Salutare,
Fratilor hai sa va povestesc ultima experienta nefericita traita intr-un service Dacia, mai precis IATSA GALATI.
Azi am avut putin timp liber si pe la ora 13 am dus la acest service sa schimb burduful de la planetara dreapta la roata, burduful il cumparasem de origine de la un magazin intrucat la service mi s-a zis ca nu au. MEntionez ca in ambalajul sigilat erau si 2 coliere si un tub cu vaselina. La service mecanicul s-a apucat de desfacut, toate bune si frumoasa pana in momentul in care a inceput montarea noului burduf, vine la mine si imi zice ca domne ca nu sunt bune colierele, ma duc la localul unde monta burduful pe planetara si zic: cum sa nu fie bune coliere ca e piesa de origine? El trebuia sa aiba un cleste cu 2 ghiare in varf cum arata pe prospectul aflat in ambalajul de origine, ei bine in tot serviceul nu a gasit un astfel de cleste s-a chinuit cu un alt cleste pana a reusit sa distruga colierul, dar si noul burduf sa il intepe ca bineinteles ca ia alunecat clestele, se uita vreo 10min lung la planetara apoi scoate din magazie un burduf nou pe care zice ca il plateste el, zic bine ai gresit platesti. Numai ca surbriza burduful era diferit(mai lung) ii zic sa nu il puna ca eu nu umblu cu improvizatii, mie imi pui burduf identic ca cel care era pe masina si ca cel care ti lam adus, tot insista ca altul nu au la magazie si ca se potriveste si burduful asta, ii zic nu domne eu vreau burduf identic, se duce la magazie si intr-un final vine cu burduf identic ca cel care era inainte pe planetara tot la fel in ambalaj de origine cu coliere si vaselina. Mentionez ca eu am DCI de 65CP si planetara e mai groasa si se subtiaza spre in varf aproape de roata. Vad ca mecanicul forta burduful sa intre dinspre capatul de la cutie al planetarei spre varful roti, ii zic dar e mai groasa palnetara in zona aia decat spre varf fata de gaura burdufului, el: nu are nimic ca e cauciuc si se intinde si poi revine. Zic bine asa o fi da coar tu esti mecanic desi nici eu nu sunt chiar afon la mecanica. In fine cu chiu cu vai reuseste sa bage burduful si sa il puna pe pozitie si bineinteles ca, ca sa alune usor a nacalit toata planetara de vaselina, e acum dinou ca domne nici coliere astea nu sunt bune ca nu se strang. Zic ba ce dracu, ma uit la colierul original care era pe masina din fabrica si pe care la rupt cand a dat jos burduful si ii zic: uite domne sunt identice aia din fabrica cum lau strans?! Se chinuie el vreo juma de ora era ceasul 15 iar eu la 16 trebuia sa ajung undeva neaparat, ii zic domne termini pana la 15:30? el : Da. Freaca si colierul asta poana il stramba si il face aproape inutilizabil, creama si maistrul, s-au stans vreo 4-5 mecanici + un maistru care se chinuiau toti sa puna un colier(e vorba de colierul mare care vine pe capul planetarei), eu trebuia sa pelc si hotaras sa las masina acolo sao termine, ma asigura maistru pe care il si cunosteam ca sa am incredere ca fac ei treba buna si ca lasa cheile la portar ca sa pot lua masina in seara asta ca sa nu o mio tina peste weekend. Zic bine ma duc platesc 108RON manopera ca burduful il adusesem eu, iar mecanicul la rup si a mai scos un burduf din magazie pe care a zis ca il plateste el ca e greseala lui, iau certificatul si plec. pe la 18:30 vin sa iau masina ma duc la ghereta portarului imi da cheia si maapuc sa ma uit sa vad cum au pus burdful. Bineinteles ca au improvizat: in loc de colierul mic de la burduf au pus un colier de plastic(soricel) iar colierul mare care se prinde cu 2 gheare avea una rupta si se tien doar intr-o gheara si bineinteles ca planetara e naclaita cu vaselina pe toatal ungimea ei. O sa ma duc luni la ei daca reusesc sa imi fac timp si am sa le zic ori mai platiti din buzunaul vorstru inca un burduf cu coliere cu tot si il montati ca la carte si fara improvizatii ori imi dati banii pe manopera si pe burdf si ma duc in alta parte sa il montez ori imi dati un burduf de origine cu coliere cu tot sigilat si banii pe manopera ori daca nici una din astea 3 variante nu acceptati fac reclamatie la vocea clientului si OPC. Acum intreb daca mai este cineva cu DCI de 65CP cu planetara groasa care se subtiaza aproape de roata si care a mai schimbat burduful de la roata cum au procedat cei din service la inlocuire?
