Oscilati La Relanti..numai La Rece

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Oscilati La Relanti..numai La Rece

    nu stiu daca ma adresez unde trebuie dar am o problema;
    1,5dci 25000km,alimentat numai de la rompetrol,masina porneste usor la rece dar pana se incalzeste apar usoare fluctuati de turatie vizibile pe torometru,cat si sesizabile la auz,face asa de cand am luato.. o km;am fost la servis la revizia de 15000km cei de acolo zic ca este normal sa apara astfel de oscilati la rece,au puso pe calculator si zic ca la injectie este totul inregula;masina a fost condusa numai de mine,exploatata cat se poate de normal poate usor subturat astept sfaturi si pareri

  • #2
    Nu-ti pot da un raspuns cert dar la multe motoare diesel se intimpla acest fenomen firesc pina cind motorul ajunge la temperatura optima de lucru.Piesele fiind contractate ,datorita proprietatilor metalelor nu lucreaza normal.Eu am tot Logan DCI si nu il protejez deloc ,3000-3500 de turatii nu face rau motorului,mai rau fac pornirile dese la rece si mersul subturat care infunda catalizatorul , forteaza motorul iar la I.T.P sar putea sa constati ca nu se mai incadreaza la noxe.Daca masina mai este in garantie si tot ai un dubiu ,dai in gura daca este sa crape in garantie nu dupa ,ca va fi pe bani tai.Eu am 87000 km. 3500-4000 rotatii pe minut mers normal fara probleme pina acum.Succes.

    Comment


    • #3
      salutare
      eu am benzinar si am observat acelasi lucru cu turatia.
      am intrebat un mecanic de la dacia si a spus ca este normal sa fie asa,este un soc ca la vechile dacii,dar electronic.

      Comment


      • #4
        Originally posted by D.Vali View Post
        Nu-ti pot da un raspuns cert dar la multe motoare diesel se intimpla acest fenomen firesc pina cind motorul ajunge la temperatura optima de lucru.Piesele fiind contractate ,datorita proprietatilor metalelor nu lucreaza normal.Eu am tot Logan DCI si nu il protejez deloc ,3000-3500 de turatii nu face rau motorului,mai rau fac pornirile dese la rece si mersul subturat care infunda catalizatorul , forteaza motorul iar la I.T.P sar putea sa constati ca nu se mai incadreaza la noxe.Daca masina mai este in garantie si tot ai un dubiu ,dai in gura daca este sa crape in garantie nu dupa ,ca va fi pe bani tai.Eu am 87000 km. 3500-4000 rotatii pe minut mers normal fara probleme pina acum.Succes.
        multumesc D.VALI
        nu stiu ce sa zic acum pe vremea asta rece se poate sa fie si cum zici,parca asta vara nu sesizasem nimic nu-mi mai amintesc;cert este ca eu cred ca tot de la injectoare este si m-am apucat sa le curat prin turarevorba ta sa crape acum

        Comment


        • #5
          eu am ph2 de 1.4 si la fel aceasi fructuatie, mie de nou cand e cald sta la relanti la 500 turatii si are mici fructuati, nu va speriati e tipic renault.
          Aceasi faza e si pe megane si pe scenic mai ales la motoarele de 1.6 16v se simte putin mai tare, cred ca e de vina carburantul, probabil sunt mai pretentioase putin motoarele de reno.
          Stiu ce spun ca am avut 4 renouri si benzina si diesel si sunt obisnuit cu anumite chesti care apar si sunt normale la ele.
          Intalniri LC.Sibiu sambata ora de vara 17 / ora de iarna 16 in Valea Aurie (intrarea 2 la ZOO).

          Comment


          • #6
            Originally posted by vyp75 View Post
            eu am ph2 de 1.4 si la fel aceasi fructuatie, mie de nou cand e cald sta la relanti la 500 turatii si are mici fructuati, nu va speriati e tipic renault.
            Aceasi faza e si pe megane si pe scenic mai ales la motoarele de 1.6 16v se simte putin mai tare, cred ca e de vina carburantul, probabil sunt mai pretentioase putin motoarele de reno.
            Stiu ce spun ca am avut 4 renouri si benzina si diesel si sunt obisnuit cu anumite chesti care apar si sunt normale la ele.
            mersi
            oricum ma mai linistisesm pana la urma masina mai are 15 luni garatie in toata perioada asta de timp trebuie sa se intample ceva...
            problema este ca porneste foarte usor dar pana se incalzeste ,ca o lasi macar un minut sa ia ulei,vorba vine,apar acele oscilati
            de la combustibil nu este am bagat ceea ce cred eu ca este cel mai bun si tot la fel

            Comment


            • #7
              Subscriu si eu acestei "probleme". Cand este frig tare, sub -5*C, turatia osileaza cam 250rpm. Adica, la pornirea la rece, turometrul danseaza intre 1500 si 1750rpm. Vreun minut - doua. Dupa aia coboara treptat la 750rpm, dupa 7-8 minute. Eu zic ca e normal.

