nu a fost siguranta, am avut niste taieturi pe cablaj din cauza unui accident care am avut, si servisul nu si-a facut treaba cum trebuie mai mult ca sigur din cauza asta a cedat si pompa, am fost la reprezentanta dacia unde mi-au facut un deviz pentru inlocuirea pompei si a cablajului, in valoare de 4800 de lei. Am zis ca atatia bani nu am de unde sa dau pe o pompa si niste cabluri si m-am hotarat sa desfac eu tot si sa vad ce poate fi pana la urma am gasit defectul si din mai multe pompe am facut una functionala si l-am montat si merge perfect. Daca va pot ajuta trimiteti mesaj. Am invatat singur cum se mananca pompa
Servodirectie Logan 1.5 DCI
Collapse
X
-
Am patit si eu o intreaga poveste cu pompele astea. Acum am o pompa sh luata de la dezmembrari care nu functioneaza. Problema-i ca zona e foarte greu accesibila si nu pot masura nimic pe acolo si cu atat mai putin nu pot sa o dau jos. Sunt din Cluj.Last edited by 77sky; 23 July 2011, 19:58.
Comment
-
uite si eu am aceeasi problema porneste cand vrea pompa, trebuie dat jos masca fata cateva suruburi, pe tutorialelogan.ro acolo sunt filmulete cu diverse demontari. in primul rand trebuie masurat alimentarea pompei, daca nuu reusesti trimite-mi un mesaj, si eu sunt din clujLast edited by 77sky; 24 July 2011, 09:25.
Comment
-
pompa servodirectie electrica
Originally posted by kaz View Postuite si eu am aceeasi problema porneste cand vrea pompa, trebuie dat jos masca fata cateva suruburi, pe tutorialelogan.ro acolo sunt filmulete cu diverse demontari. in primul rand trebuie masurat alimentarea pompei, daca nuu reusesti trimite-mi un mesaj, si eu sunt din cluj
Poate ajuta si pe altii, asa ca am sa spun povestea intreaga. Intai a inceput sa tiuie puternic. Am gasit pe cineva sa desfaca pompa si s-a dovedit ca de vina era un rulment. L-a schimbat si pompa a mers bine inca o luna dupa care a inceput sa faca ca la tine. Pornea cand vroia ea, la inceput mai des, apoi din ce in ce mai rar. Tot la inceput, odata pornita nu se oprea daca nu opreai motorul. Ulterior se oprea si in timpul mersului. La un moment dat nu a mai pornit deloc. Am dus-o din nou la tipul care a desfacut-o si de data asta era problema cu placa electronica. Am vazut cu ochii mei cum umezeala mancase din cablajul electronic.
Am gasit alta pompa sh, mi-a pus-o omul care o vindea, dar s-a dovedit ca nu era buna, nu a pornit. Asa ca acum caut din nou.
Se pare ca asta e boala la pompele sh, intra apa. Fie ca mufa e fisurata, sau nu sunt montate bine, respectiv conectorul nu e protejat la apa.
Daca ar fi dupa mine nu as pune alta pompa. Conduc fara servo de 8 luni si m-am obisnuit. Problema e doar la parcari, pentru ca la mers normal volanul merge usor. La viteze mari e chiar mai bine, volanul e mai stabil. Din pacate nevasta-mea foloseste mult masina si nu mai rezista.Last edited by trahanache; 25 July 2011, 11:10.
Comment
-
Cablajul a fost verificat pana la cutia de sigurante din compartimentul motor si contactul sigurantelor de 80 Ah, sa nu fie taiat izolatia cablurilor, mai ales daca a fost lovita partea stg. Depinde cati bani vrei sa investesti stiu pe cineva cine are pompe noi trimitemi un nr. de telefon si te sun eu.
Comment
-
am si eu o problema..am tot cautat, dar nu am gasit un raspuns clar
am un logan 1.5dci, problema e ca pe contraaripa stanga(sper ca zic bine), la roata am gasit o pata uleioasa...am desfacut acea aparatoare si am vazut ca la pompa de servodirectie sunt niste cabluri(am inteles ca ar fi un senzor) pe unde se prelinge acel ulei...
e normal sa ajunga uleiul la cabluri?trebuie schimbata mufa sau altceva?a mai avut cineva problema asta?
ms
am si eu o problema..am tot cautat, dar nu am gasit un raspuns clar
am un logan 1.5dci, problema e ca pe contraaripa stanga(sper ca zic bine), la roata am gasit o pata uleioasa...am desfacut acea aparatoare si am vazut ca la pompa de servodirectie sunt niste cabluri(am inteles ca ar fi un senzor) pe unde se prelinge acel ulei...
e normal sa ajunga uleiul la cabluri?trebuie schimbata mufa sau altceva?a mai avut cineva problema asta?
ms
Comment
-
Salut.
Nu este nici un senzor acolo de la care ar putea sa prelinga ulei, ai o garnitura sub recipientul de plastic, si recipientul este prins cu 4 suruburi, verifica prima data daca nu s-au slabit, si verifica furtunul de cauciuc (retur ulei), daca nu este mancat sau fisurat, si mai ai in plus furtunul de presiune care este prins cu un surub si are un simering(verde). Sau poate sa fie pur si simplu suprapresiune in circuit si capacul recipientului are un ventil de suprapresiune de unde se poate sa prelinga ulei.
