discuri de frana pe spate

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Originally posted by Andreis View Post
    Salut,
    Dupa cate stiu eu, dar sunt un amator, forta de apasare pe discuri trebuie sa fie dubla ca la saboti.
    din cate am auzit si vazut si eu, discurile pe spate sunt mai mici decat cele pe fata. oare de ce?
    Fuarte Nervos !!!

    Comment


    • #62
      Originally posted by PAULIC View Post
      Salut.Hai ca o sa raspund pe rind la fiecare intrebare.La prima a raspuns partial Csebalyn. Spun partial pentru ca mai exista o complectare pe care de fapt toata lumea o cunoastem dar ne scapa uneori din vedere si este aceea ca orice masina are un repartitor care iti da posibilitatea de reglare a presiunii de frinare pe osia spate.
      La intrebarea nr.2 ,cea cu politistul mai zelos va spun ca poate sa iti ia talonul doar pentru aspectul exterior necorespunzator sau pentru niste roti mai mari(16/17), rotile corespunzatoare fiind trecute in talon si putind sa faca comparatie.Dar a vazut cineva pina acum ceva legat de sistemul de frinare trecut in talon sau in CI? Cum imi demonstreaza politistul cel zelos ca eu am adus modificari la sistemul de frinare atita timp cit el nu ere competenta pentru asa ceva? Asa ceva nu imi poate demonstra decit cei de la RAR.
      Acum as avea si eu o rugaminte pentru ca vad ca se vehiculeaza ceva cum ,ca ar fi caz penal modificarile aduse la sistemul de frinare. Eu de citeva zile tot rascolesc regulamentu si nu am gasit nicaieri ceva legat de modificari la sistemul de frinare. Ce am gasit eu este ca se ia permisul de conducere pentru 90 zile daca circuli cu "defectiuni" la sistemul de frinare,ceace nu e cazul meu pentru ca nu am defectiuni. Daca mie mi-a scapat si cineva stie vreun articol de lege din regulament referitor la modificari ale sistemului de frinare si la cazul penal as fi foarte recunoscator daca l-ar posta.
      Legat de frina, daca este mai buna,eu consider ca da numai prin simplul fapt ca discul se incinge mult mai putin decit tamburul. Reducind incalzirea creste eficacitatea. SInu este singurul argument. Sa stii ca ori ce masina fie cu tambur ,fie cu disc va fugi de spate daca presiunea din sistemul de frinare nu este bine repartizata.
      Ok. Nu spun ca modificarile sunt facute aiurea. Spun ca nu e atat de simplu, ca trebuie calculat in functie de presiunea din pompa, de repartitor, de materialul placutelor, suprafata lor, locul unde calca pe disc, si diametrul pistonaselor, ca trebuie pusa pe banc masina. Daca sistemul e identic la Clio, ca la logan, atunci au facut mesterii de la R calculul.Poate ca asa s-a facut si e ok.
      In ceea ce priveste politistul. Da, el n-are competenta tehnica, dar are competenta de a ridica talonul si a te trimite la RAR. Daca RAR zice ca e OK, il da inapoi.

      Comment


      • #63
        PAULIC. bravo ca ai reusit sa faci asa ceva pe masina.lasa tu politia ca nu se uita el printre spite sau da el roata jos sa vada ce ai tu acolo?.bafta

        Comment


        • #64
          Chiar te rog Dane daca vrei sa pui pozele pentru ca eu nu am nici o poza si la un moment dat se poate crede ca nu vreau ,dar tu ai vazut ca nu m-am ferit de nimeni care au vrut sa vada si am dat detalii in amanunt toti celor interesati.Chiar le-am dat masina sa mearga celor care au vrut.

          Comment


          • #65
            Pentru ce ai facut tu am sa vin si eu la intalnire la buc numai sa vad cu ochii mei(dar nu stiu cand si unde va intalniti).am in plan sa pun si eu discuri spate dar pentru inceput caut niste disc ventilate pe fata.asa ca din partea mea esti nr1 pentru ce ai facut.bafta..

