Probleme Turbina (cred)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Probleme Turbina (cred)

    Salut. am si eu o problema la turbina.. am logan 1.5 dci an 2006 are tot cam 80.000km si cand urca la 2400-2700 ture incepe si pocneste. se aude de parca se rupe ceva... si nu numai la turatii multe cat si daca o fortez. adica.. nu are viteza corespunzatoare treptei . ( nu stiu sigur sigur daca e de la turbina )

  • #2
    Injectoarele pocnesc... fuguta la service si inlocuiestele

    Comment


    • #3
      Le`am schimbat pe toate 4 la 60.000. dar pocneste asa numai in sarcina. daca ii dau pe loc 5000 ture nu se intampla nimic. si suspendata lafel... nimic.. numai in sarcina

      Comment


      • #4
        Descrie mai detaliat pocnitura sau pocniturile ca poate te putem ajuta.

        Comment


        • #5
          Deci.. pe la 2700 de ture se aude ceva cum sa iti zic eu tie.. ai vazut cum trozneste cand se incinge masina.. pocneste cand se raceste... exact asa imi pocneste si mie.. cum ai avea niste pietre intr`un bol si incep si se amesteca.. si cand se aude zgomotu asta scoate si fum negru si imi da si in nas

          Comment


          • #6
            hmmm...poate fii si de la incandescente, ce sa zic....daca e de la turbo nu mai trage deloc, arunca uleiul afara, fum alb etc. sau poate o problema legata de injectie, ceva ceva nu isi face treaba cum trebuie
            MIR.ul Meu http://www.loganclub.ro/forum/cam_as...61.html?t=3761

            Comment


            • #7
              Nu as da vina pe incandescente, deoarece ori se ardeau pana sa vina DivinityInc sa posteze aici, ori in cazul care ar fi avut niste sigurante strong, supra-dimensionate lua foc instalatia ...exclus!
              Eu as cobora putin privirea mai jos de chiulasa, ascultand daca nu cumva a aparut din cauza folosirii necorespunzatoare bataie de bolt la piston/pistoane, la bataia de biela daca ar fi, avand un zgomot mai grav.
              Asta, in varianta cea mai macabra.
              Turbina, exclus!
              Varianta fericita, cuprinde:
              Verificarea curelei de distributie largite/deteriorate, care nu poate produce acel zgomot dar poate modifica parametrii de funtionare(reduceri de putere, fum negru, etc.), combinat cu zgomotul(zornait, tiuit, trosnet ale bilelor rulmentului) produs de uzura rulmentului rolei presoare/intinzatoare a curelei de distributie.

              Chiar daca nu am ghicit diagnosticul, nefiind atat de usor de ghicit decat in fata motorului pornit, macar ai cateva repere de urmarit, carora sunt sigur ca nu le-ai acordat mare importanta.
              Pe mine, cam la asta m-a dus capul in incercarea de a-ti oferi o parere, fara pretentia de a ma considera, mare cunoscator.

              Te asteptam cu rezultatele finale si-ti dorim sa fie din cele mai putin costisitoare


              Mult succes!


              sigpic

              Comment


              • #8
                Deci. de la incandestente nu are cum sa fie sigur. cureaua de distributie am schimbat`o acum o luna. si mi se auzea ca daia am vrut sa o schimb ca l`a aia m`am gandit prima oara. dar problema este ca.. imi face pe turatie si numai in sarcina. de exemplu a 1 a maxim 20-25 a 2 a 35-40 a 3 a 60 , a 4 a 85-90 maxim si a 5 a maxim maxim 120 fix. dar daca am de exemplu 60-70 si ii dau a 5 a incepe si pocneste ca la turatii mari. si acum 2 zile de la 120 am apasat brusc acceleratia pana in podea a urcat la 160 si dupa ce am luat picioru de pe acceleratie a inceput sa imi pocneasca lafel. masina fiind in viteza

                Comment


                • #9
                  Originally posted by DivinityInc View Post
                  ...a urcat la 160 si dupa ce am luat picioru de pe acceleratie a inceput sa imi pocneasca lafel. masina fiind in viteza
                  Sa speram ca nu e vorba de un avans al distributiei, lucru ce poate conduce la o inchidere incompleta a supapelor, astfel incat se produc rateuri in admisie sau esapament, la schimbari in treapta inferioara sau in frana de motor.
                  La fel, stau lucrurile si in cazul uzurii accentuate a supapelor sau a scaunelor de etansare a acestora.


                  sigpic

                  Comment


                  • #10
                    sau ceva din cutie, vreun pinion
                    MIR.ul Meu http://www.loganclub.ro/forum/cam_as...61.html?t=3761

                    Comment


                    • #11
                      a si inca ceva.. cand am schimbat electromotorul .. baiatu de la service mi`a scos furtunu ala care duce din filtru de aer in motor. (din greseala cred) care intra in turbina . cand am incercat sa il pun la loc era plin de ulei. deci voi ziceti ca murbina nu e 100% ? asta mi`a aparut de cand am impins`o ca sa o pornesc. ca am avut probleme. si am impins`o imi gasise cica de la injectoare. am schimbat alea si tot nu pornea si pana la urma si`au dat seama ca era de la electromotor. dar pana si`au dat seama ei a aparut problema asta de la impins. de la cutie nu cred ca are cum sa fie. decat poate de la supape sau pistoane( deci in concluzie problema asta a aparut de la impins)
                      Last edited by DivinityInc; 10 August 2009, 08:49.

                      Comment


                      • #12
                        Daca spui ca problema a aparut de la impins ar trebui verificata cu atentie pozitia curelei de distributie.
                        In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by DivinityInc View Post
                          ...de la cutie nu cred ca are cum sa fie. decat poate de la supape sau pistoane( deci in concluzie problema asta a aparut de la impins)
                          Parca amintisem ceva, de distributie!?
                          Stiai tu ce stiai dar nu-ti venea sa crezi, ca tras/impinsul masinilor cu distributie pe curea, poate aduce mari necazuri.
                          Sa speram ca vei iesi ieftin, din treaba asta

                          Multa bafta!
                          Last edited by angel; 10 August 2009, 10:47.


                          sigpic

                          Comment


                          • #14
                            pai am schimbat cureaua de distributie cand se auzea deja asa. ca dasta am schimbat`o.. dar facea in continuare

                            Comment


                            • #15
                              Aerul care iese din turbina are o temperatura foarte mare adica valorile se apropie de 100 gradeC, de aici pocniturile si asta numai in sarcina.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google