Dupa cate stiu mai este undeva pe caseta un filtru care trebuie curatat daca se formeaza suprapresiune.(dar pentru asta nu pot sa dau detalii fiindca inca nu l-am desfacut). Referitor la mufe verifica sa fie etans fiindca daca se inflirteaza apa la contacte de acolo ajunge direct pe calculatorul pompei ceea ce nu este ok nu e prea rezistent.
Comment
-
Originally posted by kaz View PostSalut.
Nu este nici un senzor acolo de la care ar putea sa prelinga ulei, ai o garnitura sub recipientul de plastic, si recipientul este prins cu 4 suruburi, verifica prima data daca nu s-au slabit, si verifica furtunul de cauciuc (retur ulei), daca nu este mancat sau fisurat, si mai ai in plus furtunul de presiune care este prins cu un surub si are un simering(verde). Sau poate sa fie pur si simplu suprapresiune in circuit si capacul recipientului are un ventil de suprapresiune de unde se poate sa prelinga ulei.
Dupa cate stiu mai este undeva pe caseta un filtru care trebuie curatat daca se formeaza suprapresiune.(dar pentru asta nu pot sa dau detalii fiindca inca nu l-am desfacut). Referitor la mufe verifica sa fie etans fiindca daca se inflirteaza apa la contacte de acolo ajunge direct pe calculatorul pompei ceea ce nu este ok nu e prea rezistent.
totusi e f ciudat ca din pompa pleaca aceste cabluri si exact la imbinarea mufei cu pompa am vazut acea scurgere...
Comment
-
Atunci mai mult ca sigur de la garnitura recipientului curge, e un pic nasol sa umbli pe acolo, daca ai unde mai bine dai jos masca din fata ca sa ajungi usor la pompa si sa vezi ce se intampla pe acolo, altfel te chinui degeaba, pana la urma tot o sa dai jos masca fata eu asa am procedat in 5 minute l-am demontat. daca ai nevoie de sfaturi sau film cum se demonteaza, uita-te pe tutorialelogan.ro, sunt filmulete interesante pe acolo.
Comment
-
Originally posted by kaz View PostAtunci mai mult ca sigur de la garnitura recipientului curge, e un pic nasol sa umbli pe acolo, daca ai unde mai bine dai jos masca din fata ca sa ajungi usor la pompa si sa vezi ce se intampla pe acolo, altfel te chinui degeaba, pana la urma tot o sa dai jos masca fata eu asa am procedat in 5 minute l-am demontat. daca ai nevoie de sfaturi sau film cum se demonteaza, uita-te pe tutorialelogan.ro, sunt filmulete interesante pe acolo.
nu cred k e vorba de o garnitura..sigur curge pe la acea mufa...intrebarea mai exacta e cum si de ce ar ajunge ulei la o mufa electrica...
Comment
-
Da am inteles ca e vorba de un dci, cu pompa servo electrica care este plasat sub aripa stanga fata si ai doua variante sa ajungi la ea dai jos masca fata, sau desfaci carenajul si nu vezi prea multe, normal daca se prelinge din mufa nu ar trebui sa functioneze deoarece mufa iese din calculatorul pompei, daca ar curge din mufa ar insemna ca tot calculatorul este in ulei deci nu ar trebui sa functioneze. Eu am demontat deja de pe a mea de 5 ori pompa si credema ce mai usoara modalitate este de a demonta masca, si asa vezi tot ce este pe acolo, si daca demontezi masca pornesti motorul si invarti volanul stanga dreapta ca sa se formeze presiune in circuit o sa vezi de unde se prelinge.
Comment
-
Originally posted by kaz View PostDa am inteles ca e vorba de un dci, cu pompa servo electrica care este plasat sub aripa stanga fata si ai doua variante sa ajungi la ea dai jos masca fata, sau desfaci carenajul si nu vezi prea multe, normal daca se prelinge din mufa nu ar trebui sa functioneze deoarece mufa iese din calculatorul pompei, daca ar curge din mufa ar insemna ca tot calculatorul este in ulei deci nu ar trebui sa functioneze. Eu am demontat deja de pe a mea de 5 ori pompa si credema ce mai usoara modalitate este de a demonta masca, si asa vezi tot ce este pe acolo, si daca demontezi masca pornesti motorul si invarti volanul stanga dreapta ca sa se formeze presiune in circuit o sa vezi de unde se prelinge.
ms
Comment
-
Originally posted by kaz View Postda ma refer la bara completa, este prins in cateva suruburi e foarte usor de demontat.
http://www.tutorialelogan.ro/2010/05...a-fata-la.html
Comment
-
salut!sunt si eu posesorul unui logan dci caruia nu ii mai functioneaza servodirectia.am fost la cativa flacai gasiti pe net, unul a facut diagnoza a zis ca e de la pompa.am fost la un altul care a desfacut pompa si a zis ca a intrat apa pe electronica si ca nu mai merge reparata.dupa asta am gasit pe unul care avea o pompa second, am fost la el a montat-o nici aia nu a mers.este posibil sa fie vreo alta defectiune in afara de pompa avand in vedere ca vine curent in mufe?
Comment
Comment