Probleme Turbina (cred)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    nu ma pricep deloc la disel, dar s-a gandit cineva la bieleta ce preia cuplul? daca bucsile s-au dus e cam normala pocneala... dar pare si un cumul de probleme ... motorina -> filtru-> injectoare si distributia
    sigpicMy ride

    Comment


    • #17
      DivinityInc Aerul de supraalimentare avand temperatura foarte mare(densitate aer foarte scazuta) duce la scaderea randamentului deaceea simti ca motorul nu mai are vlaga.Parerea mea este ca la 80.000 de km turbina a capatat ceva uzura la ax si scapa gaze in admisie de unde rezulta o crestere a temperaturii aerului de supraalimentare.Cum dieselul de 65 cp nu are intercooler pentru racirea aerului este foarte probabil ca aceste 2 cauze sa duca la efectul descris de tine.

      Comment


      • #18
        Originally posted by DeLuXe View Post
        ..... s-a gandit cineva la bieleta ce preia cuplul? daca bucsile s-au dus e cam normala pocneala... .......
        Scuze pentru scurtarea quote-ului dar am selectat doar esentialul, la care voi sublinia faptul ca undeva, cu cateva post-uri mai sus, am luat si varianta asta in calcul!
        La capatul superior biela are bucsa iar la cel inferior, cuzineti.
        Bataile in partea superioara(de bolt de piston) sunt de tonalitate inalta(acel tacanit specific) accentuandu-se la supraturatii, functie de uzura respectiva. Acestea, indica uzura la bucsa bielei, cota de bolt a pistonului si foarte rar, uzura boltului.
        Bataile din partea inferioara(de lagar) sunt ceva mai "grave" ca tonalitate si indica in ordinea analizarii lor: presiune zero in rampa de ungere prin lipsa accidentala ulei(obligat semnalizat de indicator optic aprins), filtru ulei infundat sau blocarea supapei acestuia, aparitia unor uzuri la cota arborelui cotit, uzura cuzinetilor, surubiri slabite la capacul bielei.

        Ce nu am luat in calcul dar nelipsit de importanta, mai ramane aparitia unor dereglari in zona ax cu came-tacheti-supape...

        @DivinityInc: Da` pana la ora asta, tu n-ai consultat un specialist?
        ...prin corespondenta, putin probabil sa-i dam de capat si nici nu te poti duce la un service cu diagnosticul presupus de noi, ca te vor trimite tot la noi, sa-ti facem masina!


        sigpic

        Comment


        • #19
          am sa va dau o veste foate proasta. ieri cand am plecat la mare.... am calcat`o dintr`o panta de la 100 la 120. a pocnit odata.. a scos fum foarte mult in spate ... si s`a oprit motoru instant. imi pocnea ceva foarte foarte rau. dar cred ca era de la cutia de viteza. ca masina mergea si era in viteza.. iar motoru era oprit. am oprit pe banda de urgente..... era o temperatura foarte mare in motor. apa clocotea.. ( motorul nu s`a calat ca a pornit masina peurma) dar cand am pornit dupa 15 min asa.. pocnitura care era la 2700 ture era si pe loc. dar pocnea foarte foarte rau. dupa ce am oprit`o.. am dus`o direct la service cu tractarile (m`am uscat aia de bani .. ) iar cand a vrut sa o porneasca mecanicu.. era motoru blocat... acum astept sa vad ce imi zice si am sa va spun

          Comment


          • #20
            eu zic ca ai spart sau topit un piston , problema e posibil sa fii plecat de la un injector care a ramas blocat pe deschis si a dat prea multa motorina in cilindru. Daca e cum zic eu nu scapi fara 50 mil reparatie motor , adica pistoane, garnitura chiulasa si consumabile , si apoi injector separat
            Pain brings out the truth in us all...
            ...how much truth can you stand?

