Porneste Foarte Greu Dimineata

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Multumesc tuturor pt sfaturi.Trebuie sa ma hotarasc la ce service ma duc ,pentru ca daca o sa vina gerul, sigur nu o sa mai porneasca deloc.

    Mai am o intrebare catre cunoscatori:daca reconditionez injectoarele dau rezultate,sau trebuiesc neaparat noi?
    :
    Last edited by CORPO; 2 December 2009, 20:00. Reason: Automerged Doublepost

    Comment


    • #17
      la 80k nu pica injectoarele...
      eu zic sa faci urmatoarea chestie
      iei un T10 (vezi sa aiba cat mai adanca gaura in T daca nu tre sa mai umbli un pic cu spiralul pentru ca nu ajunge hexagonul pe bujie daca nu are gaura adanca)si desfaci bujiile incandescente si ii pui mufa eventual iei un fir de minus si pui pe filetul bujiei si pui pe cineva sa puna contactul cat timp tu te uiti la bujie
      daca se inroseste e buna, daca nu atunci ori bujia ori fisa pana la bujie s-a intrerupt...
      deobicei pica bujia.
      eu zic sa le verifici asa pentru ca vezi exact ca se inrosesc deci au temperaturi foarte mari, testerul nu stiu exact cum verifica probabil verifica rezistenta lor in ohmi.
      si inca ceva sper ca astepti sa se stinga toti martorii din bord mai ales daca ai si problema asta de porneste greu.

      inca ceva destul de important: parchezi masina inclinata ? am observat ca atunci cand o parchez inclinat, partea stanga jos, partea dreapta pe bordura, se mai dezamorseaza pompa de motorina si porneste greu, invarte repede dar porneste dupa ce invarte cateva secunde ca nu se alimenteaza(10 15 sec poate si mai mult), poate ca cu venirea iernii si temp rece, ulei gros sa invarta ceva mai greu..
      Last edited by noyz; 11 December 2009, 04:29.
      turbo makes torque and torque makes fun

      LowGun-ul meu:http://www.loganclub.ro/forum/lowgun...?t=2081&page=5

      Comment


      • #18
        salut. am zis sa nu mai deschid alta discutie si m-am hotarat sa intreb aici. am si eu un logan din octombrie 2006 dci de 65cp. eu sunt din buc, intr-o dimineata nu a mai pornit la fel de repede cum pornea adica foarte foarte greu dupa multe invartiri. tin sa va zic ca nici pe a mea nu a depistato pe tester nu sia dat seama ce are. am schimbat bujiile, bateria, filtru de motorina releele de sub capota (ca imi spuse-se cineva ca sunt alea de vina), injectoarele merg normal le-am verificat cu furtunase. nu stiu nu pot sa ii dau de cap. ce o putea avea.
        si inca ceva chiar daca e rece sau cald motoru la fel de greu porneste. folosesc aceeasi motorina de cand am luato. are 31000km.

        Comment


        • #19
          ai scos returu la injectoare si nu baga motorina tare nici unu binenteles cand ai porit motoru

          eu am avut aceasi problema cu pornirea la 152000 km si pompa de inalta o fost devina baga span foarte f. fin in injectoare si le ucidea
          Last edited by acaret; 4 March 2010, 19:08. Reason: Automerged Doublepost

          Comment


          • #20
            am scos retururile la toate injectoarele, le-am bagat cate un furtunas la fiecare si le-am pus in 4 pahare separat. am pornit motorul si in 5 minute de mers la ralanti au bagat toate la fel motorina.

            cineva zicea mai sus de bobina de aprindere. unde se afla asta?
            Last edited by Anghel Alex; 5 March 2010, 11:38. Reason: Automerged Doublepost

            Comment


            • #21
              dci

              Originally posted by CORPO View Post
              Am un logan din 2006 cu 80000 km la bord.De la o vreme porneste foarte greu dimineata, la a 5-a a6-a cheie.Am fost la service si nu au putut accesa calculatorul masinii pentru diagnosticare. Au verificat bujiile incandescente=bune: injectoarele=bune:bateria=buna.In timpul zilei porneste imediat.De la service mi-au spus ca daca nu se poate conecta la calculatorul masinii,nu au cum sa depisteze cauza.Va rog sa ma ajutati cu un sfat ,daca ati mai intalnit o astfel de problema.
              Ai rezolvat problema ? CUM? Ma intereseaza pt ca un prieten are si el aceeasi problema !

