If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Merita Am facut si eu asa ceva anul trecut. Se vede clar diferenta fata de cum tragea inainte. Diferenta se va vedea si mai mult la diesel fata de benzina. Daca nu ma insel motorul va ajunge la 85cp. Eu pana acum nu am avut probleme cu motorul si nici cu cei de la Dacia
@need4speed pentru diesel se castiga mai multi cp,in jur de 20 cp in cazul loganului...este oferta in linkul cu parteneri,in jur de 6 mil parca costa dieselul si 3,5 mil benzinarul.Vezi la anunturile online ce a postat Doc
Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.
motorul de 1.5 dci are turbo, este mai "nervos" decat benzinara doar la drum intins sau la deal. Cel putin da senzatia asta. La plecari de pe loc si pana la 60-70 benzina castiga detasat. Am diesel si stiu despre ce vorbesc. Motorul diesel e un motor de cursa lunga, exploatat cu costuri mai mici decat benzina dar niciodata mai sportiv decat aceasta.
Turbina intra la fix 1800 rpm si condusul subturat este deosebit de daunator. Consumul optim e in maximul curbri de cuplu, adica 2000 rpm la diesel, optim e masina sa fie permanent in tre 1800-3500 rpm.
Poate am intrat din gresala pe acest forum, sunt mult prea multe mituri care se razboiesc pe aici....
Mare dreptate ai,3000 rpm mi se parea totusi prea mult turatie pentru ca sa plece turbo...
Pai...iti urez sa mai intri pe la noi "din greseala" ;)
Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.
Turbina intra la fix 1800 rpm si condusul subturat este deosebit de daunator. Consumul optim e in maximul curbri de cuplu, adica 2000 rpm la diesel, optim e masina sa fie permanent in tre 1800-3500 rpm.
Poate am intrat din gresala pe acest forum, sunt mult prea multe mituri care se razboiesc pe aici....
hai sa mai "demitizam" o chestie scrisa pe acest forum: turbina la diesel nu intra la o turatie anume. turbina este invartita de gazele ce ies din motor si te asigur ca si la ralanti turbina se invarte. insa turatia ei este mica, probabil undeva la 4000 - 6000 rpm. pe masura ce cresti turatia motorului creste si turatia turbinei iar in sarcina ajunge si la 150.000 rpm la unele dieseluri (la dci-ul loganului nu stiu daca trece de 100.000 rpm). ceea ce simti tu dupa 1600 - 1700 rpm este cum creste cuplul. senzatia aia ca "te baga in scaun".
ma apropii cu pasi repezi de revizia de 40000 de km si sunt curios daca stie cineva la cat ajunge aceasta.mentionez ca revizia va fi facuta la reprezentanta la tulcea,deoarece la constanta sunt magari cei de la dealer.la preturi ma refer
Am si eu o remarca sau ...sa zicem o nelamurire legata de felul cum se simte cuplul la un motor diesel ( Logan in speta ca aflandu-ma in Logan diesel 1.5 65 cp am simtit ce urmeaza sa spun )
Asa deci, era cu un amic in Loganul sau 1.5, 65 cp si la o accelerare mai puternica , nu stiu in ce treapta ca nu m-am uitat ( a 3-a cred ) am simtit cum 'mi se urca inima in gat' stiti senzatia..... toate bune, dar la felul cum se simtea si cum ''parea'' am zis ca a atins la sfarsitul reprizei respective 100 - 110 km/ h. Cand ma uit la vitezometre...surpriza ..indica doar 75 km/h , el stabilizand masina la viteza asta constanta..
Ce vreau eu sa intreb/remarc......feelingul asta se datoreaza cuplului? ( nu am experienta cu masini diesel) eu canducand pana acum numai benzinare si cu ce am putut compara mai exact era Dacia sn pe care o conduc de mult timp... Parca in dsn nu ma simt asa cum m-am simtit in timpul accelerarii Loganului, dar sigur spun ca la o asa accelerare si durata sigur in srn eram la o viteza superioara celei de 75 km/h.. Deci , cuplul sa fie de vina? el este cel ce da senzatia resimtita de mine? Mai pe scurt... pare o acceleratie fulminanta dar....vitezometrul nu e de acord cu asta
Razvan_rm2003: ca sa poti face astfel de comparatii cred ca ar trebui sa conduci tu personal un dci si un mpi zi de zi, ma refer la aceeasi masina nu logan si dsn.
Dci e clar motor de sursa lunga si in plaja 60 -120km/h merge super cu un consum acceptabil.
Nu a facut nimeni mai recent revizia de 50.000 km la 1.5 dci 65 cp la vreun dealer autorizat dacia ?? As fi curios de costurile la care ar ajunge aceasta revizie. Multumesc anticipat celui/celor care-mi vor raspunde.
Va rog mult daca ma poate ajuta cineva dimensiuni biela pentru motor - K9K 790
1.5 dci cu Alezaj x cursă (mm) - 76 x 80,5. Datele imi sunt necesare pentru un proiect. Multumesc anticipat celor care ma po ajuta.
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment