Pornire Greoaie Sau Deloc Cu Motorul Cald

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    SPAn

    Originally posted by ady24 View Post
    Pai stiti de ce se strica injectoarele ?Din cauza spanului de la pompa de injectie. Asa schimbati supape de retur sau puneti injectoare noi la infinit, daca nu se elimina cauza. Sau mai poate fi si calitatea proasta a filtrului de motorina, cel original filtreaza particulele de 0.2 microni, pe cand celelalte(alea mai ifetine) de la 0.4 microni in sus.
    Doar pompele de euro 3 dau span, cele de euro4 nu au avut probleme;)

    Injectoarele se duc de la motorina Euro 5, la pompele euro4 nu prea dau span, in schimb, daca ti se aprinde martoru rosu de la apa, e clar ca sunt injectoarele ATENTIE injectoarele nu injector, cand ti se aprinde becul de la bujie incandescenta, este doar un injector,
    Daca vi se duc 3 injectoare sau 2, sar putea ca in viitor sa sa duca si celelalte, deoarece voi habar nu aveti de cand ele dau mai mult pe retur , si le solicita si pe celelalte, si normal ca dupa ce sunt solicitate sunt gata.si pe rand o sa le schimabati pe toate,
    TESTUL cu borcanasele sau cu seringile se face astfel:
    Cumparati de la farmacie 4 borcanase de urina, si de la piese auto furtun pentru parbriz, gauriti capacele de la borcanase, bagati capacu, apoi se incalzeste motoru pana la 4 linii de apa si aveti nevoie de Renault can clip sau de ddt2000 si faceti LEAK TEST DETECTION, dupa ce ati incalzit motoru opritil bagati diagnoza prima cheie dati Leak test si daca aveti in borcanasele alea de urina mai mult de 45 de ml, e clar sunt defecte
    Last edited by djfoxklaudyu; 1 July 2013, 16:13. Reason: Automerged Doublepost

    Comment


    • #47
      Toate pompele genereaza span.Totul depinde de modul de exploatare al masinii si calitatea carburantului.
      Spanul provine in 80% din cazuri ,de la rulmentul mare din pompa.
      Detaliile ce fac diferenta intre euro3 si euro4 sunt minore.Piesele din componenta pompei 98% aceleasi.
      Cand un injector iese din paramentrii ,niciodata nu le solicita pe celelalte.Singura solicitare este pentru pompa.Senzorul de presiune din rampa simte scaderea de presiune si comanda regulatorului cresterea de presiune pentru a suplini pierderea.
      ECU face corectiile intre injectoare.Niciodata nu se repara un singur injector! Din cauza timpilor de aprindere,cedeaza aproape intotdeauna doua.

      Comment

      Working...
      X
      Anulare DPF
      Politica de Securitate Google