Pornire Greoaie Sau Deloc Cu Motorul Cald

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    problema cu pornirea greoaie la cald se va extinde , in sensul ca din momnet ce presiunea generata de pompa scapa pe returul injectoarelor nu va mai creste la 300 bari cat ii trebuie motorului sa porneasca si atunci vei avea probleme si la rece, mai ales ca frigu bate la usa. Iti trebuie injectoare si posibil si pompa injectie.
    Pain brings out the truth in us all...
    ...how much truth can you stand?

    Comment


    • #17
      pana la urma am rezolvat problema ,intr adevar erau injectoarele ,toate 4,m a costat 1700 adica: pastilele din injectoare ,curatarea lor ,curatarea rezervorului care oricum era foarte curat (mi au pus motorina inapoi)si un filtru de motorina .dupa ce au schimbat pastilele s a facut un fel de recunoastere a noilor piese de catre cb adica am iesit cu ea pe strada si am mers turat la 3500 rpm ,a licarit un pic martorul de la injectie si gata asta a fost tot .partea buna la service ul unde am fost e ca te lasa sa stai langa masina si operatiunea asta dureaza cam 3 ore (mare parte din timp e folosita la demontarea rezervorului).o sa fac si niste poze pasilelor inlocuite si o sa le postez aici .

      Comment


      • #18
        Imi pare bine ca ai rezolvat, daca totul e ok si ai primit si garantie sa ne spui si noua unde e servisul asta.

        Comment


        • #19
          si cum se numeste service-ul unde ai rezolvat problema??
          sigpic
          The MVP

          Comment


          • #20
            service ul e pe strada dornei in zona chibrit in spatele agip ului de acolo

            Comment


            • #21
              intre timp au cazut si injectoarele lui taica miu ca doar masinile le am cumparat in acelasi timp si pentru ca am fost atent la ce mi au schimbat mecanicii la al meu ,stiti ce am facut ??? mam dus si mi am cumparat VALVELE DE PRESIUNE si mam dus la un mecanic sa mi dea injectoarele jos(eu nu aveam scule adecvate )si mi am schimbat singur valvele deci ma pot lauda ca mi am "reconditionat "singur injectoarele fara a mai umbla la rezervor .eu cred ca piesele astea din injector sunt facute sa dureze o anumita perioada de timp .per total am cheltuit 210 lei pt fiecare valva ,si 150 lei am cinstit mecanicu care mi lea dat jos si mi le a pus la loc ,muuuult mai convenabil decat la service specializat pe injectoare unde te mai parlesc la demontatu rezervorului unde iti mai iau 300 lei in afara de 1500 lei adica testarea injectoarelor si inlocuirea valvelor .sper ca v am fost de ajutor o sa mai revin cu detalii

              Comment


              • #22
                pornirea greoaie a motorului poate fi si din cauza injectoarelor (cazul tau) dar si din cauza bujiilor calde ( incandescente ) astea se "bulesc" extrem de repede...
                si la mn iarna abia pornea tineam cheia cam jumate de minut
                m-am dus a doua zi la dacia...si m-au rezolvat baietii cu 4mil... pana si in ziua de azi porneste la sfert;)
                Bafta ! sa auzim de bine!
                My turbo lag, give your MPI, a chance

                Comment


                • #23
                  Originally posted by andrei_mircea View Post
                  pornirea greoaie a motorului poate fi si din cauza injectoarelor (cazul tau) dar si din cauza bujiilor calde ( incandescente ) astea se "bulesc" extrem de repede...
                  si la mn iarna abia pornea tineam cheia cam jumate de minut
                  m-am dus a doua zi la dacia...si m-au rezolvat baietii cu 4mil... pana si in ziua de azi porneste la sfert;)
                  Bafta ! sa auzim de bine!
                  pai mai mult ca sigur erau injectoarele din moment ce le am schimbat si acum porneste brici dar ce i drept aveam si o bujie arsa oricum sa faci un test la bujii e bestul de usor :iei un fir de la plus si il plimbi pe capul fiecarei bujii si daca nu da scanteie e arsa dar la mine era o problema mai mare adica injectoarele ,chiar daca nu lucreaza o bujie motorul tot porneste ,chiar si cu 2 bujii arse porneste

                  Comment


                  • #24
                    imi pare raU SA iti spun da... sunt injectoarele unul din ele nu lucreaza bine asa am patit eu... nu stiu daca te mai ajuta la ceva raspunsul meu , da...speram...

                    Comment


                    • #25
                      macar citeai tot topicul si data ultimei postari...
                      internal combustionizer

                      Comment


                      • #26
                        Acelasi lucru patesc si eu.. dimineata sau cand ii rece motorul porneste foarte bine in schimb cand ii cald invarte foarte mult la automat...cel putin de 5-6 ori.. oare sa fie de la injectoare? ele pisha destul de bine.. unul pisha mai mult dar in rest ii ok..
                        LAUREAT 1.5 DCI INTILNIRE LoganClub DUMINICA
                        Enter the Matrix

                        Comment


                        • #27
                          Va salut Am si yo o neclaritate De ce loganul porneste numai impins sau tras se aprinde martoru de la apa in mers si la cheie nu mai o ia deloc. Mentionez este un loagan 1.5 dci 65cp ambiance mcv . Daca se pote astept un raspuns cat mai rapid. Va multumesc.

                          Originally posted by draghici View Post
                          Va salut Am si yo o neclaritate De ce loganul porneste numai impins sau tras se aprinde martoru de la apa in mers si la cheie nu mai o ia deloc. Mentionez este un loagan 1.5 dci 65cp ambiance mcv . Daca se pote astept un raspuns cat mai rapid. Va multumesc.
                          Last edited by draghici; 9 October 2011, 18:56. Reason: Automerged Doublepost

                          Comment


                          • #28
                            injectoarele... vezi daca sunt bune

                            Comment


                            • #29
                              Pana nu o duci la un test de diagnoza nu ai cum sa afli.De obicei cand nu porneste decat impinsa e din injectie dar cauze pot fi multe asa ca nu le mai lua pe rand si fa-i testul sa afli exact ce are.

                              Comment


                              • #30
                                buna baieti,si eu am o problema cu loganul meu 1.5 dci 65cp cu pornirea mai ales dimineata sau daca nu o pornesc de exemplu.., seara o parchez si numa urmatoarea zi dupamasa o pornesc, porneste greu desi nu sunt minus grade afara invarte foarte mult si porneste, dupa ce umblu cu ea parca porneste un pic mai usor nu mai invarte chiar asa de mult,am verificat bujiile sunt ok acuma urmeaza injectoarele sa le duc la un test, injectoarele au doar 50 mii de km la bord..aveti vreo parere ce poate avea...??
                                sigpic http://www.loganclub.ro/forum/sm_01_uli-t17461p16.html

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google