buna.as vrea sa stiu si eu supapa unisens de 8 unde se pune(monteaza ) pe furtun? intre para si filtru de motorina sau unde si cu sageata inspre? ca am vazut ca are o sageata
Aer Pe Conductele De Motorina
Collapse
X
-
Hai ca vin si eu cu o situatie, asemanatoare cu unele cazuri de pe aici...
Am schimbat filtrul de motorina, cu un no-name. Toate bune si frumoase, dar se aude un piuit in habitaclu. Bule de aer nu am, nici pe tur, nici pe retur. Nu stiu daca e ceva pe portiunea de la pompita la filtru, ca-i furtunu negru. Daca dau la pompa inainte sa pornesc, nu se mai aude piuitul.
Am desfacut din nou la filtru, ca sa ma conving ca e de acolo, si intr-adevar vibreaza conductele care merg si se intorc de la pompa.
Parerea mea e ca trage aer pe undeva inainte de filtru, iar aerul ala ramane in filtru si face nebunii.
Cum sa verific? Apa si sapun...mi se pare cam aiurea, pentru ca ar trebui sa le traga in instalatie. Daca e vreo garnitura de la mufele alea rapide, se gasesc in vreun magazin sau ce as putea sa pun ca "sa fie bine"?
Comment
-
in primul rind localizeaza exact de unde vine piuitul. eu zic sa asculti pompa de injectie, iar daca ea e vinovata, atunci in timp ce merge motorul, da-i la para iar daca dispare cit dai la para inseamna ca filtrul e de vina.
cumpara unul de la reprezentanta, chiar daca e un pic mai scump, dar macar e original. altfel filtrul actual iti va distruge si pompa si injectoarele si in acel moment costul filtrului original va fi apa de ploaie pe linga pompa si injectoare.
bafta!
Comment
-
Va spun eu ce trebuie facut,am avut aceasi problema cand din neatentie am ramas fara motorina,daca pompita de plastic numai tine presiune din cauza supapei de sens,cumparati una si montati-o,in vitan am dat pe o supapa de sens 25 lei,taiati furtunul dupa pompita de plastic si nu inaintea ei,folositi o sursa de caldura pt ca furtunul sa devina putin elastic/maleabil,dupa ce ati montat aceasta supapa de sens,aerisiti instalatia cu pompita de plastic,dupa ca sa intarit pompita cautati un prieten care sa va dea scurt la automat iar cu o cheie de 17 desfaceti fiecare piulita din capul injectorului pina scuipa motorina,dupa treaba asta masina va porni,cu motorul pornit desfaceti usor surubelul de purjare de pe filtrul de motorina pina curge fara bule,garantat nu v-eti mai avea bule de aer pe cunducte si nici conductele nu vor mai ramine goale,eu asa am procedat si la ora actuala masina merge giugiuc si nu am un futun gol la pornire,sau vreo bula cand motorul e pornit.Last edited by AGENTUL NYT; 9 September 2014, 05:45.sigpic
Poate pentru lume ești o singură personă,dar
pentru o anumită persoană, ești întreaga lume!
Comment
-
Agentule, mi-ai adus aminte de problema. Am uitat sa postez si rezolvarea. Am fost mai prins cu un alt forum, plin de destepti si moralisti.
Manifestare... piuit in partea dreapta.
Cauza... una dintre conducte nu era bine bagata in filtru. Culmea, facea un tzac, dar nu intra bine.
Comment
-
Salut
Am si eu o problema aparuta la un logan diesel 65cai: la pornire cand este rece balbaie ( ca si cum ar da sa se opreaca ) iar dupa ce se incalzeste nu mai are nimic, doar o mica fluctuatie la relanti observabila pe turometru dar si la auz cand si cand, ( asta de cand am masina ). Am schimbat bujiile dar degeaba.
Stie cineva de ce balbaie.
Mersi
Comment
-
am si eu probleme cu pornirea. porneste destul de greu si dupa 2, 3 minute se opreste. ii dau la automat si porneste instant. mintea ma duce spre filtrul de motorina, ma gandesc eu ca alea 2 minute consuma motorina de pe conducte. filtrul este original.
Comment
-
Salutare,
Mi-am schimbat si eu uleiul si toate filtrele cele prevazute a fi schimbate. Filtrul de motorina am gasit doar de Renault cod 16 40 021 37R. Problema e ca de cand am montat acest filtru, la instalatia de retur, la t-ul dinspre filtru, pe conducta ce duce motorina din t-eu la filtru, dupa amorsare se ' separa 'motorina, in sensul ca inspre t-eu e fara aer iar inspre filtru prinde aer si se duce in filtru, de unde cred ca si imi baga bule de aer pe turul pompei. Am verificat si oringurile, sunt bune, am amorsat inclusiv cum scrie la carte, adica scoti mufa de retur din filtru, pui capac pe mufa filtrului si dai la pompa. NIMIK, tot asa am aer pe instalatia de tur.
Nu stiu ce sa ii mai fac, pe bune. Poate aveti o idee cat de cat mai buna, ca eu nu mai am.
Cu respecte,
Apropo, am motorul de 68 de cai, euro 4.
Si am uitat sa precizez, ca am pus la senzorul de apa un compus de il folosesc si la insatalatia hidraulica, o pasta ce etanseaza si care se face precum cauciucul, si pe care am verificat pe sit-ul producatorului sa nu fie atacata de motorina. E practic universala, ii spune 'LEAKLOCK'.
Ma gandeam ca pe acolo trage, si intr-adevar garnitura de cauciuc avea diametrul interior mai mare decat imi trebuia mie. Noroc ca am pastrat vechea garnitura si am folosit-o.
Chiar nu mai stiu ce sa mai fac. O am programata martea viitoare la un Bosch Car service aici in Ungaria, langa Gyor, sa vedem ce iese la diagnoza. Am sa le arat si problema cu aerul de pe tur, poate trebuie sa schimb chiar para de amorsare.
Va voi tine la curent cu ce am gasit si cum am rezolvat problema.
Respecte si o zi buna tuturor.
Comment
-
in ultima vreme am sesizat ca loganul pornea din ce in ce mai greu...am decis schimbarea filtrului de motorina euro 3 original, dupa montaj am observat ca pe conducta de retur (daca am identificat-o bine in poza) erau la iesirea din filtru foarte multe bule de aer, pornirea este greoaie chiar si dupa schimbarea filtrului de motorina si para aceea este dezamorsata mai mereu, suspectez garnitura senzorului de apa aveti idee unde pot gasi acea garnitura? (am verificat bujiile incandescente functioneaza toate deci elimin posibilitatea sa fie vinovate de pornirea greoaie din perioada rece), aveti idee de la ce ar putea fi problemele la mine?Last edited by slim_daddy40; 17 December 2019, 13:06.
Comment
Comment