probleme dci65 motorul merge neregulat si fumega

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Originally posted by AGENTUL NYT View Post
    am zis ceva rau,te-am jignit cu ceva,daca da imi cer scuze,daca nu dami un PM cu ce am gresit si unde
    nui nicio suparare ziceai ca am zis de turbosuflanta ca trebuie centicubata!!!
    dar eu nu emit asemenea aberatii; faceam referire la pompa de inalta.
    nu te supara pe mine
    pompa de inalta se centicubeaza
    turbosuflanta se echilibreaza

    Originally posted by vasile78 View Post
    Nu mai merge injectorul bulanit ca unul nou, poti sa-i pui si mama supapei, te trezesti ca te lasa la dracu in praznic dupa 4000-5000 de km.
    ai perfecta dreptate. aceste componente trebuie schimbate in totalitate
    sunt parti mecanice cu un grad mare de uzura din cauza presiunii la care sunt supuse si inginerii de la renault stiu asta; da nu trebuie sa traiasca si ei??
    de ce nu au scos pe piata un injector di carbura de wolfram de exemplu?? de ce l-au facut din olc 45?? am lucrat undeva unde matricele si dornurile erau facute din carbura de wolfram si suportau presiuni de pana la 8000 de bari!!
    da citesti bine 8000 de bari!!(fabrica de diamante sintetice RAMI dacia)daca ai auzit de ea. daa... cest la vie.. spuse frantuzu.
    Last edited by onciu_mircea; 31 July 2010, 09:36. Reason: Automerged Doublepost

    Comment


    • #17
      Originally posted by vasile78 View Post
      Nu mai merge injectorul bulanit ca unul nou, poti sa-i pui si mama supapei, te trezesti ca te lasa la dracu in praznic dupa 4000-5000 de km.
      buna.eu mi-am reparat singur injectoarele,adica am schimbat valvele de retur si sincer imi merge maina brici.am facut deja 5000 km in 2 luni si nu am avut probleme.

      Comment


      • #18
        Originally posted by zemurica View Post
        buna.eu mi-am reparat singur injectoarele,adica am schimbat valvele de retur si sincer imi merge maina brici.am facut deja 5000 km in 2 luni si nu am avut probleme.
        da ce probleme ai avut inainte??

        Comment


        • #19
          Eu am desfacut motorul cilindru 1 topit si biela indoita..in rest e bine nu umblu cu retificari la chiloasa sau in alta parte..asa a zis mecanicul...1400 lei piesele si cam 800 lei manopera...

          Comment


          • #20
            am descoperit cu stupoare la un logan diesel al unui amic care m-a rugat sa ma uit de ce ai porneste greu,aerisita umblat foarte putin la surubul care mareste sau micsoreaza presiunea in pompa,desfacut injectoare,si puse pe rand in cate o sticla,doar 1 sprituia,restul de 3 pur si simplu scz de expresie,pisau ca pistolul cu apa,schimbat cele 3 injectoare,mers cu masina pe calculator sa fie introduse codurile de pe fiecare injector in calculator...DE RETINUT!!!,a pornit si porneste la sfert de cheie au disparut si bulele de aer de pe retur,scapat de fumul negru(motorina nearsa) care al scotea la relanti,asa ca ce ziceti,va vine sa credeti? va spun eu ca nu isi au rostul minciunile cand e vorba de asa ceva...stima all !!!
            sigpic
            Poate pentru lume ești o singură personă,dar
            pentru o anumită persoană, ești întreaga lume!

            Comment


            • #21
              Si totusi, ce avea masina?

              Nu a mai raspus initiatorul topicului, chiar ar fi fost interesant sa aflam ce era in neregula cu masina... Inclin sa cred ca ceva la motor, atata timp cat pompa si injectoarele au fost schimbate.

              P.S.: Scuze de off-topic, dar nu eu l-am inceput...: Am avut ocazia sa intru in laboratorul celor de la SERMECOM din IASI si am vazut cu ce scule si aparatura lucreaza. S-ar parea ca sunt autorizati DELPHI sa repare pompe si injectoare. Eu am schimbat la ei toate cele 4 injectoare; practic, le-au reparat prin inlocuirea tuturor pieselor in miscare din corpul injectorului, nu doar supapa de retur ci si cuiul percutor, arculetul...si le-au pus pe fiecare in parte pe "bancul de proba", in vederea obtinerii noilor coduri de injectie, coduri pe care le-au rescris ulterior prin aplicarea unor etichete metalice pe fiecare injector in parte. Aceste coduri au fost reintroduse in ECU si masina are deja 2 ierni facute cu aceste injectoare si porneste minunat. Inainte de repararea celor 4 injectoare mi le-au verificat pe fiecare in parte la un microscop electronic ca sa vada daca nu cumva exista probleme mecanice la cele 5 duze. Din discutiile avute cu un inginer de acolo am aflat ca inlocuirea doar a supapei de retur nu este intotdeauna suficienta, iar daca se doreste neaparat repararea unui injector doar prin inlocuirea acestei supape de retur, atunci trebuie musai sa se afle NOUL COD al injectorului reparat la un aparat care este capabil sa testeze toti parametrii de injectie ai acestuia, cod care trebuie notat si inscris in ECU.
              Last edited by trl; 11 December 2010, 17:37.

              Comment


              • #22
                Acel cod se rescrie in calculatorul de injectie al autovehiculului numai in momentul in care inlocuiti corpul injectorului luat de pe masina cu altul sau nu respectati ordinea de montare a injectoarelor. Cunosc foarte multa lume l'a care le'am facut masinile iarna trecuta si deja au depasit 50.000 km facuti cu acele injectoare si a mers si inca mai merg fara nici un fel de problema. Conteaza foarte mult de unde alimentati si ce conteaza enorm de mult: schimbati filtrul cu unul neaprat original la maxim 10.000 km facuti. Puteti sa scrieti codurile de nu stiu cate ori , daca alimentati din locuri necorespunzatoare atunci sunt bani aruncat pe fereastra.

                Comment


                • #23
                  Teoretic, parametrii de injectie se modifica si daca desfacem cu numai 2 spire capul injectorului de corpul acestuia si dup-aia il insurubam la loc, daramite daca inlocuim in el valva de retur sau cuiul percutor. Ideea este ca orice modificare adusa in interiorul unui injector presupune o foarte mica deviere a modului de pulverizare prin cele 5 sau 6 duze din capul injectorului, cica se modifica unghiurile de pulverizare si presiunile nu sunt egale intre duze uneori...in fine. Acest lucru l-am aflat de la un inginer care lucreaza la masinile care asambleaza injectoare in fabrica DELPHI din IASI, deci cred ca omul are cumva dreptate (sau poate incearca sa ne determine pe noi sa achizitionam doar injectoare noi si nu reconditionate pe marginea strazii).

                  Acuma, fie vorba intre noi, este posibil ca micile modificari generate de inlocuirea unor piese din componenta injectorului sa fie atat de insignifiante pt. masinile noastre, incat practic nici sa nu conteze daca rescrii codul injectorului dupa reasamblare ori ba, dar stii tu cum e...daca asa zice fabricantul cica asa trebuie facut... La urma urmei, nu trebuie sa se mai scoata niste banuti si din aflarea si rescrierea codurilor la injectoare?

                  Si acum, ca sa fim complet off-topic, filtrul de carburant nu cumva cand se umple de mizerie si parafina nu mai lasa motorina sa treaca prin el? Are cumva un bypass care lasa motorina nefiltrata sa treaca spre pompa si sa strice astfel sistemul de injectie? Eu vad aici pe forum ca toata lumea zice ca trebuie schimbat filtrul cat mai repede la noi in RO, dar eu am taiat ultimul filtru in 2 bucati si cartusul filtrant era impecabil inauntru, cred ca mai mergea inca 10.000 km lejer... Eu asa stiu, ca daca nu mai trage masina inseamna ca presiunea ajunsa in pompa e mai mica din cauza obturatiei produse de filtrul imbacsit de motorina. Cam acelasi lucru se intampla si daca nu schimbam filtrul de aer la timp, practic ii dai talpa, dar nu trage masina din cauza prafului din filtrul de aer, dar asta nu inseamna neaparat ca ajunge praful in motor daca nu schimbi filtrul, ci doar nu mai trage bine masina pt. ca porii sunt plini cu praf...parerea mea.
                  Last edited by trl; 12 December 2010, 11:22.

                  Comment


                  • #24
                    Originally posted by trl View Post
                    Teoretic, parametrii de injectie se modifica si daca desfacem cu numai 2 spire capul injectorului de corpul acestuia si dup-aia il insurubam la loc, daramite daca inlocuim in el valva de retur sau cuiul percutor. Ideea este ca orice modificare adusa in interiorul unui injector presupune o foarte mica deviere a modului de pulverizare prin cele 5 sau 6 duze din capul injectorului, cica se modifica unghiurile de pulverizare si presiunile nu sunt egale intre duze uneori...in fine. Acest lucru l-am aflat de la un inginer care lucreaza la masinile care asambleaza injectoare in fabrica DELPHI din IASI, deci cred ca omul are cumva dreptate (sau poate incearca sa ne determine pe noi sa achizitionam doar injectoare noi si nu reconditionate pe marginea strazii).

