If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
la 80k nu pica injectoarele...
eu zic sa faci urmatoarea chestie
iei un T10 (vezi sa aiba cat mai adanca gaura in T daca nu tre sa mai umbli un pic cu spiralul pentru ca nu ajunge hexagonul pe bujie daca nu are gaura adanca)si desfaci bujiile incandescente si ii pui mufa eventual iei un fir de minus si pui pe filetul bujiei si pui pe cineva sa puna contactul cat timp tu te uiti la bujie
daca se inroseste e buna, daca nu atunci ori bujia ori fisa pana la bujie s-a intrerupt...
deobicei pica bujia.
eu zic sa le verifici asa pentru ca vezi exact ca se inrosesc deci au temperaturi foarte mari, testerul nu stiu exact cum verifica probabil verifica rezistenta lor in ohmi.
si inca ceva sper ca astepti sa se stinga toti martorii din bord mai ales daca ai si problema asta de porneste greu.
inca ceva destul de important: parchezi masina inclinata ? am observat ca atunci cand o parchez inclinat, partea stanga jos, partea dreapta pe bordura, se mai dezamorseaza pompa de motorina si porneste greu, invarte repede dar porneste dupa ce invarte cateva secunde ca nu se alimenteaza(10 15 sec poate si mai mult), poate ca cu venirea iernii si temp rece, ulei gros sa invarta ceva mai greu..
salut. am zis sa nu mai deschid alta discutie si m-am hotarat sa intreb aici. am si eu un logan din octombrie 2006 dci de 65cp. eu sunt din buc, intr-o dimineata nu a mai pornit la fel de repede cum pornea adica foarte foarte greu dupa multe invartiri. tin sa va zic ca nici pe a mea nu a depistato pe tester nu sia dat seama ce are. am schimbat bujiile, bateria, filtru de motorina releele de sub capota (ca imi spuse-se cineva ca sunt alea de vina), injectoarele merg normal le-am verificat cu furtunase. nu stiu nu pot sa ii dau de cap. ce o putea avea.
si inca ceva chiar daca e rece sau cald motoru la fel de greu porneste. folosesc aceeasi motorina de cand am luato. are 31000km.
am scos retururile la toate injectoarele, le-am bagat cate un furtunas la fiecare si le-am pus in 4 pahare separat. am pornit motorul si in 5 minute de mers la ralanti au bagat toate la fel motorina.
cineva zicea mai sus de bobina de aprindere. unde se afla asta?
Last edited by Anghel Alex; 5 March 2010, 11:38.
Reason: Automerged Doublepost
Am un logan din 2006 cu 80000 km la bord.De la o vreme porneste foarte greu dimineata, la a 5-a a6-a cheie.Am fost la service si nu au putut accesa calculatorul masinii pentru diagnosticare. Au verificat bujiile incandescente=bune: injectoarele=bune:bateria=buna.In timpul zilei porneste imediat.De la service mi-au spus ca daca nu se poate conecta la calculatorul masinii,nu au cum sa depisteze cauza.Va rog sa ma ajutati cu un sfat ,daca ati mai intalnit o astfel de problema.
Ai rezolvat problema ? CUM? Ma intereseaza pt ca un prieten are si el aceeasi problema !
Ai rezolvat problema ? CUM? Ma intereseaza pt ca un prieten are si el aceeasi problema !
fii atent!! daca este iarna trebuie sa faci focul sub ea!! o ridici putin cu cricul bagi paie si dai foc lasi cam 10 minute dupa care adaugi sare si piper dupa gust) ii bagi un cartof pe teava de esapament si dai la cheie
acum lasand gluma deoparte; mecanici ti-au verificat pompa de inalta?? daca zici ca injectoarele sunt bune inseamna ca ai probleme la pompa de inalta. nu face presiunea necesara sa deschida injectoarele. daca ai bani dute fuga la mecanici si zile sa-ti masoare presiunea in rampa. ma mir ca nu au verificat si asta. da ia stai asa) tu sigur ai fost la mecanici?? nu cumva aveau un coif alb pe cap?? eu cred ca ai fost la bucatari
uite o rezolvare simpla si eficienta a problemei pe care o ai. si vezi data viitoare sa te duci la niste mecanici adevarati
pe pompa de inalta ai un surub ce se poate regla cu o surubelnita dreapta. desurubeaza o tura dai la cheie. mai desurubeaza o tura mai dai la cheie tot asa. daca desurubezi creezi presiune; daca insurubezi obturezi presiunea.
fii atent!! daca este iarna trebuie sa faci focul sub ea!! o ridici putin cu cricul bagi paie si dai foc lasi cam 10 minute dupa care adaugi sare si piper dupa gust) ii bagi un cartof pe teava de esapament si dai la cheie
acum lasand gluma deoparte; mecanici ti-au verificat pompa de inalta?? daca zici ca injectoarele sunt bune inseamna ca ai probleme la pompa de inalta. nu face presiunea necesara sa deschida injectoarele. daca ai bani dute fuga la mecanici si zile sa-ti masoare presiunea in rampa. ma mir ca nu au verificat si asta. da ia stai asa) tu sigur ai fost la mecanici?? nu cumva aveau un coif alb pe cap?? eu cred ca ai fost la bucatari
uite o rezolvare simpla si eficienta a problemei pe care o ai. si vezi data viitoare sa te duci la niste mecanici adevarati
pe pompa de inalta ai un surub ce se poate regla cu o surubelnita dreapta. desurubeaza o tura dai la cheie. mai desurubeaza o tura mai dai la cheie tot asa. daca desurubezi creezi presiune; daca insurubezi obturezi presiunea.
sa ma otraveasca mama cu jidvei daca nu esti de belea ,ce ti-a spus colegul onciu,am vrut sa iti spun si eu,dar ma mira faptul ca nu au putut la service sa iti intre in calculatorul masinii...ai fost la reprezentanta sau la un service care au si eu pt diagnostic?
sigpic Poate pentru lume ești o singură personă,dar
pentru o anumită persoană, ești întreaga lume!
Salut!! Am si eu un logan 1.5dci , an 2005 , 80000km si am aceeasi problema. Am fost cu ea la un tester si mi sa spus ca sunt injectoarele de vina , si anume ca au o supapa de retur pe ele si se strica , scapand presiunea de pe instalatia de inalta. Nu am incercat inca sa le probez cu debitul egal la surplus , e prea frig afara. Daca cineva s-a lovit de problema asta , si anume schimbatul acestei supape , sa-mi dea si mie niste sugestii!!
Salut , da intr'adevar principala problema la injectoarele delphi este acea supapa de retur. Ea in timpul mersului se invarte, si daca ai span (Doamne Fersete)sau mizerie in motorina atunci fluturasul din supapa(cel care se invarte) se matuieste,ii dispare luciul acela din varf, si automat iti scapa presiune. In loc sa dea presiunea in rampa el o da pe retur pentru ca nu mai exista aceeasi toleranta intre cele doua componente ca la o supapa noua. De aceea se recomanda schimbarea supapelor la maxim 50.000 de km numai cu supape originale delphi. Stai fara grija, nu costa chiar asa de mult precum un injector nou, cu banii dati pe un injector luat de la reprezetata ti le'ai facut pe toate 4 si merge mai mult ca sigur.
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment