3 Probleme Din Cauza Kitului De Distributie?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • 3 Probleme Din Cauza Kitului De Distributie?

    salut!sunt nou pe acest forum,as avea o intrebare:am un logan din iunie 2006 1.5 dci de 65 cp,are 35000 km(nu pot sa stiu ca sunt reali fiind masina second hand) si a inceput sa.mi faca urmatoarele probleme: 1. in timpul mersului pe la 3000 de ture,atunci cand iau piciorul de pe acceleratie se aude un zgomot(asemanator celui provocat de un calorifer electric cand se incinge uleiul in el) 2.am 1-1,5 secunde intarziere atunci cand apas pe acceleratie. 3.uneori imi face probleme cu pornitul, desi am baterie noua si bujiile sunt ok(nu pot sa stiu exact de la ce i se trage doar ca 2 dintre mecanicii la care am mers mi.au zis ceva de genu: "calculatorul confunda injectoarele intre ele si nu le mai ia in ordine in care trebuiesc luate ci tocmai invers" , este posibil asa ceva?)si in cele din urma am fost la un service autorizat,am bagat.o pe tester si toate problemele aste provin din faptul ca tre sa schimb kitul de distributie,acum ce sa mai cred?daca ma pute.ti ajuta va sunt recunoscator!

  • #2
    parerea mea personala este ca oricum trebuie sa schimbi distributia si incearca sa pui din nou calculatorul pe masina si verifica ca totul sa mearga in parametri normali ,de trosnitura de care spui este chiar curios .

    Comment


    • #3
      In mod clar nu sunt reali km aia.Schimba distributia sa nu iti para rau,zgomotul in mers cand nu mai accelerezi poate proveni de la ambreiaj,legat de pornire cred ca sunt injectoarele nu toate poate 1 sau 2
      Desi asta trebuia sa faci la momentul cumpararii roaga un dealer sa verifice cate si ce interventii sau facut la masina respectiva in trecut.Daca fostul sau fosti propietari au fost la reviizii in garantie, sigur in baza lor de date iti vor gasi toate interventiile facute masinii indiferent unde sau facut in tara(numai dealeri autorizati dacia).
      Last edited by crull; 25 February 2010, 20:21.

      Comment


      • #4
        Din 2006 doar 35000km,cam suspect.eu am facu intr-un an 20000.Schimba distributia sau consulta cartea de service,daca are.

        Comment


        • #5
          verifica discul de frana baga mana prin jeanta daca are pana in maxim 1 mm mancat din el cam aia sunt km . in general se achimba placutele de frana la o masina forjata ca trebuiesc schimbate , discurile se schimba doar daca pica vreunul si vezi si cauciucurile ar trebui sa fie identice cu roata de rezerva si aia noua . pe cormorane sau pe toate vezi ca au data de fabricatie si schimba-i distributia unde ai dat o suta si ceva de milioane pe o masina mai dai cinci si schimbi distributia .asta e riscul sh-sului.

          Comment


          • #6
            si eu am logan din august 2006 de atunci si pana acum am cu masina 51160 km (acum am venit oras de aceea ii stiu exact) inafara de placute de frana schimbate la 35000 (erau mai putin de jumatate mancate si am considerat ca trebuiesc schimbate) si consumabile (ulei + filtre de tot felul) nu am schimbat nimic si merge chiar bine . Iarna asta cand au fost - 21 grade C a pornit la prima cheie , chiar nu am avut nimic la motor sau ceva mecanica sunt foarte multumit de masina avand in vedere ca 1.5 de 65 cp sunt cam slabe la capitolul injectoare totusi 51000 km si nicio problema e ceva
            Mecanica pentru Dacia si Renault doar in Bucuresti

            Comment


            • #7
              Acel zgomot care se aude cand ridici de pe acceleratie aproape 90% e de la injectoare mai ales daca zici ca cateodata porneste greu. Daca vrei sa afli km reali ai masini dute la service dacia si puneo pe calculator si o sa iti zica exact cati km are masina. Eroarea intre km din bord si km care ii vede pe computer nu trebue sa fie mai mare de 2000-3000km. De exemplu amea are in bord 67000km iam pe computer arata 64000km. Eu o am de noua dar mecanicul mai zis ca chilometri din bord se pot modifica cei din computerul masini nu, si mia zis ca e normal sa existe o diferenta intre km din bord si cei de pe computer intrucat bordul nu e asa precis ca UCHul masini. Diferenta nu trebuie sa fie mai mare +-10%. De exemplu la o masina cu 200000km in bord pe computer nu trebuie sa arate o valoare cuprinsa intre 190000km si 210000km dar deobicei Pe computer arata mai puti nca in bord. In cazul tau pe computer ar trebui sa fie undeva intre 32000 si maxim 37000km.