                    Acuma, fie vorba intre noi, este posibil ca micile modificari generate de inlocuirea unor piese din componenta injectorului sa fie atat de insignifiante pt. masinile noastre, incat practic nici sa nu conteze daca rescrii codul injectorului dupa reasamblare ori ba, dar stii tu cum e...daca asa zice fabricantul cica asa trebuie facut... La urma urmei, nu trebuie sa se mai scoata niste banuti si din aflarea si rescrierea codurilor la injectoare?

                    Si acum, ca sa fim complet off-topic, filtrul de carburant nu cumva cand se umple de mizerie si parafina nu mai lasa motorina sa treaca prin el? Are cumva un bypass care lasa motorina nefiltrata sa treaca spre pompa si sa strice astfel sistemul de injectie? Eu vad aici pe forum ca toata lumea zice ca trebuie schimbat filtrul cat mai repede la noi in RO, dar eu am taiat ultimul filtru in 2 bucati si cartusul filtrant era impecabil inauntru, cred ca mai mergea inca 10.000 km lejer... Eu asa stiu, ca daca nu mai trage masina inseamna ca presiunea ajunsa in pompa e mai mica din cauza obturatiei produse de filtrul imbacsit de motorina. Cam acelasi lucru se intampla si daca nu schimbam filtrul de aer la timp, practic ii dai talpa, dar nu trage masina din cauza prafului din filtrul de aer, dar asta nu inseamna neaparat ca ajunge praful in motor daca nu schimbi filtrul, ci doar nu mai trage bine masina pt. ca porii sunt plini cu praf...parerea mea.
                    Spunei marelui mecanic de la delphi ca si-a gresit locul de munca! trebuia sa se angajeze la NASA cu un asa pachet de cunostinte. Sunt n factori care influenteaza injectia la dci. Daca e sa ne gandim prea mult si sa ne luam dupa unii care fac multa gargara cu teoria inebunim. De la dilatarea componentelor si materialul din care sunt fabricate putem gasi milioane de motive pentru proasta functionare. Cert este ca injectia la acest tip de motor ori nu a fost gandita ori a fost prea mult gandita. Mai tii minte mercedesurile cobra?? Turnam in ea toate rahaturile de motorina de la (locomotive, tractoare, basculante) si nu avea absolut nimic. Mergea de rupea. Acum cu porcaria asta de injectie cum prinde o scama gata; pistoane topite; fum ca la balamuc, tremura de zici ca se rupe etc. Nu cumva s-au complicat prea mult inginerii cand au scos porcaria asta de injectie??Eu mi-am luat teapa cu un clio 1.5dci. Da odata se pacaleste omul in viata Nu mai cumpar masina cu acest tip de injectie cate zile oi avea. Benzina frate!! Nu se mai infunda nimic nu se mai strica nimic. Nu se justifica economia la carburant absolut deloc. Hai sa zicem ca faci economie de 500 de ron pe an; pai cand iti pica turbosuflanta si dai pe ea 2000 de ron sau pompa de injectie care costa 3400 de ron; ori injectoarele care costa 1000 ron si mai punem si riscul sa ti se topeasca pistoanele ca deh a prins injectorul o scama si in loc sa pulverizeze se pisa si de aici bulesti motorul; ia zi unde este economia pe care toti sustin ca o fac?? Prea multe riscuri la un motor prea sensibil pentru tara noastra.

                    Comment


                    • #25
                      Originally posted by un fleac View Post
                      Spunei marelui mecanic de la delphi ca si-a gresit locul de munca! trebuia sa se angajeze la NASA cu un asa pachet de cunostinte.
                      Am sa-i transmit, nu se stie niciodata unde va ajunge...;)

                      Originally posted by un fleac View Post
                      [...]Acum cu porcaria asta de injectie cum prinde o scama gata; pistoane topite; fum ca la balamuc, tremura de zici ca se rupe etc. Nu cumva s-au complicat prea mult inginerii cand au scos porcaria asta de injectie??Eu mi-am luat teapa cu un clio 1.5dci. Da odata se pacaleste omul in viata Nu mai cumpar masina cu acest tip de injectie cate zile oi avea. Benzina frate!! Nu se mai infunda nimic nu se mai strica nimic. Nu se justifica economia la carburant absolut deloc. Hai sa zicem ca faci economie de 500 de ron pe an; pai cand iti pica turbosuflanta si dai pe ea 2000 de ron sau pompa de injectie care costa 3400 de ron; ori injectoarele care costa 1000 ron si mai punem si riscul sa ti se topeasca pistoanele ca deh a prins injectorul o scama si in loc sa pulverizeze se pisa si de aici bulesti motorul; ia zi unde este economia pe care toti sustin ca o fac?? Prea multe riscuri la un motor prea sensibil pentru tara noastra.
                      Nu zic ca nu sunt de acord cu tine, dar trebuie sa fiu de acord si cu..."progresul stiintific"... Oricum, cred ca ai observat ca mai toate firmele producatoare s-au dat pe motoare diesel Dci; am vazut ca si VW si FORD s.a.m.d. fie deja utilizeaza, fie urmeaza sa utilizeze motoare Dci.