            Comment


            • #21
              @DivinityInc: E clar!...ai trai-to si pe asta...sincer, am ramas, mut
              Pentru a nu face fibrilatii dupa ce se desface motorul, impaca-te de pe acu, cu cele mai negre ganduri:
              -distributie "incalcita" si principala cauza a necazului.
              -chiulasa, posibil afectata,
              -ceva supape indoite.
              -speram, sa nu ai si vreun piston scos din functie.
              -nu vreau sa mai iau in calcul biela indoita, ca deja e prea mult.
              Ce sa zic!?...ghinion in toata regula si pagube cat dupa un tsunami, la sracul motor...planuri esuate cat si nota de plata finala...

              Practic, ai avea sa-ti reprosezi doar un lucru si anume, faptul ca ai ignorat o verificare prealabila a masinii inainte de plecare iar daca ai facut-o, n-as vrea sa fiu in pielea celui ce te-a trimis asa la drum!

              La cat de buimacit sunt si eu de nefericitele momente prin care treci, nu mai pot decat sa-ti doresc mult calm si sa fii fericit ca nu s-a intamplat la depasirea unei coloane, ca se putea lasa cu altfel de surprize...
              Iata, ca tot exista si motive de a fi multumit de ceva!

              L.E. @eugen: exclus chestia cu injectorul...blocarea injectorului nu mareste debitul de mototrina...pompa de injectie, controleaza debitul!
              Last edited by angel; 13 August 2009, 10:24.


              sigpic

              Comment


              • #22
                sa ne spui ce a avut, Bafta!

                Comment


                • #23
                  Imi mentin parerea in continuare, uzura foarte mare la turbina.Mai mult ca sigur turbina scapa gaze in admisie.Dupa cate am inteles esti la mare zilele astea, da-mi un pm si vorbim.La ce service ai dus-o?

                  Comment


                  • #24
                    Originally posted by Cromatic View Post
                    Imi mentin parerea in continuare, uzura foarte mare la turbina.Mai mult ca sigur turbina scapa gaze in admisie....
                    Nu tin mortis sa-ti schimbi parerea dar nu crezi cumva ca turbina chiar scapand gaze in admisie(lucru putin probabil, dar ma rog) ar fi trebuit sa apara in post-urile colegului nostru si sesizarea unei supraincalziri a motorului? In plus, se putea bloca turbina dar din cauza ei sa se blocheze motorul, mai putin probabil.
                    Exista o probabilitate dar la fel de ipotetic imposibila, anume, griparea(calarea) motorului din cauza temperaturii dar cum nu s-a plans de pierderea uleiului din baie, motorul avand o buna ungere chiar si la supraincalzire, pica si varianta asta.

                    Ramane de vazut, cine a fost mai aproape de "tinta", cand va apare colegul nostru cu amanunte despre cauzele blocarii motorului

                    Pana atunci, sa ne rugam pentru o nota de plata cat mai mica pentru el, la sfarsitul reparatiilor!
                    Last edited by angel; 13 August 2009, 20:52.


                    sigpic

                    Comment


                    • #25
                      si eu as merge mai degraba pe o distributie blocata, in prima faza "sarita" din sincronizare, apoi salata de pistoane cu supape...
                      angel, o singura nelamurire am. la commonrail, daca pompa controleaza debitul, la ce se mai folosesc injectoare electronice/piezo ?
                      Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                      Comment


                      • #26
                        Originally posted by Seba View Post
                        ...... la commonrail, daca pompa controleaza debitul, la ce se mai folosesc injectoare electronice/piezo ?
                        Habar n-am, ce`a fost in capul constructorului, de a folosit astfel de injectoare piezo!
                        In mod sigur pot sa-ti spun ca in nici un caz, nu poate duce la blocarea motorului un injector, chiar fiind el si piezo-electronic!

                        Nu sunt specialist in astfel de injectoare dar incerc sa inteleg logica functionarii lor. Mai mult decat sincronizarea intre o pompa electronica de injectie si injectoarele in discutie nu vad, iar termenul "piezo", ma duce cu gandul la o scantee ce preaprinde vaporii de motorina in momentul compresiei, usurand foarte mult, pornirea la rece...motoarele cu astfel de injectoare, posibil sa nu mai detina si acele bujii incandescente dar sunt simple presupuneri de`ale mele.

