If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
va salut am un logan 1,5 dci 150000 km si papa ulei 1 litru la 1000 de km..am fost la un mecanic si mi-a spus cai turbina ...joc in lagar nu are..curioasa treaba zise el ..la alte masini juca mult in lagare altele erau blocate...se repara ...merita reconditionata 14.000000 mil sau una noua 22-26 mil nu stiu ce sa fac..
Daca stie cineva unde se reconditioneaza..[ pe langa focsani ]
daca nu are joc la lagare , nu cred ca ar trebuie sa consume ulei .
Daca spui ca are consum mare de ulei , fumega mult albastru ? Ai ceva ulei pe furtunele de admisie ?E cam cu 2 taisuri reconditionatul asta , ca daca nu au de echilibrat axul e aiurea .Ai putea cauta o turbina mai mare de pe vreun iveco ceva diesel care sa se potriveasca si sa o iei la bani putini ,si sa te mai folosesti cativa ani de ea,si daca e mai mare mai obtii si ceva putere in plus
Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.
va salut am un logan 1,5 dci 150000 km si papa ulei 1 litru la 1000 de km..am fost la un mecanic si mi-a spus cai turbina ...joc in lagar nu are..curioasa treaba zise el ..la alte masini juca mult in lagare altele erau blocate...se repara ...merita reconditionata 14.000000 mil sau una noua 22-26 mil nu stiu ce sa fac..
Daca stie cineva unde se reconditioneaza..[ pe langa focsani ]
Gasesti turbina nou-nouta originala in Pitesti mult mai ieftin...undeva pe la 1500 lei.
problema mea e cu doua taisuri poate fi turbina sau vrun segment la un piston..apropo stie cineva ce inseamna ,,combustie interna cilindru 1" asa zice pe tester dar nu-si da seama ce poate fi..ma mai interesez, stang bani pt o turbina noua nu umblu cu sh, da sa fie englezeasca nu chinezeasca....am un amic are 165000km masina luata dupa mine si la 155000km la lasat turbina ia papat tot uleiul din motor ,ori la mine e altfel nu mi-l consuma pe tot ....ma gandesc se poate alinia segmentii la cilindru 1?... si papa pe acolo cum se numeste magazinul in pitesti ..un nr de telefon...
asa sa intamplat si cu masina mea si sau schimbat trei turbine pana nu sa dat jos chiuloasa si era un piston topit din care bucati de aluminiu ajungeau pe paleta turbinei ceea ce cauza distrugerea lui in mai putin de 1000 de km si toate astea din cauza unui injector defect
am gasit turbina la 1450 lei nou din magazin fa un test de compresie si vezi daca nu e compresia mai mica la vrun piston la mine defectul a fost la pistonu trei dar cum am zis ca injectoru era dus si baga prea multa motorina ceea ce a topit pistonu Nu schimba turbina pana nu verifici totu poti sa patesti ca si mine pe ultima reconditionare am dat 1600 lei acuma gasesti si nou la pretu asta
Last edited by jonyla; 19 May 2010, 22:59.
Reason: Automerged Doublepost
problema mea e cu doua taisuri poate fi turbina sau vrun segment la un piston..apropo stie cineva ce inseamna ,,combustie interna cilindru 1" asa zice pe tester dar nu-si da seama ce poate fi..ma mai interesez, stang bani pt o turbina noua nu umblu cu sh, da sa fie englezeasca nu chinezeasca....am un amic are 165000km masina luata dupa mine si la 155000km la lasat turbina ia papat tot uleiul din motor ,ori la mine e altfel nu mi-l consuma pe tot ....ma gandesc se poate alinia segmentii la cilindru 1?... si papa pe acolo cum se numeste magazinul in pitesti ..un nr de telefon...
Ai o problema la piston !!! De cati cai e dieselul ? 70 CP ?
fiti atenti a venit nota informativa in toate service-urile de la dacia si renault ca este normal sa consume intre 500-1000g ulei la 1000km la toate motoarele facute de renault stiu asta ca mi-a confirmat un prieten, mecanic,de la meridian
Mecanica pentru Dacia si Renault doar in Bucuresti
@bomb, aia era limita de revizie capitala la motorul de dacia 1300, hai sa fim seriosi. ale noastre dupa 20000km nu aveau nici juma' de litru lipsa la apel la revizie. nota informativa renault aia de la vw cand au patit asa au schimbat turbine in garantie ca becurile la instalatia pomului de craciun. cum sa fie normal asa ceva? daca aia e limita de atentie ca motorul e praf, posibil...
@tvstar: 65cp, 70cp, nu conteaza, pistonul are aceleasi dimensiuni.
luni desfac motorul..sa vedem cei in el si apoi luam cei trebuie ..ieri am vb cu cineva care are 260.000 km cu loganul si merge perfect , 2 injectoare a schimbat pt ca a bagat motorina de pe sant, in rest nimik...
eu am 2 zile de search pe net am dat de unu care vinde kit turbina la 120 de euro. ce zici? asta sa dea faliment toti mecanici(smenarii)care cer 1200 de ron pe reconditionat.kitul asta cuprinde tot ce are tubina in interior. cica pe site-urile de afara il gasesti cam la 75 de euro. da cine draq stie franceza , turca etc?sau daca ai bani de aruncat n-ai decat!! bafta!!
sii apropoo!! daca dati de site-uri care vand kituri de reparatie postatile fratilor;nu-i mai lasati pe mecanicii astia de duminica sa ne mai fure.
o informatie pretioasa; axul turbinei este racit cu uleiul din motor printr-o conducta tur-retur.pe axul asta exista segmenti pe partea de admisie si evacuare tocmai sa nu lase uleiul sa-si faca de cap). daca segmentii astia sunt dusi; sii crede-ma sunt dusi; uleiul intra in admisie si este ars odata cu motorina. de aici rezulta consumul de ulei.sii tu vrei sa schimbi turbina pentru 2 segmenti?? cam trebuie sa ma cinstesti cu o bere pentru informatia asta. sii fii atent ce face uleiul care patrunde in admisie; dupa arderea lui in camera de ardere se formeaza un fel de smoala(calamina) si se depune pe injectoare)de aici probleme sii cu injectoarele. daca obtureaza capu injectorului care trebuie sa pulverizeze motorina ,aceasta se va prelinge pe piston si va arde aiurea, rezultand topirea pistonului.din cauza asta se blocheaza injectoarele in chiuloasa. vezi ce genereaza doi amarati de segmenti de pe axul turbinei?
tot ce ti-am scris am patit pe propia piele. mie mi-a topit pistonul nr 1 pana la primul segment. cost reparatie1200euro (piston schimbat,segmenti noi pe ceilalti,vibrochen rectificat,chiuloasa rectificata).astai viata noi nu mai avem mecanici in tara. au ramas doar lichelele ; mecanicii adevarati au plecat de mult prin lume.
nu am inteles si nu voi intelege niciodata de ce renumitii ingineri de la renault s-au complicat asa de mult in fabricarea turbosuflantei!!nu era mai simplu sa lege o elice de motor printr-o curea(kompressor)sa bage aer sub presiune in admisie??fara uleiuri; fara gaze arse etc. ori ceva electric de turatie mare??un cooler ceva??daa... e greu sa gandesti in ziua de azi mai bine te complici. atata timp cat ai fraieri care iti cumpara produsul tot sa gandesti!!!..nu??
Last edited by onciu_mircea; 19 June 2010, 21:46.
Reason: Automerged Doublepost
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment