Daca faci resoftare se merita, daca nu faci, nu se merita
intercooler pe dci 65CP
Collapse
X
-
-
Resoftarea e facuta deja, am cam 10.000km de atunci.
BogdanA: Daca ai idee cam ce castig de putere ar fi? Acum am un soft pe masina ce imi da 18 cp (nu i-am masurat) si masina merge foarte bine, dar daca se poate mai mult fara a scadea fiabilitatea am zis: de ce nu? Am vb cu cel ce a facut softul si zice ca turbina stie sa-si regleze parametri ca e mecanica si daca pun intercooler deci o sa se simta diferenta dar nu stiu cu cati caluti.
Din ce estimez eu 4-5.Last edited by ovimiha; 22 October 2008, 08:40.Preferance - 83cp Chip Viata aici e scurta, asa ca ai grija unde "zbori".
http://www.loganclub.ro/forum/logan_...ela-t7519.html
Comment
-
4-5 daca scoti si catalizatorul, altfel nu, dar in schimb nu mai mergi cu fum in momentul in care lucreaza intercoolerul bine
Comment
-
Fum nu scoate, cand o tin turata, am mers in spatele ei si nici in forja nu se vede mai nimik.
La itp iarn-am avut probleme la 4900 rpm nu scotea vizibil mai nimik.
Catalizatorul parca nu l-as scoate.
In rest doar din intercooler se castiga mai putin de 4 cai? (cel original)
Daca e intercooler mai mare se poate castiga mai mult? (cam cat doar din intercooler?)Preferance - 83cp Chip Viata aici e scurta, asa ca ai grija unde "zbori".
http://www.loganclub.ro/forum/logan_...ela-t7519.html
Comment
-
Nu se castiga,atat am castigat eu, masurati 4 cp cu tot cu catalizator scosLast edited by felixb; 22 October 2008, 12:39.
Comment
-
Probabil de asta nici nu s-a obisit si altii sa puna intercooler.
MerciPreferance - 83cp Chip Viata aici e scurta, asa ca ai grija unde "zbori".
http://www.loganclub.ro/forum/logan_...ela-t7519.html
Comment
-
buna baieti,
apreciez intentia de a pune ceva caluti pe logan, dar vreau sa va spun cite ceva din experienta proprie folosind doua masini vw cu turbine dar una cu intercooler iar cealalta nu.
Daca masina are intercooler, turbina functioneaza mai bine.La un drum pe autostrada, temperatura aerului pompat in motor este mai scazuta.Dar la un drum in oras temperatura aerului pompat in turbina este la fel cu cea exterioara, deoare masina merge discontinuu.
Daca masina este cipuita este evident ca un intercooler are un rol benefic.Dar cei 5 cai putere ii optii la o turatie constanta pe autostrada unde fluxul al curentului de aer e constant.
Daca vrei cai mai multi, poti trece gradual, la modificari evacuarii si apoi admisiei pe diametre mai mari, apoi injectoare cu debit marit (cip tuning), un ulei mai viscos, un radiator de ulei bun.
Intercoolerul se amplaseaza in mai multe locuri in fata masini si implicit sunt de mai multe tipuri:
-frontal partea superioara fata,
-lateral fata,
-frontal fata partea inferioara.
evident ca la masinile cu multi cai cea mai recomandata pozitie este frontal partea superioara.
Comment
-
Originally posted by ovimiha View PostMasina o am deja resoftata.
M-am gandit ca intercoolerul poate aduce un aport important mai ales ca masina e euro 3 si- cu un castig important pe vremea mai calda. Eu sper sa pot face aceasta modificare singur, ceva mecanica mai stiu, am avut un audi 80 la care am acut tot pb si am tot desfacut la el, iar daca pun piesele originale tot de pe logan ar trebui sa se potriveasca la fix., sunt cu ochii pe voi !
:thumbsup:
Comment
-
al tau are fix 70 de cai, de aia are intercooler. nu mai umbla la el cu late intercoolere, ca nu are rost. eventual fa-i un chiptuning la 85-90 de cai si o sa fii multumit.Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Comment
-
intercoolerul raceste aerul care iese din turbina. un volum de 1 litru de aer rece are mai multe molecule de oxigen decat un litru de are cald. la aerul cald distantele dintre molecule sunt mai mari deci: ca exemplu incap mai putine molecule intr o sticla de un litru. la aerul rece distantele sunt mai mici deci incap mai multe. cu intercooler motorul tau va inghiti mai mult oxigen, deci va merge mai bine.
Comment
-
teoria ta e valabila in cazul proceselor izobare, adica la aceeasi presiune, aerul rece e mai dens. daca maresti presiunea, s-ar putea sa ai parte de-o surpriza ala cald sa fie mai bogat in oxigen, acelasi volum, dar la presiune mai mare...
aici intervine schepsisul problemei si anume "cat de mare sa fie intercoolerul?". unul prea mare, raceste bine, dar face lag, unul mic nu raceste destul, iarasi lag...alegerea unui intercooler e ca si cum ai merge pe bajbaite pe o coama de deal si icnerci sa stai tot timpul pe mijlocul "cocoasei", dar cu riscul de a cadea cand pe-o parte, cand pe cealalta...daca nu stiti exact ce vreti de la motorul ala si cat sunteti dispusi sa investiti in el pt cresterea performantelor, lasati intercoolerele asa cum sunt. pt cei care nu au deloc, montarea unui intercooler de pe dci70 pe dci65 si resoftarea acestuia din urma nu poate decat sa-i ajute intr-un final. mai departe, nu as merge decat daca as gasi pe cineva care se pricepe si stie exact ce si cum.Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Comment
-
ai citit tot topicul pana sa intrebi? eu as zice ca da, se poate monta. vorbeste cu crististreulea, cred ca el si-a pus. ma rog, cel putin avea planuri...
turbina e aceeasi la dci65 si la dci70.Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Comment
Comment