                        Chiar te-as ruga sa ma luminezi si pe mine la acest capitol daca ai mai multe informatii la indemana...mai caut si eu pe "gugle...goagla" , ca doar, nimeni nu s-a nascut invatat!

                        L.E. Gata! Am gasit pe google

                        Merci!
                        Last edited by angel; 14 August 2009, 11:32.


                        sigpic

                        Comment


                        • #27
                          sper c-ai gasit ca nu da scanteie cu piezo ci e folosit din cauza timpilor de raspuns mult mai buni decat o bobina si-un cui de otel...
                          Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                          Comment


                          • #28
                            ...daca nu gresesti, nu te poti numi om!

                            @Seba: ...si m-ai tinut doua zile, la foc mocnit!?
                            Nu trebuie sa-mi fie rusine sa recunosc faptul ca din cauza slabei informari la acel moment, am cazut intr-o eroare si trebuie sa recunosc acest lucru, indiferent ca-mi convine sau nu!
                            Ai avut perfecta dreptate si am cautat sa ma documentez imediat.
                            Nu stiu daca ce am gasit eu este chiar varianta perfecta dar in linii mari, eu sunt dumirit in acest sens si voi atasa imagini ce pot fi de folos si altor colegi interesati, de acest principiu de functioare!
                            Attached Files


                            sigpic

                            Comment


                            • #29
                              Originally posted by DivinityInc View Post
                              Salut. am si eu o problema la turbina.. am logan 1.5 dci an 2006 are tot cam 80.000km si cand urca la 2400-2700 ture incepe si pocneste. se aude de parca se rupe ceva... si nu numai la turatii multe cat si daca o fortez. adica.. nu are viteza corespunzatoare treptei . ( nu stiu sigur sigur daca e de la turbina )
                              aceste simptome le am si eu,dar ele sunt de la teava de esapament,de fapt de la galerie,cand o opresti nu iti mai trosneste?..daca nu e de aici,de la distributie in nici un caz,ca daca ar fi de acolo in secunda 2 adio motor,[oate fi si turbina ,dar ca sa fii sigur ca e de la uitate daca lasi fum negru in spatele tau,poate sa fie si de la placutele frana,poate sa fie de la planetare ,poate sa fie din cutie(la nivelul valvolinei in cutie te-ai uitat vreodata),poate sa fie de la discul ambreiaj,sau dus arculetele sau chiar ferodoul,daca la nivelul de turatie si treapta de viteza masina nu are viteza care trebuie asta e o cauza,daca erai din bucuresti te luam la un test si iti spuneam cu siguranta ce are,asa prin vorbe eu unul stau si imi imaginez cam ce fel de trosnitura ar putea fi cauza defectiunii tale
                              Last edited by AGENTUL NYT; 22 August 2009, 09:12.
                              sigpic
                              Poate pentru lume ești o singură personă,dar
                              pentru o anumită persoană, ești întreaga lume!

                              Comment


                              • #30
                                Originally posted by DivinityInc View Post
                                am sa va dau o veste foate proasta........am dus`o direct la service cu tractarile iar cand a vrut sa o porneasca mecanicu...era motoru blocat... acum astept sa vad ce imi zice si am sa va spun.
                                @B 74 NYT: Nu cred, ca se mai impune vreun test...dupa cum vezi, deja "a rezolvat-o"
                                Probabil ti-a scapat ultimul lui post si tocmai din aceste motive, ma tot repet in legatura cu acordarea atentiei din partea celui care deschide un thread despre Defectiuni, de a ne dezvalui si noua, rezultatul final al constatarii!!!
                                No offence dar astfel, avem si noi ocazia sa ne dam seama cine a fost mai aproape de realitate, ca un semn de respect din partea user-ului respectiv, fata de cei ce se chinuie sa-i dezlege enigma...

                                Saracul, cine stie cat l-o fi costat reparatia, de ne-a lasat in suspance!
                                Last edited by angel; 22 August 2009, 11:38.


                                sigpic

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google