solutie de curatat injectoarele

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    e bine la citeva plinuri,unul sa fie cu motorina aditivata,deoarece chiar curata injectoarele si ajuta la porniri mai rapide;cel putin la mine se cunoaste

    Comment


    • #17
      io am bagat in benzina ceva aditiv de curatat injectoarele si-n fara de faptul c-am consumat mai mult, masina mergea la fel...asa c-am ramas pe cat posibil la petrom99+ sau mol98evo.
      Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

      Comment


      • #18
        Era vorba despre motorina;care se depune in continu indiferent cit de curata ar fi;iar aditivul mai curata din depuneri.in benzina se baga mai mult pentru a-i inbunatati combustia

        Comment


        • #19
          Pana la urma a curatzat careva injectoarele? Se merita?
          Preferance - 83cp Chip Viata aici e scurta, asa ca ai grija unde "zbori".
          http://www.loganclub.ro/forum/logan_...ela-t7519.html

          Comment


          • #20
            Am bagat si eu pt prima oara azi de la rompetrol motorina efix. mi se pare totusi ca se simte o diferenta, parca merge altfel motorul. sper sa nu fie doar o impresie. am bagat de la rompetrol cu gandul de a curata un pic injectoarele, dar ma intorc la top euro diesel de la petrom

            Comment


            • #21
              Bagati fratilor de la Rompetrol Efix Diesel , sau de la MOL Tempo Diesel eu numai de la ei am bagat si merge struna si va asigur ca am talpa destul de grea . Consumul mediu in oras si in afara cu 120-140 km/h nu mi-a depasit 5,2 - 5,8 l/100 km. Am bagat odata de la petrom si ma rugam de ea, trebuia sa schimb vitezele de la 3000 in sus ca sa am acelasi '' zvac " ca si cu cea de la Rompetrol .
              Am folosit un aditiv american aproape tot timpul ( DIESEL KLEEN + CETANE BOOST ). Atentie ca este si de vara-bidon gri si de iarna-bidon alb. N-am avut probleme cu pornirea iarna, iar masina merge ca unsa. Aditivul are in compozitia sa si SLICK DIESEL care unge sistemul de injectie. La revizia de la 20000 de km cei de la IATSA Campina mi-au schimbat si filtrul de motorina si vreau sa va spun ca era ca lacrima .
              De vreo luna fratele meu mi-a dat un aditiv nou aparut pe piata romaneasca si l-am incercat si pe asta . Rupe frate ! Se foloseste o " doza de soc " aproximativ 315 ml la 50 l de motorina dupa care o ''doza de intretinere'' de 60 ml la 50 l de motorina. Aditivul se numeste X-1R DIESEL FUEL CONCENTRATE cu CETANE BOOSTER.
              Primul aditiv se gaseste pe la Selgros, Metro si Carrefour.
              Al doilea eu l-am procurat din Brasov via Buzau , mai multe detalii gasiti pe net.
              Cu gandul ca am ajutat pe cineva va urez drum bun si fara evenimente!

              Comment


              • #22
                Firme diferite aceia motorina

                Motorina,de la Midia este la fel ca cea de la Brazi.Se respecta acelasi proces tehnologic.Daca te uiti la poarta rafinariei la Brazi sunt masini si de la alte firme......Numai numele difera la carburant dar continutul-amestecul este acelasi..Sicer avem cea mai slaba motorina din partea de est a Europei
                Am pus si de la Rompetrol si am fost la Brasov,trage la fel de bine ca cea de la Petrom.
                PROBLEMA ESTE CA S-A SCUMPIT MOTORINA!!!!!!!NASPA RAU!!!

                Comment


                • #23
                  Originally posted by unknown View Post
                  ma bucur sa aud ca este adevat cea ce se spune despre motorina aditivata... Insa singura problema ar fi consumu mare...La mine duce cam la 9 litri .. Si e vb de motorina
                  eu le-am incercat cam pe toate dar nu am ajuns la asa consum...Acum bag de la OMV cea mai scumpa si merge de nu-i adevarat.Eu bag 25 litri si imi ajung 500 km ba mai si ramine...
                  Gri met dCi 65 Cp Preferance 10.2005 245.000 km,LOGAN 4 LIFE!

                  Comment


                  • #24
                    Sunt de acord cu tine domn' Costelauto, nu zic nu. Dar la motorina se face diferenta la aditivul adaugat de compania care o vinde. Eu am bagat de la Petrom -cea mai scumpa-(nu mai stiu cum îi spune ca a fost demult) si am tras de masina de-am facut-o jartea ca sa fac unele depasiri. Nu bag mana in foc ca motorina romaneasca are mult sulf in ea fata de cea din vest (de tehnologia si instalatiile vin de la rusi), dar am mai spus si ma repet ADITIVUL FACE DIFERENTA. Eu am bagat aditiv la aproape fiecare alimentare si te rog credema ca motorul " rontaie " altfel .

                    Comment


                    • #25
                      Sar ce aditivi bagati voi?? Cum se numesc si pentru ce sunt
                      ym! dorinu2005@yahoo.com
                      BARBATII ADEVARATI PREFERA 1.5 DCI

                      Comment


                      • #26
                        Sorry ca sunt off-topic dar la benzinar e indicata solutia aia de curatat injectoare ce sa gaseste prin praktiker la 9,10 lei parca pt 50 litri de benzina?

                        Apropo bag numai benzina de la rompetrol de 95 ca e cea mai ieftina

                        Masina are 3 ani,10.000 km si nu i-am facut decat schimburile de ulei in rest nimik

                        Buget mic in clasa 12-ea dar acum ma pun sa o pun la punct si astept un sfat in legatura cu solutia pt injectoare

                        Comment


                        • #27
                          Nu cred ca-i strica un aditiv la benzinarul tau, dar baga-i si tu unul mai bun, de la firme cunoscute, nu "no name". Daca a apucat sa se depuna calamina pe supape si pe injectoare si motorul nu mai trage - dai banii degeaba. Am un prieten cu Aveo care a mers mult subturat cu motorul si cu toata benzina cu Efix si aditivii bagati pe langa asta, tot a schimbat supapele. Noroc ca era in garantie. Atat pentru benzinar cat si pentru motorinar, talpa grea la scimbarea vitezelor si combustibilul de calitate e tot ce trebuie.

                          Comment


                          • #28
                            Originally posted by alint View Post
                            nu vreau sa fac antireclama la OMV (pana acum o saptamana bagam motorina numai de la ei, alpin diesel) dar am aflat de la un inginer sef de service dacia ca motorina si benzina de la omv sunb cei mai prosti combustibili, de oriunde, numai de la omv nu; mai mult de atat, acum cateva zile eram la omv gara de nord asteptam la rand sa alimentez si de-odata am vazut doi angajati de acolo cu un fel de canistra turnau intr-unul din rezervoarele pricipale.....Deci ce incredere sa mai avem....
                            gresita afirmatie. Aici nu ai dreptate

                            Comment


                            • #29
                              Originally posted by vali2706 View Post
                              Masina are 3 ani,10.000 km ... Astept un sfat in legatura cu solutia pt injectoare
                              Eu zic sa nu bagi nimic daca functioneaza bine motorul. E prea devreme. Eu am bagat pe la 100.000km de doua ori, dupa ce avea scurte momente de "inecare" cand eram in acceleratie mai puternica. Dupa ce am bagat totul e ok.
                              It's nice to be important but it's more important to be nice!

                              Comment


                              • #30
                                De la reprezentanta Dacia mi s-a recomandat un produs TEXACO pebtru Diesel dar sincer nu l-am incercat (mi s-a parut cam scump-80 ron).Dupa aceea pe unde am cautat marca TEXACO nu am gasit pe nicaieri

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google