Pornire Greoaie Sau Deloc Cu Motorul Cald

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Poti avea aer pe instalatie, poate fi si regulatorul de presiune,filtrul de motorina,senzor turatie,ideea este ca atunci cand te duci sa faci testul injectoarelor indiferent de starea lor sa verifici tot ce tine de injectie.

    Comment


    • #32
      vezi returul la injectoare. care da peste 5ml/min e dus sau pe duca, depinde cit de mult da. si daca ai cel putin unul asa, de aceea iti porneste greu. iar daca toate sunt bune, curata supapele unisens de pe capul de inalta de la pompa,dar asta inseamna ca ai mizerie in pompa, deci spalat tot si filtru nou, de firma. spor la treaba!

      Comment


      • #33
        5 ml/min ??? de unde cota asta?este specificat pe undeva?
        mi se pare totusi cam putin ?!?!?!

        Comment


        • #34
          azi dimineata nu am mai avut rabdare si am facut un mic test de injectoare care dupa circa 3-4 minute de functionare a motorului nu a iesit deloc buna iata si rezultatul ...si dupa cum ma cunosc preteni cu sloganul meu (copii fac lucruri traznit) am demontat injectorul defec si am inlocuit piesele de la primele injectoare pe care leam schimbat deja dupa cateva ore de combinati am reusit sa gasesc piesele compatibile si am facut un injector care a iesit chiar bine la urmatoru test acuma masina porneste la fel de usor casi inainte dari ori cum trebuie in curand sa comand 2 buc de valve de retur...
          Attached Files
          Last edited by dodolorand; 25 October 2011, 22:41.
          sigpic http://www.loganclub.ro/forum/sm_01_uli-t17461p16.html

          Comment


          • #35
            mi am facut si eu un test de injectoare la dacia...dupa test aveam in borcanase 20 ml iar unul 25 ml.mi au zis baietii ca sunt bune...
            http://www.loganclub.ro/forum/flr_ul_meu-t22090p6.html

            Comment


            • #36
              antonica_78

              5ml putin?ce zici de 3ml max/min? la un 5ml/min inca mai porneste foarte bine dar e primul reper ca valvele de retur sunt pe panta coboritoare, totusi, din momentul acesta inca mai tin destul de mult.
              daca nu crezi verifica un injector nou.

              Comment


              • #37
                meggeo Exista vreun document, vreo nota tehnica in care e specificata cantitatea care trebuie sa o refuleze injectoarele pe retur?
                Azi am inlocuit un injector la un dci 70, test de retur inainte de inlocuire: inj 2, 3, 4-12ml, inj 1- 25 ml. Dupa inlocuirea injectorului nr 1 a iesit 12 ml pe linie.
                Testul de retur l-am facut cu comanda "Test etanseitate injectoare" din CLIP (se poate face si cu DDT2000, comanda "Leak test detection")
                INTALNIRE LOGAN CLUB CALARASI DUMINICA ORA 15

                Comment


                • #38
                  am si eu o problema cu golanul
                  nu am probleme cu pornirea nici la cald nici la rece insa cand este pornita pe loc tremura un pic mai tare decat de obicei iar in momentul cand o accelerez putin dispare iar cand iau piciorul dupa acceleratie tremuratul apare din nou care ar putea fi problema?
                  nu am schimbat nimic la motor pana acum in afara de revizii la reprezentanta dacia si am 108 000km anul fabricatiei 2006

                  Comment


                  • #39
                    FANE
                    de acord cu tine, dar pentru mine conteaza ce e negru pe alb si anume vezi cit da pe retur un injector nou e3 si la fel unul nou e4, intr-un minut cronometrat, si compari cu ce ai pe masina.
                    daca mai sti si in functie de puterea motorului, esti si mai precis.
                    mi se pare cel mai clar, mai ales ca poti lua ca o paralela, consumul aratat de computerul de bord si cel real, adica plin pe plin, si o sa vezi ca exista diferente.
                    deci revin, motorina pe care o vezi tu cu ochii tai in recipiente gradate e cea mai clara dovada.

                    leynadCLH
                    ori ai tremuratul de cind ai schimbat distributia, ori ai la un injector citeva gauri de pulverizare infundate.

                    Comment


                    • #40
                      Originally posted by dodolorand View Post
                      azi dimineata nu am mai avut rabdare si am facut un mic test de injectoare care dupa circa 3-4 minute de functionare a motorului nu a iesit deloc buna iata si rezultatul ...si dupa cum ma cunosc preteni cu sloganul meu (copii fac lucruri traznit) am demontat injectorul defec si am inlocuit piesele de la primele injectoare pe care leam schimbat deja dupa cateva ore de combinati am reusit sa gasesc piesele compatibile si am facut un injector care a iesit chiar bine la urmatoru test acuma masina porneste la fel de usor casi inainte dari ori cum trebuie in curand sa comand 2 buc de valve de retur...
                      O sa comanzi si o sa inlocuiesti la supape de retur pina cind ..vei constata ceea ce am constatat si eu!! Si anume, ca inlocuirea supapelor de retur de unul singur e de fapt doar o improvizatie menita sa prelungeasca agonia injectoarelor!!! V-o spun in cunostinta de cauza, pentru ca am "practicat" ambele metode de reparare a injectoarelor!! Cine nu ma crede nu are decit sa experimenteze!!!
                      A doua metoda este cea "practicata" la dealer-ii Delphi!!!
                      Last edited by Daniel 67; 29 October 2011, 00:37.

                      Comment


                      • #41
                        Pai stiti de ce se strica injectoarele ?Din cauza spanului de la pompa de injectie. Asa schimbati supape de retur sau puneti injectoare noi la infinit, daca nu se elimina cauza. Sau mai poate fi si calitatea proasta a filtrului de motorina, cel original filtreaza particulele de 0.2 microni, pe cand celelalte(alea mai ifetine) de la 0.4 microni in sus.

                        Comment


                        • #42
                          De unde ai aflat marimea care o filtreaza filtru?
                          sigpic http://www.loganclub.ro/forum/sm_01_uli-t17461p16.html

                          Comment


                          • #43
                            de aici se poate
                            Attached Files

                            Comment


                            • #44
                              Originally posted by Daniel 67 View Post
                              O sa comanzi si o sa inlocuiesti la supape de retur pina cind ..vei constata ceea ce am constatat si eu!! Si anume, ca inlocuirea supapelor de retur de unul singur e de fapt doar o improvizatie menita sa prelungeasca agonia injectoarelor!!! V-o spun in cunostinta de cauza, pentru ca am "practicat" ambele metode de reparare a injectoarelor!! Cine nu ma crede nu are decit sa experimenteze!!!
                              A doua metoda este cea "practicata" la dealer-ii Delphi!!!
                              aia i clar.

                              Comment


                              • #45
                                si aia praticata la dealer-ii delphi cum e? tot om e si el si tot de om sunt schimbate elementele unui injector, pina il asambleaza complet. eu nu am vazut sa lucreze in oarece medii sterile, roboti, sau cine stie ce sofisticaciuni.
                                aveau o masa cu tispe mii de inj si componente de inj pe ea, un compresor si niste motorina sa le unga.

                                dupa asta venea diferenta!

                                le bagau pe banc si generau cod.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google