injectoare de 85 cp pe motor de 65 cp

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Da, dar cred ca ar costa asa de mult modificarile, incat s-ar fi putut lua megane cu un pic de sfortare. Nu vad utilitatea. Mai am o intrebare. Sigur sunt aceleasi pistoane si aceeasi chiulasa pe log de 65 cu cel de pe Megane? Sau e un fel de compromis

    Comment


    • #17
      Si ar trebui schimbat si UCE de Logan cu cel de Megane si inca cateva modificari facute, nu-i asa de usor.
      Cel mai nou proiect auto din România!
      Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

      Comment


      • #18
        o tin unii cu chipu lor.ca lasale in colo de injectoare puneti chip,lasal incolo de intercooler puneti chip..poate cineva are chip si vrea sa ii mareasca puterea si din asta...nu se merita investitia??face pe banii vostrii daca face?
        meserias care stiu si ei ce e chip si toba sport
        http://www.loganclub.ro/forum/loganu...am-t11058.html

        Comment


        • #19
          am facut si eu o remapare si se simte foare bine avand in vedere ca am 191 000 de mii de km

          daca vrei sa faci ceva la injectoare poti sa le schimbi pulverizatoarele care acum au 5 jeturi cu unele cu 6 jeturi 170 ron buc +350 ron remapare si o sa vezi diferenta se simte foarte bine la turatii joase ac pornit sau 3-5 pers in masina consum nu pot sa zic ca ar fii exagerat avand in vedere ca circul numai in oras cu ac pornit si ajuge cam 7-8 l dar mai stau si pe loc cu motorul pornit masina fiind TAXI
          Last edited by grasuxxxl; 25 May 2009, 02:11. Reason: Automerged Doublepost

          Comment


          • #20
            grasule cate probleme ai avut cu injectoarele in acesti aproape 200k
            vom fi iarasi ce am fost si mai mult decat atat !

            Comment


            • #21
              am 70000 km si la 60000 km am schimbat toate 4 injectoarele in garantie normal. reparatia a costat peste 7000 ron. Motorina numai omv si petrom.

              Comment


              • #22
                eu am 2 masini una 65 cp si una 85 cp am schimbat injectoarele de pe o masina pe cealalta si acum aia de 85 este ca o caruta iar in schimb cealalta este racheta..............deci si injectoarele fac mult nu pompa nu turbo,dar bineinteles ca si ele au rolul lor...
                Duster 4X4 1.5 dci 110 magarusisigpic

                Comment


                • #23
                  ai schimbat pur si simplu injectoarele si merge fara sa fumege? parca la dizale trebuie o mica softeala, serii de injectoare scrise in ecu, altfel "din parti" mers frumos al motorului...
                  Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                  Comment


                  • #24
                    Or fi injectoare instalate cu un driver generic
                    In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                    Comment


                    • #25
                      am 5 dci in total la 3 am schimbat injectoarele eu cumparate de la mioveni arges am mers cu ele 60 70 mii km si merg perfect am citit aici pe forum se vorbeste numai prost serios
                      Duster 4X4 1.5 dci 110 magarusisigpic

                      Comment


                      • #26
                        Pai nu ne-ai zis cum ai facut sa stie softul de injectoarelea astea de 85 cai pe motorul de 70 de cai
                        In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                        Comment


                        • #27
                          am incercat si eu schimbul ata si nici macar nu a pornit(iam pus fratelui meu pe un golan din 2006 de 65 cai si nu a pornit cu inj.de 85 am revenit la cele initiale si ok)
                          Mai bine taci si doar pari prost .. decat sa vorbesti si sa inlaturi orice indoiala !!!

                          Comment


                          • #28
                            Pai eu unu stiam chestia asta...d-aia si omu' primeste raspunsurile pe masura
                            In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                            Comment


                            • #29
                              io, mam contrazis cu cineva si am zis ca mai bine verific si mam convins ca avea dreptate ,ce tie si cu softurile astea
                              Mai bine taci si doar pari prost .. decat sa vorbesti si sa inlaturi orice indoiala !!!

                              Comment


                              • #30
                                revin nu trebuie scrise neaparat codurile in ecu ca merge bine si asa daca scri codurile motorul este mai silentios si mai rotund dar trebuie sa fie injectoarele de acelasi norma euro la mine find vorba de E 3 si apropo am gresit cel de 85 cai este de fapt 82 cai euro 3 ca 85 cai este E 4.
                                Pentru PETROMAN ai schimbat injectoarele 65 cu 85 si nu a pornit pai este normal
                                65=E3
                                85=E4
                                alte injectoare alt ecu alta comnda injectie (soft) pentru uni de pe aici de pe forum.mai multe pe mess pa.
                                Duster 4X4 1.5 dci 110 magarusisigpic

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google