ce parere aveti,se pot pune injectoarele de pe motorul de 85cp pe cel de 65cp? cam ce mai trebuie facut apoi ca stiu ca au debit marit.trebuie scrisa iar harta injectiei?ce putere se castiga?
injectoare de 85 cp pe motor de 65 cp
Collapse
X
-
-
Cred ca se pot pune;dar nu cred ca se obtine ceva,pt ca sunt la fel,poate ceva mai finute...pt ca presiunea in pompa de injectie e mai ridicata(de la 1700 la 1900 atm),iar injectoarele deschid mai greu ca la motorul de 65 cp.deci au debit m mic.
De mentionat ca puterea la cel de 85 cp mai vine si de la presiunea in turbocompresor,care a fost marita de la 2 la 2,5 atm;si bine-nteles de la modificari in interiorul motorului(segmenti,pistoane,etc.).
Cel mai indicat ar fi o resoftare...din care ai cistiga ~20 cp,si40 nm la cuplu motor.
-
Se pot pune dar numai cu alte modificari in plus.
Dar nu merita, pentru ca o sa coste enrom (1200 lei injectorul).
Comment
-
branza de oaie in burduf de caine.. mai bine schimbi motorul
Comment
-
Parerea mea si o zic din proprie xp ca cel mai bine faci un chip tunning, cum zicea si Vicol Gabriel de la 65 il aduci la 85 si din cate stiam eu vreo 50 nm la cuplu, dar sa zicem... Deci diferentele sunt enorm de mari se stimt aia 20 de cai de numa, eu zic ca e cea mai buna afacere, si mia zis asta unde lam pus ca nu creste uzura la motor dar na...parerile sunt impartite in chestia asta oricum si daca creste nu creste mult1.5 DCI 85 CP Chipuit, toba sport, neoane sub masina, la pedale, sub scaune si portabaj alaturi de lada de 800W RMS pure bass!!!
Comment
-
nu se merita,ori o vinzi si iti iei de 85 cai,ori mai bine las-o asa,cu chip-tuning nu cred ca e ok,s-ar putea sa ai probleme mai ales la logan,care se stie ca nu e o masina atat de fiabila,cum modifici cate ceva cum incepi sa o duci la service........din propia experienta ,sunt la al 3 logan
Comment
-
Remaparea e cea mai buna pt problema ta.
Eu am stat mult pe ganduri pana m-am hotarat.
Am tot citit pe aci si pe dincolo pana am gasit oameni care au aproape 100.000km cu ele remapate. Inca nu ama flat de mari probleme dupa remapare. Ideea ar fi ca nu trebe abuzat de masina mai ales dupa remapare.
Eu am vrut putere de rezerva, mai ales la depasiri, acum ma ajuta mult mai bine, plec in a 5-a de la 100km/h foarte bine. Consumul e mai mic, si acum ca nu mai tine 300.000km si tine 200.000 motorul e ok. dar cred ca nu e chiar asa de mare diferenta si uzura suplimentara.Preferance - 83cp Chip Viata aici e scurta, asa ca ai grija unde "zbori".
http://www.loganclub.ro/forum/logan_...ela-t7519.html
Comment
-
Esti sigur ca este mai mic consumul? Ma surprinde pentru ca si eu am remapare(la o firma laudata)si consum oras nu il scot sub 7,5 decit cu anumite compromisuri,adica daca pleaca autobuzul inaintea mea de la semafor. Daca nu poate urca si peste 8%.
Comment
-
Eu am remapararea de 10.000km si consumul e aproape la fel,foarte putin a crezcut in loc de 5/100 am 5.2/100 sa zic asa.
cand am zis de injectoare de 85 cp nu m-am gandit la putere ci la faptul ca poate cele de 85 sunt din alt loc,nestiind ca difera fata de cele de 65.sigpic........restul e NoSpeedLimit
Comment
-
In alta ordine de idei: 1-nu se poate obtine putere mai mare decat daca arzi mai mult combustibil in conditiile dictate de parametrii fizici care influenteaza arderea...adica mai pe scurt putere marita inseamna arderea in conditii optime a unei cantitati mai mari de combustibil, de unde rezulta mai mult aer introdus in cilindru (cilindrii), aer care impreuna cu combustibilul si cu gazele reziduale de la ciclul anterior are alte proprietati si de aici ajungi la modificari mecanice si de material...operatiune destul de laborioasa pentru laboratoarele termotehnice ale fabricilor de motoare. Sincer ma indoiesc de performantele reale ale motoarelor chipate, modificate mecanic in ateliere de reparatii auto. 2-Este adevarat ca se obtine o crestere usoara de putere prin remapare, chiptuning chiar si prin adaptarea unui powerbox, dar atentie la uzurile termice la care sunt supuse materialele (uzura termica actioneaza in timp, schimband treptat calitatea materialului)...nu cred ca se merita sa sacrifici fiabilitatea pentru cativa cai in plus. 3-Daca vrei totusi sa bagi bani nebuni in motor si sa-i maresti performantele trebuie sa schimbi aproape toate organele mobile (uneori si cele fixe cum ar fi chiulasele, galeriile de aspiratie si evacuare etc.), procurandu-ti altele de la firme serioase care se ocupa cu adevarat de tuning...repet! BANI NEBUNI!...dupa care ajungi la partea cea mai usoara si ieftina, adica remaparea.
Comment
-
Si eu cred ca nu se poate obtine o imbunatatire a puterii fara modificare turbina/compresor/ diametru supape/ axe cu came/admisie/ pistoane(forte mult mai mari)/ banc de probe.... Mi-am mai exprimat indoiala in alte posturi... cred ca ceea ce se face prin remaparea asta de cateva sute de euro e un timp de injectie marit, deci motorina mai multa. Un fel de largit cu acul jiglerul de 1310... Rezulta un consum mai mare, si zic eu, probleme cu analiza gazelor.
Cred ca cei care zic ca e acelasi consum de fapt nu merg cu masina in zona unde au fost modificati timpii de injectie(sau merg foarte putin). Sincer, eu cred ca remaparea lucreaza doar cand e apasata pedala la maxim. De fapt iti remapezi motorul, dar daca nu mergi la curse, nu te folosesti de remapare. Deasemenea, probabil se modifica pragul de turatie maxima, dar de ce sa vrei asta, cand esti atat de sarac incat nu ai avut bani sa iei bmw(si nu-ti permiti o schimbare de motor cu bielele iesite prin carter)?
S-ar putea ca tot ce am scris mai sus sa fie gresit... Nu inteleg de loc chestia asta cu remaparea... As vrea, dintre cei care aveti remapare sa deschideti un thread sa ne explicati si noua... Pe bune, nu inteleg cum se pot obtine sporuri de 20%...
Nu vad nici rostul injectoarelor mai mari. De fapt nici nu stiu daca or fi diferite...
Comment
-
Revin la ce am spus mai sus, si zic ca se pot pune chiar si injectoare de la meganul dci de 105cp pe motoarele noastre dar ca sa poti obtine mai multi cp din schimbarea injectoarelor,trebuie obligat sa schimbi si turbina(daca le-ai schimbat pe astea doua garantat ai 105CP sub capota).
PS. In cazul tau ca ai motor euro3 pentru schimbarea asta este bine sa ii pui si un intercooler.
Comment
Comment