            Comment


            • #66
              Poze cu discurile frana montate de Paul.
              Attached Files
              LOGAN--> <--TOYOTA

              Comment


              • #67
                Dan.gutu: mishto treaba. E mai eficienta franarea? Oare se poate pune si ABS?
                Preferance - 83cp Chip Viata aici e scurta, asa ca ai grija unde "zbori".
                http://www.loganclub.ro/forum/logan_...ela-t7519.html

                Comment


                • #68
                  Originally posted by ovimiha View Post
                  Dan.gutu: mishto treaba. E mai eficienta franarea? Oare se poate pune si ABS?
                  din cate se vede in poze discurile<fuzeta> provine depe un model cu abs. deci teoretic se pot pune si pe modelele cu abs, acum depinde de senzorul de logan daca ai cum sa-l fixezi sa citeasca dintisorii aia de pe spatele discului.

                  in poza 3 de la stanga la dreapta se vad dintisorii pe care-i numara senzorul de abs.
                  Last edited by NerviiMei; 18 March 2008, 17:28.
                  Fuarte Nervos !!!

                  Comment


                  • #69
                    Din cate am studiat eu se poate pune si senzorul ABS fara probleme.
                    LOGAN--> <--TOYOTA

                    Comment


                    • #70
                      Eu ma gandeam daca poti pune ABS pe un logan fara ABS, pe sistemul cu tamburi, fara sa pui discuri? Daca stiti careva vre-un post pe forum in alta parte va rog sa-mi spuneti.
                      Preferance - 83cp Chip Viata aici e scurta, asa ca ai grija unde "zbori".
                      http://www.loganclub.ro/forum/logan_...ela-t7519.html

                      Comment


                      • #71
                        @ dan gutu: "fara probleme" insemnand ca acel tambur dintat are exact acelasi diametru cu cel original de logan si exact acelasi nr de dinti, mai mult, dintii tre sa fie de aceeasi forma, ca sa se obtina un semnal identic, altfel intra ecu abs in eroare sau pe franare vei ramane fara frana pe spate, abs-ul detectand in acest fel o roaa care ori se misca liber ori merge franat, in abmele cazuri se reduce presiunea de franare si se incearca egalizarea turatiilor la roti
                        @ovimiha: se poate abs pe o masina care n-are dar trebuie scos motorul, schimbate conductele, montata ecu abs si servosistem abs. toate acestea te costa mai mult decat diferenta daca-ti luai din prima logan full-options fata de unul fara abs. oricum nici un service dacia nu-ti va face modificarea, nu au dreptul sa faca asa ceva. iar eu pe franele modificate de un atelier "trei garaje srl" nu as avea incredere. cred ca este un thread despre asa ceva, dar din pacate nu-l geasesc acum
                        Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                        Comment


                        • #72
                          Deci in concluzie imi zice si mie cineva va rog exact ce-mi trebuie?
                          De la ce model exact este compatibila fuzeta ? Ce an ce model ? Pe langa fuzeta cu etrier si disc imi mai trebuie si alt ceva ? Din cate am inteles eu ca nu . . . stiu ca se potriveste de la clio sau megane dar ce an ce model etc etC? . . .

                          Comment


                          • #73
                            si eu sunt interesat de raspunsul la intrebarile tale.
                            Last edited by Seba; 19 March 2008, 18:07.
                            Fuarte Nervos !!!

                            Comment


                            • #74
                              Cred ca ar mai trebui o valva de distributie.
                              In principiu e un robinet care din care se regleaza(pe banc) repartizia presiunii pe cele dpoua punti, astfel incat franarea sa fie identica ca inainte.

                              Pe bune, nu vad avantajul decat la cei care fac serpentine a la long sau la rally(racirea).
                              Da, si la Van!
                              La MCV am pus mana pe oale si nu se incalzesc. E adevarat ca eu merg gol(adica masina).

                              Comment


                              • #75
                                Eu le vreau cel putin pt estetica cat si pt functionalitate la un salon atarna destul de greu modificarea sistemului de franare si la cum arata masina mea acum da ca nuca in perete cu tamburi pe spate

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google