Nu Mai Porneste

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    pai cand dai la automat scoate fum ca si cum ar porni dar ceva nu ii da voie sa porneasca! sigurantele sunt toate ok motorina vine............

    Comment


    • #17
      Salut.
      Vezi sa nu-i fi sarit cureaua de accesorii.
      (Am vazut asa ceva zilele astea la un logan 1.6-dar nu stiu cum sa finalizat.Si care a fost cauza)
      Numai bine.
      Un Logan----YNG-----
      Numai bine.

      Comment


      • #18
        am reusit sa o pornesc dar acul la turometru sta foarte jos da sa moara si la relaniu....si in viteza 1 a se accelereaza foarte foarte greu dupa care scade in nou in ture pana moare

        Comment


        • #19
          da e senzorul de turatie sigur :|
          adirmv...aici incercam sa ajutam un om...asa ca abtine-te te rog de la comentari inutile

          Comment


          • #20
            Foarte posibil,la fel cum este la fel de posibil sa fie doar o problema banala de conectica si cablaj (se stie cat de ingrijit lucreaza mecanicii nostrii).
            Pentru a nu urma un alt post in care se spune " am schimbat senzorul de turatie cu "tz" lei si tot asa face",se recomanda o diagnoza.
            Oricum ECU este atat de "intepat" de erori in acest moment,incat oricum este nevoie de o diagnoza si stergere erori.

            Comment


            • #21
              bun si daca este senzoru de turatie ce as putea face? trebue schimbat? sau se poate si curata/repara? aveti idee cat ar costa unul nou?

              Comment


              • #22
                Salut.
                Senzorul costa cam 50lei.
                Numai bine.
                Un Logan----YNG-----
                Numai bine.

                Comment


                • #23
                  imi puteti spune pe unde e situat senzorul de turatie?macar poate il pot curata sa ajung cu ea casa sa nu o iau pe platforma?

                  Comment


                  • #24

                    Comment


                    • #25
                      mersi mult luni cel mai probabil va fi schimbt.. dar mai exact pe unde este situat ca nimam dar seama din aceaa poza? in apropiere de ceva? sub turbo?

                      Comment


                      • #26
                        In mod cert nu-i bine pusa la punct,lasa senzorul de turatie in pace.

                        Comment


                        • #27
                          si testul ala de injectoare cu debit pe retur in faza de pornire se recomanda , probabil scapa presiunea pe returul injectoarelor... ce filtru de motorina ai folosit la revizie ? Daca ai pus o chinezarie care a permis trecerea diverselor impuritati spre injectoare atunci de acolo trebuie sa incepi diagnosticarile
                          Pain brings out the truth in us all...
                          ...how much truth can you stand?

                          Comment


                          • #28

                            Asa e cu diesel-urile astea moderne common rail, pumpe duse si cate alte denumiri or mai avea. Pur si simplu vine un moment in care clacheaza, asta e. Riscul e mult prea mare in a-ti lua un astfel de motor in zilele noastre pentru ca pentru economia pe care o faci, aia mica ce-i drept, dai pe urma in reparatii mult mai mult decat daca ai fi mers cu un benzinar in tot timpul acela.
                            Dar cuplu, care ii extaziaza ata de mult pe toti fanii...
                            Nu mai zic de frigul pe care-l faci iarna pana simti ceva caldura...

                            Oricum, ma scuzati, continuati va rog

                            Comment


                            • #29
                              Asa o fi si cu dieselul daca spuneti voi alde 80km/h.

                              Comment


                              • #30
                                ce se bucura astia cu benzinare cand clacheza un diesel. Apropo 1.4 mpi nu cunoaste notiunea de cuplu.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google