              Comment


              • #22
                Originally posted by cristimar View Post
                Ai rezolvat problema ? CUM? Ma intereseaza pt ca un prieten are si el aceeasi problema !
                fii atent!! daca este iarna trebuie sa faci focul sub ea!! o ridici putin cu cricul bagi paie si dai foc lasi cam 10 minute dupa care adaugi sare si piper dupa gust) ii bagi un cartof pe teava de esapament si dai la cheie
                acum lasand gluma deoparte; mecanici ti-au verificat pompa de inalta?? daca zici ca injectoarele sunt bune inseamna ca ai probleme la pompa de inalta. nu face presiunea necesara sa deschida injectoarele. daca ai bani dute fuga la mecanici si zile sa-ti masoare presiunea in rampa. ma mir ca nu au verificat si asta. da ia stai asa) tu sigur ai fost la mecanici?? nu cumva aveau un coif alb pe cap?? eu cred ca ai fost la bucatari
                uite o rezolvare simpla si eficienta a problemei pe care o ai. si vezi data viitoare sa te duci la niste mecanici adevarati
                pe pompa de inalta ai un surub ce se poate regla cu o surubelnita dreapta. desurubeaza o tura dai la cheie. mai desurubeaza o tura mai dai la cheie tot asa. daca desurubezi creezi presiune; daca insurubezi obturezi presiunea.

                Comment


                • #23
                  Originally posted by onciu_mircea View Post
                  fii atent!! daca este iarna trebuie sa faci focul sub ea!! o ridici putin cu cricul bagi paie si dai foc lasi cam 10 minute dupa care adaugi sare si piper dupa gust) ii bagi un cartof pe teava de esapament si dai la cheie
                  acum lasand gluma deoparte; mecanici ti-au verificat pompa de inalta?? daca zici ca injectoarele sunt bune inseamna ca ai probleme la pompa de inalta. nu face presiunea necesara sa deschida injectoarele. daca ai bani dute fuga la mecanici si zile sa-ti masoare presiunea in rampa. ma mir ca nu au verificat si asta. da ia stai asa) tu sigur ai fost la mecanici?? nu cumva aveau un coif alb pe cap?? eu cred ca ai fost la bucatari
                  uite o rezolvare simpla si eficienta a problemei pe care o ai. si vezi data viitoare sa te duci la niste mecanici adevarati
                  pe pompa de inalta ai un surub ce se poate regla cu o surubelnita dreapta. desurubeaza o tura dai la cheie. mai desurubeaza o tura mai dai la cheie tot asa. daca desurubezi creezi presiune; daca insurubezi obturezi presiunea.
                  sa ma otraveasca mama cu jidvei daca nu esti de belea ,ce ti-a spus colegul onciu,am vrut sa iti spun si eu,dar ma mira faptul ca nu au putut la service sa iti intre in calculatorul masinii...ai fost la reprezentanta sau la un service care au si eu pt diagnostic?
                  sigpic
                  Poate pentru lume ești o singură personă,dar
                  pentru o anumită persoană, ești întreaga lume!

                  Comment


                  • #24
                    ajutooorr!!!

                    Comment


                    • #25
                      Salut!! Am si eu un logan 1.5dci , an 2005 , 80000km si am aceeasi problema. Am fost cu ea la un tester si mi sa spus ca sunt injectoarele de vina , si anume ca au o supapa de retur pe ele si se strica , scapand presiunea de pe instalatia de inalta. Nu am incercat inca sa le probez cu debitul egal la surplus , e prea frig afara. Daca cineva s-a lovit de problema asta , si anume schimbatul acestei supape , sa-mi dea si mie niste sugestii!!

                      Comment


                      • #26
                        Salut , da intr'adevar principala problema la injectoarele delphi este acea supapa de retur. Ea in timpul mersului se invarte, si daca ai span (Doamne Fersete)sau mizerie in motorina atunci fluturasul din supapa(cel care se invarte) se matuieste,ii dispare luciul acela din varf, si automat iti scapa presiune. In loc sa dea presiunea in rampa el o da pe retur pentru ca nu mai exista aceeasi toleranta intre cele doua componente ca la o supapa noua. De aceea se recomanda schimbarea supapelor la maxim 50.000 de km numai cu supape originale delphi. Stai fara grija, nu costa chiar asa de mult precum un injector nou, cu banii dati pe un injector luat de la reprezetata ti le'ai facut pe toate 4 si merge mai mult ca sigur.
                        Last edited by 77sky; 7 December 2011, 00:07.

                        Comment

                        Working...
                        X
                        Anulare DPF
                        Politica de Securitate Google