1.5 Dci

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • 1.5 Dci

    Tip motor - K9K 790
    Cilindree (cm3) - 1461
    Alezaj x cursă (mm) - 76 x 80,5
    Număr de cilindri - 4
    Raport volumetric - 18,3:1
    Număr total de supape - 8
    Norme de depoluare - Euro 3
    Putere maximă (Kw/CP) - 48 (65)
    Regim putere maximă (tr/min) - 4000
    Cuplu maxim*CEE (nm) - 160
    Regim cuplu maxim (tr/min) - 2000
    Tip injecţie - directă cu common rail sferic + turbo

    Carburant - motorină
    Ciclu complet (l/100km) - 4.8
    Ciclu urban (l/100km) - 5.8
    Ciclu extra-urban (l/100km) - 4.3

    Viteza maximă (km/h) - 155
    0-1000 m cu start de pe loc (s) - 37
    0 la 100 km/h (s) - 15.5

  • #2
    dacia a adaugat motorul de 1.5 dci cu 70 cp de pe mcv si pe berlina.
    detaliile tehnice aici
    consumul este mult mai mic!
    Last edited by 2fast4u; 5 December 2006, 13:56.

    Comment


    • #3
      Tare curios sunt cum se misca masina aia cu 7 oameni in ea...
      Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

      Comment


      • #4
        Se misca stai linistit ca are ceva cuplu(cam anemic fie vorba intre noi).

        Io tare as vrea sa vad benzinaru' de 1.4 cum se comporta. Cred ca vor schimba oamenii aia daca merg cu ele incarcate ambreiaju la 10.000km.
        numar secundele

        Comment


        • #5
          1.4 benzina nu se livreaza decat in varianta cu 5 locuri. la 7 locuri nu.
          Dacia Logan Ambition 2006 1.5 dci 65cp
          10.000 km - 22.01.2007

          Comment


          • #6
            Mai bine ca nu :p
            Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

            Comment


            • #7
              Am citit si treaba cu consumul si mi se pare ciudata eu am reusit sa consum 13 la suta! asta cu media de viteza peste 130 e drept la un logan de 1,5. Nu mi se pare normal asta ....
              Degeaba gandesti daca esti prost!

              Comment


              • #8
                13 consum mediu sau instantaneu, ca e o mare diferenta?
                Cel mai nou proiect auto din România!
                Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                Comment


                • #9
                  mediu asta e problema
                  Ce sa mai vb de aerodinamica ... ca esti ca in barca la peste 120 daca trece orce masina pe langa tine iti muta masina si o simti in volan ca trage .
                  Asta am cumparat asta am .. nu vreau sa ma plang dar am plecat din romania cu doar 700 km si eram incantat de ea in tara ...dar in extern cand esti nevoit sa ti ritmu pe autobanda ti se pare ca stai pe loc la 110 pentru ca toti ceilalti si cand spun asta inteleg tiruri si asa mai departe te depasesc. am mers cu loganu meu si 160 dar pentru o scurta perioada era deja la 4200 ture si e ok sa mergi cu el 120 . ce sa va mai spun ... acuma am 7000 si sunt in franta am de gand sa merg spre spania .
                  Oare daca fac revizia mai devreme are ceva ? Mi sa spus sa o fac la 10000 dar nu as lasa pe ultima suta de metrii mai ales ca nu stiu ce traseu aleg de aici incolo.
                  Degeaba gandesti daca esti prost!

                  Comment


                  • #10
                    Nu are nimic daca o faci mai devreme, dar nu e bine sa faci mai tarziu revizia. Si in legatura cu consumul mediu, nu prea e in regula, totusi e un dci.
                    Cel mai nou proiect auto din România!
                    Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                    Comment


                    • #11
                      mie nu`mi prea plac motoarele diesel, galagioase, mai fumega cateodata(general) .. in schimb tata e cu diesel`ul .. va fi o bataie cand ne vom lua masina ..
                      http://i62.photobucket.com/albums/h1.../sticker_1.jpg
                      http://i62.photobucket.com/albums/h1...c_user_bar.png

                      Comment


                      • #12
                        Nici mie Plus ca nu poti pune toba sport pe ele ca nu se aude,cam toate cand iti bagi piciorul in ea scot fum,mai ales daca e proasta motorina
                        Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                        Comment


                        • #13
                          singurul lucru bun la un diesel este consumul ... dar asta la motoarele pana in 2.0(inclusiv)
                          http://i62.photobucket.com/albums/h1.../sticker_1.jpg
                          http://i62.photobucket.com/albums/h1...c_user_bar.png

                          Comment


                          • #14
                            Non turbo,ca daca are turbina...consuma de o ia dreq
                            Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                            Comment


                            • #15
                              nu cred, daca iei un diesel de la VW/Audi nu papa prea mult, spre ex motorul de pe golf 4, 1.9tdi simplu cel de 80calushari .. nu ia mai mult de 5-6 la drum
                              http://i62.photobucket.com/albums/h1.../sticker_1.jpg
                              http://i62.photobucket.com/albums/h1...c_user_bar.png

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google