                      Pai nu degeaba a scazut pretul autovehiculelor in ultimii 20 de ani: au scazut fiabilitatea, dar au scumpit manopera si pretul componentelor...;) La fel si la computere, laptopuri, imprimante etc., asta ca sa nu mai spun ca TV-urile au cam ajuns deja consumabile, ca daca se arde ceva pe placa mama costul depanarii depaseste 50% din costul unui TV nou.

                      P.S.: Tot CLIO Dci am si eu, cum ai avut tu, dar pe-al meu il "hranesc" si cu putin ulei 2T pus in motorina, ca sa-mi unga injectoarele si pompa, mai ales c-al meu e EUR 3, iar carburantul EUR 5
                      Last edited by trl; 17 December 2010, 18:52.

                      Comment


                      • #26
                        Teapa'' UN FLEAC ''poate ca, clio despre care vb. l-ai cumparat la mana a doua si de asta esti foarte ofticat pe aceasta marca RENAUL-DACIA cu cele mai multe inmatriculari si vanzari in europa .Dar prietene daca aveai ca marea majoritate de pe aceste forum masina de noua nu avea cum sa iti pice acele defecte decat din cauza ta ,ca ai neglijat anumite standarde descrise de fabricant (schimb ulei la timp,filtru motorina de renault original,de aer original,motorina doar din statii ''PECO '' si asa mai departe ,eu iti vb. din experienta am un logan diesel si sant foarte multumit de el .PS: sper sa nu imi porti pica dupa ce am scris acest topic ca si asa am foarte multi admiratorii pe acest forum.

                        Comment


                        • #27
                          Originally posted by gelica75 View Post
                          Teapa'' UN FLEAC ''poate ca, clio despre care vb. l-ai cumparat la mana a doua si de asta esti foarte ofticat pe aceasta marca RENAUL-DACIA cu cele mai multe inmatriculari si vanzari in europa .Dar prietene daca aveai ca marea majoritate de pe aceste forum masina de noua nu avea cum sa iti pice acele defecte decat din cauza ta ,ca ai neglijat anumite standarde descrise de fabricant (schimb ulei la timp,filtru motorina de renault original,de aer original,motorina doar din statii ''PECO '' si asa mai departe ,eu iti vb. din experienta am un logan diesel si sant foarte multumit de el .PS: sper sa nu imi porti pica dupa ce am scris acest topic ca si asa am foarte multi admiratorii pe acest forum.
                          Nu intelegi un lucru!! Eu nu vorbesc de masini noi. Chiar daca ai probleme cu masina noua nu te apuci ca disperatul sa ceri pareri pe acest forum; din simplul motiv ca masina noua are garantie. Deci te duci direct in service si ai rezolvat problema. Nu cred ca cei ce scriu pe acest forum mai au masini noi sau in garantie. Diferenta o faci dintr-un motor 1.5 dci cu 100000km si alt motor de exemplu 1.9 tdi tot cu 100000km ia zi-mi exista termeni de comparatie?? Asa faci diferenta corect. Eu am 217000km cu rasnita!! Dar arata-mi mie unul care depaseste 100000km fara nicio problema la 1.5dci. In schimb alti producatori iti dau garantie 300000km la alte tipuri de masini. Renault de ce nu da garantie macar 150000km daca se cred asa de buni?? In privinta vanzarilor; e cea mai ieftina masina din gama ei de aia se cumpara in toata Europa. Neamtu o ia dintr-un salariu o folseste 3 ani si o arunca. Dar tu ca roman iti permiti sa schimbi masina din 3 in 3 ani?? Si stai linistit ca eu nu port pica pe nimeni; astea sunt doar niste pareri care nu ar trebui sa ne influenteze. Scriem si noi cand nu avem ce face

                          Comment


                          • #28
                            Eu iti pot arata cel putin unul cu peste 100000 km si motorul brici (dci 65 cp). Motorina in majoritatea timpului de la Petrom.
                            Diferenta majora fata de multi dizalari e ca masina aia nu merga prea mult timp subturata, cum iesea la drum bun, ceva talpa de placere (140-150 constant) si sa purjeze cum trebe injectoarele.
                            Din pacate a avut un accident nasol si s-a ales prafu de masina (si de motor).

                            Comment

                            Working...
                            X
                            Anulare DPF
                            Politica de Securitate Google