ok daca are 70 de cai cum se calculeaza,kw ori 1,3 ?pt ca mie la service mi-au zis ca are 65 de cp,de aia sunt nedumerit
intercooler pe dci 65CP
Collapse
X
-
in jur de 1500 ron de la dealer piese origine sau poate mai ieftin sh sau prin targ,parerea mea ca nu se merita investitia,poate doar de fason sa dea bine la CV cand mergi pe la vreo parada,mai repede o remapare
cat despre cel cu cutia sparta nu are nici cea mai mica legatura cu puterea motorului ci doar cu laba piciorului care uita sa mai calce ambreiajul si cand schimba sa vada fetili la stop ca e sofereanu atunci o caraie pina sar sincroanele care se prind in pinioane si pinioanele arunca tot felul de schije la o viteza mama mama si aluminiul cutiei cedeaza si asa s-a spart o cutie
in rest care doreste care pofteste sa puna niste poze cu un 65 tunarit cu intercooler de 70 si sa explice exact ce implica astfel de modificari e bine venit si i se va acorda din partea forumului o lada frigorifica cu multa bere rece,evident virtuala
daca am suparat pe cineva cu interventia mea accept palmele
DRIVE SAFEsigpic
Poate pentru lume ești o singură personă,dar
pentru o anumită persoană, ești întreaga lume!
Comment
-
am montat intercooler pe un logan 1.5dci de 65 cp... dar nu se simte nimik... nu a crescut cu nimic puterea motorului .. ba dimpotriva a scazut ... turbina simtind-use ca incepe sa lucreze la peste 2500 rpm .....cred ca asta se datoreaza circuitului prea mare(lung) pe care il tranverseaza presiunea bagata de turbina si pina in admisie .... probabil o trebui cumva reglat ca turbina sa intre la o turatie mai mica fata de cum era inainte cind nu era intercooler-ul ca sa poata sa i-si faca volumul necesar pe circuitul tubulaturi???
Comment
-
Originally posted by ionutzu View Postam montat intercooler pe un logan 1.5dci de 65 cp... dar nu se simte nimik... nu a crescut cu nimic puterea motorului .. ba dimpotriva a scazut ... turbina simtind-use ca incepe sa lucreze la peste 2500 rpm .....cred ca asta se datoreaza circuitului prea mare(lung) pe care il tranverseaza presiunea bagata de turbina si pina in admisie .... probabil o trebui cumva reglat ca turbina sa intre la o turatie mai mica fata de cum era inainte cind nu era intercooler-ul ca sa poata sa i-si faca volumul necesar pe circuitul tubulaturi???sigpic
Poate pentru lume ești o singură personă,dar
pentru o anumită persoană, ești întreaga lume!
Comment
-
ionutzu: da-ne ceva detalii...daca ai ceva poze daca nu fa acum. Incerca o resoftare sau vorbeste cu cineva de la o firma de tunnign si vezi ce zice.
Ce piese ai folosit? cele de pe dci de 70?Preferance - 83cp Chip Viata aici e scurta, asa ca ai grija unde "zbori".
http://www.loganclub.ro/forum/logan_...ela-t7519.html
Comment
-
Originally posted by ionutzu View Postam montat intercooler pe un logan 1.5dci de 65 cp... dar nu se simte nimik... nu a crescut cu nimic puterea motorului .. ba dimpotriva a scazut ... turbina simtind-use ca incepe sa lucreze la peste 2500 rpm .....cred ca asta se datoreaza circuitului prea mare(lung) pe care il tranverseaza presiunea bagata de turbina si pina in admisie .... probabil o trebui cumva reglat ca turbina sa intre la o turatie mai mica fata de cum era inainte cind nu era intercooler-ul ca sa poata sa i-si faca volumul necesar pe circuitul tubulaturi???
ce ti se intampla tie este normal, e vorba de lag-ul care rezulta din tubulatura +intercoolerul... sau ai calculat gresit diametrul tevilor si ai "sugrumat-o"
pt 1,5 trebuie pus un intercooler de fabrica de maxim 1,8 altfel se duce dreaq tot...
un alt tip de intercooler este cel montat pe motor in locul filtrului de aer cum au de ex ford modeo/escort 18td 1992-1996 , subaru, etc
avantajul fiind ca lag-ul este minim dar racirea aerului nu mai se face asa bine ca atunci cand este pus intercoolerul in fata..
deci sincer nu merita sa va chinuiti degeaba , ca astia nu l-au scos de prosti .
de pus daca vreti da-ti pm si va trimit eu undeva in buc, daca chiar aveti pitici si vreti neaparat:PLast edited by mayer_maryus; 18 September 2009, 14:25.
Comment
-
Se pare ca nu e castigul semnificativ, oricum pe cel de 70 cp are intercooler si pe cel de 85.
De fapt acum nu se mai fac fara intercooler.
Dar din care am inteles se simte doar la mers in viteze mari si in special pe autostrada.
Asa ca pt mine unu care circul in oras 95% nu se merita.Preferance - 83cp Chip Viata aici e scurta, asa ca ai grija unde "zbori".
http://www.loganclub.ro/forum/logan_...ela-t7519.html
Comment
-
cine zice ca se simte doar la viteza mare? acolo simti mai bine, dar se simte si daca stai pe loc; atata timp cat aeerul ambiant e mai rece de 80 de grade, eu zic ca-si face treaba intercoolerul.Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Comment
-
Originally posted by ionutzu View Postam montat intercooler pe un logan 1.5dci de 65 cp... dar nu se simte nimik... nu a crescut cu nimic puterea motorului .. ba dimpotriva a scazut ... turbina simtind-use ca incepe sa lucreze la peste 2500 rpm .....cred ca asta se datoreaza circuitului prea mare(lung) pe care il tranverseaza presiunea bagata de turbina si pina in admisie .... probabil o trebui cumva reglat ca turbina sa intre la o turatie mai mica fata de cum era inainte cind nu era intercooler-ul ca sa poata sa i-si faca volumul necesar pe circuitul tubulaturi???
Comment
-
cei care nu aveti intercooler si vreti sa montati unul incercati sa va orientati spre ceva mai calitativ fata de cel de fabrica , costurile ptr intercoolerul meu au fost 500euro cu tot cu tubulatura fara manopera, care mi-am facut-o eu. FACE TOTI BANII, cine nu si-a montat pe masina sa nu vorbeasca din auzite ptr ca vorbeste degeaba. Pentru mai multe poze da-ti un search la my ride si scrieti CJ09YCE si o sa vedeti acolo cum arata montat. Daca aveti intrebari sau nevoie de sfaturi va ajut cu mare placere , da-ti pm dak nu raspund aici pe topic
Comment
-
fa o remapare si castigi mai multa putere fara acele modificari parerea mea
Comment
-
si dupa ce faci remapare?mai faci inca una si inca una nu?)
aici e vorba de cei care vor sa isi puna intercooler nu cei care vor resoftare.
Comment
-
tragi cativa metri de furtune de silicon, dai gauri, faci suporti, cauti intercooler, dai destui bani, timp si nervi. pt ce? pt 3 cp? ca dci70 are de fapt 68cp, iar dci65 are 64. na bine, hai sa fie 4cp...merita?Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Comment
Comment