Bataie Asemenea Unui Tacanic La Motor

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Am si eu problema cu tzacanitul motorului dar la 3000 rpm si numai cand este in sarcina, daca stie cineva care este problema?

    Comment


    • #17
      Cu putin noroc, poate este un injector blocat. Incearca sa mergi la un service, sa-ti faca un test de injectoare, dureaza zece minute(testul consta in introducerea unor furtunase pe retur, la injectoare...in functie de motorina care se strange in niste recipiente gradate...rezulta injectoarele defecte)...sper sa nu fie cazul la tine.

      Comment


      • #18
        Merci Adicata2003ma gandeam eu ca nu e ceva grav pt ca nu s-a agravat in nici un fel situatia la masina si nici nu a dus acest tacanit la alte defecte, masina merge ceas cum spuneam multumesc lui D-zeu sper sa mai mearga la fel inca macar 5 ani si apoi ma voi gandi s-o vand,poate.Totusi nu-mi explic de ce la masina la care am incercat sa aud acest zgomot(a unui prieten) nu s-a auzit.

        Comment


        • #19
          probabil la service ti-au spus ...tachetii sunt hidraulici, se amorseaza cu ulei, este normal...este o mare,,vrajeala''...tot pt. adicata2003, incercati sa-mi ascultati sfatul...

          Comment


          • #20
            Aa fac toate motoarele diesel. Unele se aud mai pronuntat iar altele mai putin. Depinde de solutia constructiva aleas. Eu de meserie sunt ing. service la un dealer vw, audi. Credeti-ma c si acelea fac la fel, mi ales cele common-rail. Cumse pune buonul nu se mai aude nimic.

            Comment


            • #21
              buna seara

              am un logan 1.5 si de la o vreme tacaneau injectoarele.sambata am f la vidraru si hopa belea am venit tractat am f la service si am platit 6000ron reparatia am f mot de la peco dar tot a reusit sa pice pompa si injectoarele din cauza pilituri eram incantat de masina dar acum sunt dezamagit nu sunt facute bine nu e motorina pompa de proasta calitate nu voi mai lua renault te distruge problemele astea parca regret nova pe care am avut-o cu 6000ron o vopseam si faceam mecanica si motor dar asta te lasa muritor de foame nu va luati 1.5 trage mai bine dar trage si din buzunar nu faceti greseala pe care am facut-o eu.o sa postez poze cu pompa si injectoarele inclusiv factura de la service ca sa credeti ce va spun.o zi buna va doresc

              Comment


              • #22
                Ai reparato la reprezentata dacia sau la ul alt service? Ai inlocuit pompa si injectoarele sau doar leai reconditionat? Ce motor ai euro3 sau euro4 cati km avea masina?

                Comment


                • #23
                  daca ai postat pe dci 65 cp inseamna ca este euro 3. din fericire, nu se mai fabrica diesel cu 65 cp. doar cu 70 si 85 cp
                  sigpic

                  Comment


                  • #24
                    am facut eu testul cu furtunasele si la injectorul 4 de la stanga la dreapta s-a umplut mai repede fata de celelalte, care s-au umplut in mod egal. Sa-mi spuna si mie cineva, daca stie ,ce inseamna asta mai exact

                    Comment


                    • #25
                      Inseamna ca acel injector este mai uzat si scama mai multa motorina pe retur, dar daca masina nu iti face proble de genu: sa porneasca greu, sa piarda din putere in mers, sa scoata fum in exces nu e cazul sa iti faci probleme.

                      Comment


                      • #26
                        salutare !
                        e de ce spui sa nu isi faca probleme eu zic ca trebuie sa isi puna bani deoparte ca nu se stie cand pica injectorul cu pricina .

                        Comment


                        • #27
                          Mltumesc pt sfaturi, dar credeti ca daca schimb doar un singur injector si nu le schimb pe toate, ar putea fi vreo problema? Si inca ceva : poate imi recomanda cineva un service serios, ca la dacia... nu-sh ce sa zic. (am fost la dacia si nu au depistat nimic " la tester", iar cand le-am recomandat si testul cu furtunasele pe retur ... citez :"nu este cazul")

                          Comment


                          • #28
                            Pai depinde ce vrei , daca tii la garantie te duci la Dacia , iti pune injector , conducta aferenta , rondela si posibil si filtru motorina si curatat instalatia de motorina veche daca e murdara , injector+conducta - 1400 , cu spalat instalatie si inlocuit si filtru vreo 1800 lei , daca nu vrei factura si garantie cauti un injector in cutie Delphi aprox 700-800 lei si cu o cheie fixa de 17 (parca ) si un torx de 45 il schimbi singur , doar injectorul fara conducta filtru etc... adica la juma de pret. Bafta!
                            Pain brings out the truth in us all...
                            ...how much truth can you stand?

                            Comment

                            Working...
                            X
                            Anulare DPF
                            Politica de Securitate Google