              Comment


              • #8
                Cand mi s-a ridicat certificatu ca aveam itp-ul expirat am facut revizia la rar. Si nu mai am catalizator de mult. S-a infundat si la pretul lui, am preferat sa il golesc de tot. Vreau sa spun ca a trecut gazele fara probleme. I s-a parut ceva ciudat ca miroase a motorina arsa ca la camioane, dar a zis ca e in limite normale. Si asta la 107.000 km.

                Comment


                • #9
                  Trebuie schimbat regulatorul de presiune de pe pompa de injectie. Si la mine facea la fel si l-am schimbat pe garantie.
                  S-a mai discutat si asta e problema. Apare doar la diesel.
                  Last edited by vladmarcu86; 26 March 2010, 11:17.

                  Comment


                  • #10
                    ANTONICA

                    Lasa masina in pace ca e normal sa oscileze putin cat e rece .
                    Mai e si de la incarcare alternatorul opune rezistenta pana se reancarca bateria la normal.

                    Comment


                    • #11
                      multumesc oricum tuturor
                      am observat ca de cand nu mai este asa frig nu mai apar oscilati asa de pronuntate

                      Comment


                      • #12
                        salutare .sunt nou pe forum si am si o problema.am un logan 1.5dci si are urmatoarea probleme . dupa ce o pornesc , dupa ceteva secunde se aude un zgomot ciudat de aer fals si acest zgomot se aude in zona filtrului de motorina. am schimbat filtrul de curand. dupa 300km a inceput sa faca acest zgomot ciudat.am dat acum filtrul jos si face la fel.am observat ca la furtunasul care vine la filtru cu capacul ala de culoare rosie , cand il ating un pic se simte o mica schimbare. sunt puse bine furtunasele la filtru.a mai patit cineva asa ceva.nu face tot timpul acel zgomot. e f deranjant. si se tureaza si motorul .

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by D.Vali View Post
                          Nu-ti pot da un raspuns cert dar la multe motoare diesel se intimpla acest fenomen firesc pina cind motorul ajunge la temperatura optima de lucru.Piesele fiind contractate ,datorita proprietatilor metalelor nu lucreaza normal.Eu am tot Logan DCI si nu il protejez deloc ,3000-3500 de turatii nu face rau motorului,mai rau fac pornirile dese la rece si mersul subturat care infunda catalizatorul , forteaza motorul iar la I.T.P sar putea sa constati ca nu se mai incadreaza la noxe.Daca masina mai este in garantie si tot ai un dubiu ,dai in gura daca este sa crape in garantie nu dupa ,ca va fi pe bani tai.Eu am 87000 km. 3500-4000 rotatii pe minut mers normal fara probleme pina acum.Succes.
                          nu te deranjeaza sunetul prea tare al motorului la 3500-4000 rot/min ? :|
                          sigpic

                          Comment


                          • #14
                            Hai sa-ti spun ceva cu...turatia!Nu trebuie sa mergi continu cu 3500-4000 th/min. dar din cind in cind este necesara aceasta turatie .Din colegii de serviciu patru au Dacia Logan 1.5 DCI,si nu deasesc 2500 th/min cind folosesc masina .Trei din patru deja au schimbat injectoarele la aproximativ 40000-60000Km.Al meu Loganel are 96000 Km. si functioneaza excelent.Am mers si eu cu masina lor ei fiind la volan si mi-au explicat ca vezi Doamne protejeaza motorul nu depasesc ei 2500 rotatii pe minut.Cu alte ocazii au mers ei in masina la mine eu fiind la volan ,unul dintre ei mi-a dat o replica :O sa faci varza motorul! A trecut timpul iar dupa ce le-au cazut injectoarele tot ei cu replica :E ai noroc tu,dar nu mai faci multi Kilometri si vine si rindul tau! Ce crezi sa fie doar noroc?

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by D.Vali View Post
                              Hai sa-ti spun ceva cu...turatia!Nu trebuie sa mergi continu cu 3500-4000 th/min. dar din cind in cind este necesara aceasta turatie .Din colegii de serviciu patru au Dacia Logan 1.5 DCI,si nu deasesc 2500 th/min cind folosesc masina .Trei din patru deja au schimbat injectoarele la aproximativ 40000-60000Km.Al meu Loganel are 96000 Km. si functioneaza excelent.Am mers si eu cu masina lor ei fiind la volan si mi-au explicat ca vezi Doamne protejeaza motorul nu depasesc ei 2500 rotatii pe minut.Cu alte ocazii au mers ei in masina la mine eu fiind la volan ,unul dintre ei mi-a dat o replica :O sa faci varza motorul! A trecut timpul iar dupa ce le-au cazut injectoarele tot ei cu replica :E ai noroc tu,dar nu mai faci multi Kilometri si vine si rindul tau! Ce crezi sa fie doar noroc?
                              Este foarte indicat sa schimbi vitezele intre 2500 si 300 de rotatii. Daca mergi cu masina subturata risti sa ai probleme cu injectoarele, de asemena poti infunda catalizatorul si dai de alte probleme. Cu dieselul trebuie mers mai sportiv chiar daca este un pic mai galagios. Chiar astazi mi'a venit un logan, il conducea un mos si va dati seama cam cu mergea cu ea, mi'a zis ca niciodata nu depasea 2500 rotatii, toate injectoarele erau varza.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google