Uzura Curea Distributie

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    daca tot intrebi de pareri, eu zic sa o schimbi. dar daca iti place sa iti testezi norocul, eu iti urez succes
    sigpic

    Comment


    • #17
      Originally posted by csabi78 View Post
      64000km am facut in regim de scoala si s-a rupt.curea cumparata la reprezentanta.520Ron iar in magazin am gasit acuma acelas curea la doar 350Ron.la 50000 sigur il schimb
      Ce curea ai pus...ce marca?

      Comment


      • #18
        probabil din cauza solicitarilor suplimentare la care e supusa in regim de scoala, stii cum e cu incepatorii , mai moare motorul , mai scutura , mai tureaza inutil si debreiaza brusc total de moare motorul , mai greseste viteza , toate astea sunt "suturi" directe in curea.
        Pain brings out the truth in us all...
        ...how much truth can you stand?

        Comment


        • #19
          Originally posted by SUPERCAR View Post
          Ce curea ai pus...ce marca?
          PowerGrip HTD scrie pe ia.de fabrica nu stiu de care a fost dar am schimbat-o in service la 61000km inca in garantie.a doua tot PowerGrip a fost, montat de service-ul Dacia si am mers cu ia 73500km fara probleme dupa ce a treia tot Pow... s-a rupt dupa 64000km.aia am montat-o eu,dar nu cred ca are vreo importanta cine o monteaza.

          Comment


          • #20
            eu zic ca distributia trebuie schimbata la timp si cu cureaua de agregate si pompa de apa.....

            Comment


            • #21
              Am şi eu o întrebare:
              Normal distribuţia se schimba undeva la 60.000 km normal,sau 5 ani de zile maxim,nu?!
              Dacă maşina are imediat 6 ani de zile şi doar 22.000 km, voi ce spuneţi? Ar trebui schimbată? Afectează mult dacă maşina pană acum 2 ani era foarte puţin folosită?

              Comment


              • #22
                uite cum a fost la mine , eu am un 1.4 mpi din 2005 care are doar 9000 de km. acum 2 saptamani i-am schimbat distributia. am vorbit cu mecanicul si am hotarat sa ia si cureaua si rola si daca este nevoie schimba rola daca nu, nu. cand a desfacut-o a vazut ca din rola incepuse sa curga din vaselina, nu mult, doar se vedea pe margine. ea inca se misca si nu avea joc dar in cativa ani probabil se gripa deoarece pe urma aceea de vaselina scursa se vedea praf depus. cureaua arata ok .. nu avea urme vizibile de ceva anume, insa iti dai seama, cauciucul ala era imbatranit, era o mica diferenta de ton intre cea noua si cea veche..

                parerea mea mergi linistit si sunt sanse mici sa se rupa, dar cum faci rost de bani schimb-o ca sa mergi linistit apoi.. eu am dat 430 de lei pe rola+curea+manopera. pompa de apa o schimb la urmatoarea distributie 25k+60k=85.000.

                o zi buna.

                Comment


                • #23
                  Originally posted by quick_silver2 View Post
                  Am şi eu o întrebare:
                  Normal distribuţia se schimba undeva la 60.000 km normal,sau 5 ani de zile maxim,nu?!
                  Dacă maşina are imediat 6 ani de zile şi doar 22.000 km, voi ce spuneţi? Ar trebui schimbată? Afectează mult dacă maşina pană acum 2 ani era foarte puţin folosită?

                  ideea este ca se schimba ori la 60000 km care poti sa-i faci si intr-un an (dau un exemplu) sau la 4 ani stiu eu chiar daca nu ai 60000km asa ca eu zic so schimbi sa nu ai surprize doamne fereste...strange bani

                  Comment


                  • #24
                    Originally posted by quick_silver2 View Post
                    Am şi eu o întrebare:
                    Normal distribuţia se schimba undeva la 60.000 km normal,sau 5 ani de zile maxim,nu?!
                    Dacă maşina are imediat 6 ani de zile şi doar 22.000 km, voi ce spuneţi? Ar trebui schimbată? Afectează mult dacă maşina pană acum 2 ani era foarte puţin folosită?
                    Indicat ar fi ca inainte de a folosii masina, ar fi bine sa o bagi la o revizie sa nu ai surprize cu distributia. Chiar daca nu a fost folosita des, cureaua din cauza intemperiilor, a caldurii, a frigului isi schimba din propiretati. Recomand sa fi preventiv... nu e de joaca cu asa ceva.

                    Comment


                    • #25
                      Si cam cum ar trebui verificata distributia, ca sa nu aiba neplaceri?; care e metoda?
                      Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                      Comment


                      • #26
                        Cauciucul imbatraneste, asa ca eu zic sa o schimbi. Ai vazut ca si cauciucurile de la roti crapa in timp.

                        Comment


                        • #27
                          Orice piesa are o durata de viata limitata. Mai ales daca vorbim de cauciuc. Toate se degradeaza in timp, nu de alta spun multi ca o masina se strica mai repede stand in parcare decat mergand cu ea. Eu zic ca trebuie schimbata distributia clar, chiar daca nu are rulaj foarte mare.

                          Comment


                          • #28
                            Originally posted by quick_silver2 View Post
                            Am şi eu o întrebare:
                            Normal distribuţia se schimba undeva la 60.000 km normal,sau 5 ani de zile maxim,nu?!
                            Dacă maşina are imediat 6 ani de zile şi doar 22.000 km, voi ce spuneţi? Ar trebui schimbată? Afectează mult dacă maşina pană acum 2 ani era foarte puţin folosită?
                            60000 km sau 4 ani.Restul sint pe barba fiecaruia.Sfatul meu e s-o schimbi!

                            Comment


                            • #29
                              Azi am schimbat distributia la 45000km si 6 ani jumatate , cureaua de distributie arata destul de bine fara crapaturi sau uzuri mari, in schimb cureaua de accesorii avea crapaturi ,iar pompa de apa prezenta scurgeri , oricum o schimbam si daca era inca buna.Am schimbat antigelul: 2 L si vreo 2 litri de apa distilata, ce este curios ca urca rapid temperatura la 2 si apoi 4 linii , e drept sunt vreo 17 grade afara.Mecanicul a aerisit de vreo 2 ori circuitul inainte sa plec de la el.Am mers eu sa verific pt. mine vreo 15 km drept si panta, se mentine la 4 linii , iar masina nu da vreu semn de vreo problema, iar nivelul de antigel in borcan e tot la maxim.

                              Comment


                              • #30
                                am 1.5, 65cp e din 2006 are 94000 km si e cu distributia din fabrica, si ii dau si la dinti nu o prea menajez

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google