LA dieselul meu colierul mare are o zona la imbinare care se suprapun ambele capete ale colierului si pe un capat are 2 gheare iar pe celalat capat are 2 gauri patrate care vin peste ghearele respective ca sa ramana strans. problema e ca trebuie tensionat destul de serios pentru a reusi sa suprapui cele 2 capete. El are prevazut pe fiecare capat cate o unflatura cu gaura pentru a reusi sa il strangi folosind un cleste care in varfuri are ca 2 carlige fata in fata asa cum arata in prospectul din ambalajul original al burdufului. Daca nu ai un astfel de cleste, cu un alt tip de cleste e foarte greu de tensionat colierul pana reusesti sa il agati in cele 2 gheare si risti sa iti alunice clestele sau scula cu care incerci sa il tensionezi si deteriorezi colierul sau burduful. Exact asa s-a intamplat la mine. Nu mia este nimeni cuDCI de 65CP care sa fi inlocuit un astfel de burduf? Mie mise pare inadmisibil sa te duci intr-o reprezentanta si sa intamplini astfel de proble mai ales la scorurile pe care le practica, daca nu erau capabili sa fac treaba exact la fel cum era, era mai junst sa zica ba suntem incababili nu ne bagam.
Fratilor hai sa va povestesc ultima experienta nefericita traita intr-un service Dacia, mai precis IATSA GALATI.
Azi am avut putin timp liber si pe la ora 13 am dus la acest service sa schimb burduful de la planetara dreapta la roata, burduful il cumparasem de origine de la un magazin intrucat la service mi s-a zis ca nu au. MEntionez ca in ambalajul sigilat erau si 2 coliere si un tub cu vaselina. La service mecanicul s-a apucat de desfacut, toate bune si frumoasa pana in momentul in care a inceput montarea noului burduf, vine la mine si imi zice ca domne ca nu sunt bune colierele, ma duc la localul unde monta burduful pe planetara si zic: cum sa nu fie bune coliere ca e piesa de origine? El trebuia sa aiba un cleste cu 2 ghiare in varf cum arata pe prospectul aflat in ambalajul de origine, ei bine in tot serviceul nu a gasit un astfel de cleste s-a chinuit cu un alt cleste pana a reusit sa distruga colierul, dar si noul burduf sa il intepe ca bineinteles ca ia alunecat clestele, se uita vreo 10min lung la planetara apoi scoate din magazie un burduf nou pe care zice ca il plateste el, zic bine ai gresit platesti. Numai ca surbriza burduful era diferit(mai lung) ii zic sa nu il puna ca eu nu umblu cu improvizatii, mie imi pui burduf identic ca cel care era pe masina si ca cel care ti lam adus, tot insista ca altul nu au la magazie si ca se potriveste si burduful asta, ii zic nu domne eu vreau burduf identic, se duce la magazie si intr-un final vine cu burduf identic ca cel care era inainte pe planetara tot la fel in ambalaj de origine cu coliere si vaselina. Mentionez ca eu am DCI de 65CP si planetara e mai groasa si se subtiaza spre in varf aproape de roata. Vad ca mecanicul forta burduful sa intre dinspre capatul de la cutie al planetarei spre varful roti, ii zic dar e mai groasa palnetara in zona aia decat spre varf fata de gaura burdufului, el: nu are nimic ca e cauciuc si se intinde si poi revine. Zic bine asa o fi da coar tu esti mecanic desi nici eu nu sunt chiar afon la mecanica. In fine cu chiu cu vai reuseste sa bage burduful si sa il puna pe pozitie si bineinteles ca, ca sa alune usor a