am citit pe un alt forum si zice ca cel de 65cp ar avea 1bar iar cel de 70 cp undeva pe la 1.2 bari.cred ca e realist pentru ca cineva zicea ca a marit presiunea in turbina pana la 1.5bari si era un bmw masina aia.am vazut ceasuri de boost cu presiune maxima 2 bari si de la 1.5 pana la 2 bari era linie rosie ca la turometru
intercooler pe dci 65CP
Collapse
X
-
sorry de exprimare, eu vorbeam de presiunile absolute:
http://www.bursa.ro/on-line/s=compan...007-10-12.html
care da, au valorile relative ceva mai mari decat ce spuneai tu mai devreme (adica scazand presiunea atmosferica de 1 bar, obtii un pic mai mult decat datele spuse de tine).Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Comment
-
Nu vreau sa ma bag ca musca in lapte dar de ce draci sa bagi intercooler pt mai multa putere cand poti sa faci un chiptunning si ai 20 cai...o zic din proprie xp, sincer eu sunt f multumit de cum merge, diferentele sunt enorm de mari!1.5 DCI 85 CP Chipuit, toba sport, neoane sub masina, la pedale, sub scaune si portabaj alaturi de lada de 800W RMS pure bass!!!
Comment
-
Originally posted by csebalyn View Postdin cate stiu, dci70 are doar intercoolerul in plus fata de dci65, deci se poate. modificarile sunt la nivelul tubulaturii de la turbina spre motor, care tubulatura tre' schimbata, ca sa treaca prin intercooler (ala e un radiator aer-aer, se monteaza ianintea radiatorului de apa; cred ca-i mai greu de modificat daca ai clima, ca si ala tot inaintea radiatorului de apa sta); adica aerul trebuie sa treca prin filtru->turbina->intercooler->motor. nu stiu costurile, in principiu daca te pricepi un pic, poti face acasa "pe genunchi" operatia; la fel, nu stiu ce implicatii are asupra garantiei. eu zic sa intrebi la un service...
Comment
-
Originally posted by gigi-kent View Posttrebuie sa te interesezi si de caderea de presiune pe care o da intercoolerul. daca la intrate in intercooler turbina are o presiune de 1 bar si la iesire are 0.8 bar inseamna ca intercoolerul are o cadere de presiune de 0.2.cu cat caderea de presiune e mai buna cu atat intercoolerul e mai tare.oricum mai bine mergi la un service specializat pentru ca ei stiu mai bine ce sa iti dea si nu e recomandat sa iti iei tu.risti sa stai cu el acasa.
Comment
-
Originally posted by gigi-kent View Postscuza-ma ca tecorectez felixb dar dci 70cp are intercooler.
Comment
-
singura modificare este catalizatorul(euro4)...70cp fata de 65cp
Comment
-
dci70 are intercooler. sau schimbatorul aer-aer e altceva?
Originally posted by felixb View Postsingura modificare este catalizatorul(euro4)...70cp fata de 65cpDemocratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Comment
-
Originally posted by csebalyn View Postdci70 are intercooler. sau schimbatorul aer-aer e altceva?
cumva si alt soft? a, si intercoolerul...
Comment
-
io nu mai studiez nimic...inseamna ori ca aia de la dacia nu stiu ce spun pe site (vezi linkul din postul anterior, ori ca io nu stiu ce-ai ala schimbator aer-aer si-l confund cu intercooleru'...
nu-s io mecanic sau ing masini termice, dar zic ca inteleg cate ceva despre motoare...
acu intrebare: eo sau dacia batem campii ?Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Comment
-
Originally posted by PAULIC View PostToate motoarele euro4 de la logan dci au intercooler
Comment
-
Originally posted by csebalyn View Postio nu mai studiez nimic...inseamna ori ca aia de la dacia nu stiu ce spun pe site (vezi linkul din postul anterior, ori ca io nu stiu ce-ai ala schimbator aer-aer si-l confund cu intercooleru'...
nu-s io mecanic sau ing masini termice, dar zic ca inteleg cate ceva despre motoare...
acu intrebare: eo sau dacia batem campii ?
Comment
Comment