din pacate dupa 64000 km rulati mi s-a rupt cureaua de distributie. am avut 3 supape de evacuare indoite iar dupa inlocuirea lor a aparut un zgomot ciudat. oare din ce cauza? nu am schimbat nici un culbutor pt ca erau in stare buna,as verifica distanta dintre culbutor si cama. ajutor va rog distanta intre ele!!
Distanta Cama Culbutor 1.5 Dci
Collapse
X
-
ai verificat si mai jos de chiulasa? ma refer la pistoane. am patit acelasi lucru la o masina scumpa. una dintre rolele intinzatoare s-a gripat, a prins cureaua si a rupt-o. rola nu avea decat 45.000 km. am avut toate supapele indoite ca m-a prins in mers la 3000 rot/min. nu era o problema sa le schimb pe toate, sa rectific chiuloasa, costurile erau undeva la 2000 lei + 500 distributie. a aparut o alta problema, unul dintre pistoane probabil de la atatea lovituri nu mai urca cativa milimetri. s-a modificat cursa, posibil sa fi indoit si alte chestii in mecanismul de angrenare al pistonului. un set motor costa undeva la 2000 Euro, ca nu mi-l vinde pe bucati. am abandonat ideea de a reface masina datorita costurilor. sunt meseriasi care pot face masina la loc cu piese din alt motor, dar nu mai am timp si bani sa mai fac asta. o sa o vand la un pret de nimic. vinde ce poate de pe ea si apoi o da la rabla, masina este in buna stare.
Comment
-
Originally posted by dodof View Post...nu am schimbat nici un culbutor pt ca erau in stare buna,as verifica distanta dintre culbutor si cama. ajutor va rog distanta intre ele!!
impingator=culbutor, in poza ... si vezi ca sunt pe clase de grosime - vreo 25 la numar (daca crezi ca trebuie inlocuite dintre ele)Attached Files
Comment
-
Originally posted by gl_mmm View PostIata o poza cu jocurile dintre culbutor si cama.
impingator=culbutor, in poza ... si vezi ca sunt pe clase de grosime - vreo 25 la numar (daca crezi ca trebuie inlocuite dintre ele)
Originally posted by dodof View Postesti super de asta aveam nevoie dar acum trebuie sa desfac totul iar sper ca merita! in wekend ma apuc apoi mai vedem ce am putut face
Originally posted by Flipper View PostZgarcitul mai mult pierde si lenesul mai mult alearga!
Originally posted by Winnie View Postai verificat si mai jos de chiulasa? ma refer la pistoane. am patit acelasi lucru la o masina scumpa. una dintre rolele intinzatoare s-a gripat, a prins cureaua si a rupt-o. rola nu avea decat 45.000 km. am avut toate supapele indoite ca m-a prins in mers la 3000 rot/min. nu era o problema sa le schimb pe toate, sa rectific chiuloasa, costurile erau undeva la 2000 lei + 500 distributie. a aparut o alta problema, unul dintre pistoane probabil de la atatea lovituri nu mai urca cativa milimetri. s-a modificat cursa, posibil sa fi indoit si alte chestii in mecanismul de angrenare al pistonului. un set motor costa undeva la 2000 Euro, ca nu mi-l vinde pe bucati. am abandonat ideea de a reface masina datorita costurilor. sunt meseriasi care pot face masina la loc cu piese din alt motor, dar nu mai am timp si bani sa mai fac asta. o sa o vand la un pret de nimic. vinde ce poate de pe ea si apoi o da la rabla, masina este in buna stare.
Comment
Comment