              Comment


              • #8
                Originally posted by tataieb12 View Post
                verifica discul de frana baga mana prin jeanta daca are pana in maxim 1 mm mancat din el cam aia sunt km . in general se achimba placutele de frana la o masina forjata ca trebuiesc schimbate , discurile se schimba doar daca pica vreunul si vezi si cauciucurile ar trebui sa fie identice cu roata de rezerva si aia noua . pe cormorane sau pe toate vezi ca au data de fabricatie si schimba-i distributia unde ai dat o suta si ceva de milioane pe o masina mai dai cinci si schimbi distributia .asta e riscul sh-sului.
                chiar am verificat chestia cu discurile mare diferenta nu e,sunt mancate dar foarte putin cum spuneai si tu 1mm-1mm si ceva,in schimb cauciucurile de pe masina sunt goodyear iar ceel de rezerva e michelin si pare nou:| ms oricum de sugestie

                Originally posted by Flipper View Post
                Acel zgomot care se aude cand ridici de pe acceleratie aproape 90% e de la injectoare mai ales daca zici ca cateodata porneste greu. Daca vrei sa afli km reali ai masini dute la service dacia si puneo pe calculator si o sa iti zica exact cati km are masina. Eroarea intre km din bord si km care ii vede pe computer nu trebue sa fie mai mare de 2000-3000km. De exemplu amea are in bord 67000km iam pe computer arata 64000km. Eu o am de noua dar mecanicul mai zis ca chilometri din bord se pot modifica cei din computerul masini nu, si mia zis ca e normal sa existe o diferenta intre km din bord si cei de pe computer intrucat bordul nu e asa precis ca UCHul masini. Diferenta nu trebuie sa fie mai mare +-10%. De exemplu la o masina cu 200000km in bord pe computer nu trebuie sa arate o valoare cuprinsa intre 190000km si 210000km dar deobicei Pe computer arata mai puti nca in bord. In cazul tau pe computer ar trebui sa fie undeva intre 32000 si maxim 37000km.
                am fost ieri la tester,o verificat injectoarele si sunt ok doar ca au gasit cureaua de distributie sarita cu un dinte de la punct! iar chestia cu verificarea kilometrilor, am fost la reprezentanta si au zis cei de acolo ca imi pot spune doar daca motol merge in parametrii normali si in nici un caz nu.mi pot zice cu exactitate km!
                Last edited by claudiu_bacau; 26 February 2010, 14:01. Reason: Automerged Doublepost

                Comment


                • #9
                  Km se memoreaza in 2 locuri: pe cipul din tabloul de bord si in UCHul masini. Cei din bord se pot modifica sau daca s-a schimbat tabloul de bord o ia de la0 dar cei din UCH nu ai cum sa ii modifici decat daca schimbi UCH iar atunci o ia de la 0. DUte la alt service trebuie sa iti arate eu am vazut cu ochi mei la service dacia km inregistrati de UCH care difereu in cazul masini mele cu aproximativ 3000km in minus fata de ce era pe bord.
                  LA injectoare fa testul cu furtulele pe retur iar daca dau mult pe retur sunt defecte, sau poti sa te duci la un service care reconditioneaza injectoare si are stand special si ti le da jos si le pune pe rand pe stand si vede exact fiecare injector cum lucreaza daca pacane prea tare si daca lucreaza i nparametri.

                  Comment


                  • #10
                    daca baga seria sasiu in calculator sigur vede toate interventiile facut in sevice autorizate dacia asupra masini tale.Acum daca fostul propietar a renuntat la garantie si a facut revizii in alta parte nu mai poti vedea nimic.In cazul in care totusi a fost la delear pt revizii si iti spune de acolo ca sau facut interventii(revizii) la 120000 si acum masina ta are 35000 e clara situatia.

                    Comment


                    • #11
                      Service-urile autorizate Dacia NU AU BAZA DE DATA comuna(scuze de CAPS) decat daca sunt patronate de acelasi om. De exemplu in Roman nu a putut verifica daca am facut revizia anterioara la Iasi si nu au putut sa-mi faca distributia pe garantie la masina unui amic(uitasera cei din iasi sa-mi treaca in carnetul masinii revizia efectuata).
                      sigpic
                      Play ManagerLeague

                      Comment


                      • #12
                        am rezolvat problema pana la urma era pana de la fulia de la axul cu came,am schimbat.o,am schimbat si cureaua cu rola si s.a rezolvat problema

                        Comment

                        Working...
                        X
                        Anulare DPF
                        Politica de Securitate Google