nacalit toata planetara de vaselina, e acum dinou ca domne nici coliere astea nu sunt bune ca nu se strang. Zic ba ce dracu, ma uit la colierul original care era pe masina din fabrica si pe care la rupt cand a dat jos burduful si ii zic: uite domne sunt identice aia din fabrica cum lau strans?! Se chinuie el vreo juma de ora era ceasul 15 iar eu la 16 trebuia sa ajung undeva neaparat, ii zic domne termini pana la 15:30? el : Da. Freaca si colierul asta poana il stramba si il face aproape inutilizabil, creama si maistrul, s-au stans vreo 4-5 mecanici + un maistru care se chinuiau toti sa puna un colier(e vorba de colierul mare care vine pe capul planetarei), eu trebuia sa pelc si hotaras sa las masina acolo sao termine, ma asigura maistru pe care il si cunosteam ca sa am incredere ca fac ei treba buna si ca lasa cheile la portar ca sa pot lua masina in seara asta ca sa nu o mio tina peste weekend. Zic bine ma duc platesc 108RON manopera ca burduful il adusesem eu, iar mecanicul la rup si a mai scos un burduf din magazie pe care a zis ca il plateste el ca e greseala lui, iau certificatul si plec. pe la 18:30 vin sa iau masina ma duc la ghereta portarului imi da cheia si maapuc sa ma uit sa vad cum au pus burdful. Bineinteles ca au improvizat: in loc de colierul mic de la burduf au pus un colier de plastic(soricel) iar colierul mare care se prinde cu 2 gheare avea una rupta si se tien doar intr-o gheara si bineinteles ca planetara e naclaita cu vaselina pe toatal ungimea ei. O sa ma duc luni la ei daca reusesc sa imi fac timp si am sa le zic ori mai platiti din buzunaul vorstru inca un burduf cu coliere cu tot si il montati ca la carte si fara improvizatii ori imi dati banii pe manopera si pe burdf si ma duc in alta parte sa il montez ori imi dati un burduf de origine cu coliere cu tot sigilat si banii pe manopera ori daca nici una din astea 3 variante nu acceptati fac reclamatie la vocea clientului si OPC. Acum intreb daca mai este cineva cu DCI de 65CP cu planetara groasa care se subtiaza aproape de roata si care a mai schimbat burduful de la roata cum au procedat cei din service la inlocuire?
LA dieselul meu colierul mare are o zona la imbinare care se suprapun ambele capete ale colierului si pe un capat are 2 gheare iar pe celalat capat are 2 gauri patrate care vin peste ghearele respective ca sa ramana strans. problema e ca trebuie tensionat destul de serios pentru a reusi sa suprapui cele 2 capete. El are prevazut pe fiecare capat cate o unflatura cu gaura pentru a reusi sa il strangi folosind un cleste care in varfuri are ca 2 carlige fata in fata asa cum arata in prospectul din ambalajul original al burdufului. Daca nu ai un astfel de cleste, cu un alt tip de cleste e foarte greu de tensionat colierul pana reusesti sa il agati in cele 2 gheare si risti sa iti alunice clestele sau scula cu care incerci sa il tensionezi si deteriorezi colierul sau burduful. Exact asa s-a intamplat la mine. Nu mia este nimeni cuDCI de 65CP care sa fi inlocuit un astfel de burduf? Mie mise pare inadmisibil sa te duci intr-o reprezentanta si sa intamplini astfel de proble mai ales la scorurile pe care le practica, daca nu erau capabili sa fac treaba exact la fel cum era, era mai junst sa zica ba suntem incababili nu ne bagam.
Comment