problema cu pornirea greoaie la cald se va extinde , in sensul ca din momnet ce presiunea generata de pompa scapa pe returul injectoarelor nu va mai creste la 300 bari cat ii trebuie motorului sa porneasca si atunci vei avea probleme si la rece, mai ales ca frigu bate la usa. Iti trebuie injectoare si posibil si pompa injectie.
Pornire Greoaie Sau Deloc Cu Motorul Cald
Collapse
X
-
pana la urma am rezolvat problema ,intr adevar erau injectoarele ,toate 4,m a costat 1700 adica: pastilele din injectoare ,curatarea lor ,curatarea rezervorului care oricum era foarte curat (mi au pus motorina inapoi)si un filtru de motorina .dupa ce au schimbat pastilele s a facut un fel de recunoastere a noilor piese de catre cb adica am iesit cu ea pe strada si am mers turat la 3500 rpm ,a licarit un pic martorul de la injectie si gata asta a fost tot .partea buna la service ul unde am fost e ca te lasa sa stai langa masina si operatiunea asta dureaza cam 3 ore (mare parte din timp e folosita la demontarea rezervorului).o sa fac si niste poze pasilelor inlocuite si o sa le postez aici .
Comment
-
intre timp au cazut si injectoarele lui taica miu ca doar masinile le am cumparat in acelasi timp si pentru ca am fost atent la ce mi au schimbat mecanicii la al meu ,stiti ce am facut ??? mam dus si mi am cumparat VALVELE DE PRESIUNE si mam dus la un mecanic sa mi dea injectoarele jos(eu nu aveam scule adecvate )si mi am schimbat singur valvele deci ma pot lauda ca mi am "reconditionat "singur injectoarele fara a mai umbla la rezervor .eu cred ca piesele astea din injector sunt facute sa dureze o anumita perioada de timp .per total am cheltuit 210 lei pt fiecare valva ,si 150 lei am cinstit mecanicu care mi lea dat jos si mi le a pus la loc ,muuuult mai convenabil decat la service specializat pe injectoare unde te mai parlesc la demontatu rezervorului unde iti mai iau 300 lei in afara de 1500 lei adica testarea injectoarelor si inlocuirea valvelor .sper ca v am fost de ajutor o sa mai revin cu detalii
Comment
-
pornirea greoaie a motorului poate fi si din cauza injectoarelor (cazul tau) dar si din cauza bujiilor calde ( incandescente ) astea se "bulesc" extrem de repede...
si la mn iarna abia pornea tineam cheia cam jumate de minut
m-am dus a doua zi la dacia...si m-au rezolvat baietii cu 4mil... pana si in ziua de azi porneste la sfert;)
Bafta ! sa auzim de bine!My turbo lag, give your MPI, a chance
Comment
-
Originally posted by andrei_mircea View Postpornirea greoaie a motorului poate fi si din cauza injectoarelor (cazul tau) dar si din cauza bujiilor calde ( incandescente ) astea se "bulesc" extrem de repede...
si la mn iarna abia pornea tineam cheia cam jumate de minut
m-am dus a doua zi la dacia...si m-au rezolvat baietii cu 4mil... pana si in ziua de azi porneste la sfert;)
Bafta ! sa auzim de bine!
Comment
-
Acelasi lucru patesc si eu.. dimineata sau cand ii rece motorul porneste foarte bine in schimb cand ii cald invarte foarte mult la automat...cel putin de 5-6 ori.. oare sa fie de la injectoare? ele pisha destul de bine.. unul pisha mai mult dar in rest ii ok..LAUREAT 1.5 DCI INTILNIRE LoganClub DUMINICAEnter the Matrix
Comment
-
Va salut Am si yo o neclaritate De ce loganul porneste numai impins sau tras se aprinde martoru de la apa in mers si la cheie nu mai o ia deloc. Mentionez este un loagan 1.5 dci 65cp ambiance mcv . Daca se pote astept un raspuns cat mai rapid. Va multumesc.
Originally posted by draghici View PostVa salut Am si yo o neclaritate De ce loganul porneste numai impins sau tras se aprinde martoru de la apa in mers si la cheie nu mai o ia deloc. Mentionez este un loagan 1.5 dci 65cp ambiance mcv . Daca se pote astept un raspuns cat mai rapid. Va multumesc.
Comment
-
buna baieti,si eu am o problema cu loganul meu 1.5 dci 65cp cu pornirea mai ales dimineata sau daca nu o pornesc de exemplu.., seara o parchez si numa urmatoarea zi dupamasa o pornesc, porneste greu desi nu sunt minus grade afara invarte foarte mult si porneste, dupa ce umblu cu ea parca porneste un pic mai usor nu mai invarte chiar asa de mult,am verificat bujiile sunt ok acuma urmeaza injectoarele sa le duc la un test, injectoarele au doar 50 mii de km la bord..aveti vreo parere ce poate avea...??
Comment
Comment