Originally posted by bomb
View Post
Porneste Greu Sau Deloc......
Collapse
X
-
Originally posted by gyovany View Postam bagat de la petrom si omv
pompita de amorsare este moale si nici nu se intareste daca o presez
P.S.La 100000 mi-au picat mie injectoarele
Originally posted by bomb View Postdaca porneste greu sa deloc inseamna ca sunt toate 4 diuzele duse (experienta personala)
Comment
-
Chiar acum m-am uitat,pe okazii este un user,, bmwstill'' care vinde injectoare euro3 si 4 si este foarte serios,pret 1250 setul de 4 buc.Eu am pus de la el de vreo 3 luni si am deja 8000 km facuti.Simptomele la mine au fost ca pornea din ce in ce mai greu dupa perioade mai lungi de stationare,de ex dimineata.Am avut 3 bucati care dadeau mult pe retur,dar le-am schimbat pa toate.
Comment
-
Originally posted by gyovany View Postbuna ziua.am un logan diesel,de cateva zile nu mai porneste decat tras,mi se opreste in mers,peste 2500 de ture motoru are un zgomot(tacanit)......scoate fum mai negru decat de obicei........
Comment
-
mergi la o diagnoza si vezi ce are,apoi vezi ce trebuie sa schimbi,dar mai mult ca sigur ti-au cazut injectoarele sau s-a resetat codul lor prin calculator...nu o mai tracta,incearca cu spray de pornire,dar sa nu dai mult ii dai cat sa miroasasigpic
Poate pentru lume ești o singură personă,dar
pentru o anumită persoană, ești întreaga lume!
Comment
-
buna am si eu o nalamurire de vreo saptamana ami porneste greu si dimineata si an cursu zilei am fost pe testar au zis ca as trei injectoare leam schimbat a mers bine o zi acum la fel porneste ami puteti explica si mie care ai cauza va rog
Multi ziceau ca ai dusa pompa de analta scuze am omis sa va zic cai logan 15 dci
Comment
-
Originally posted by matzu View Postbuna am si eu o nalamurire de vreo saptamana ami porneste greu si dimineata si an cursu zilei am fost pe testar au zis ca as trei injectoare leam schimbat a mers bine o zi acum la fel porneste ami puteti explica si mie care ai cauza va rog
Multi ziceau ca ai dusa pompa de analta scuze am omis sa va zic cai logan 15 dci
Comment
-
ajutor! ca multi altii si eu am probleme cu dieselul meu.Intr-o dimineata la minus 5 grade ,loganul meu si-a dat duhul!Nu a vrut sa porneasca nici la automat,nici cu spray,nici cu curent de la alta masina,nici trasa nici impinsa!Asa ca am plecat spre casa la "cravata"Nefiind motor pornit ,nu aveam nici frina,deci am bagat in viteza pentru doua secunde,pedala de frina s-a moiat,am inceput sa am si frana!Masina era pe liber,cand cu surprindere constat ca pornise motorul!Am ajuns acasa cu prpriile forte,am parcat ,am oprit si nu a mai dorit sa porneasca nici in ruptul capului!Oare cele doua electrovalve de pe pompa de injectie sa fie vinovate?
Apropos,sunt incepator la logan,am 20ani de volanBCE!
Comment
-
Aceeasi problema am si eu .Sa"ti explic ce se intampla.Cat era cald afara..mai pornea..cum a venit frigul , a inceput sa porneasca din ce in ce mai greu , pana n-a mai pornit deloc.Am reusit sa o pornesc cu spray de muste , deoarece nu afecteaza motorul , am pus tester"ul pe ea..si verdictul : injectoare picate .Pentru a 2-a oara .Cu motorul pornit , am scos returul de la fiecare injector in parte, si dadea foarte rau motorina.Practic , supapele de retur s"au uzat , si nu mai este mentinuta aceeasi presiune constanta pe fiecare injector in parte , de aici si pornire greoaie sau chiar deloc. Legat de supapele de retur ale injectoarelor , acestea se uzeaza din cauza ca pompa baga pilitura , deci exista o legatura intre cauza si efect .Practic , schimbam injectoare la greu ,dar daca nu rezolvam problema cu pompa , tot degeaba. Injectoare noi nu se merita sa mai cumparam.Eu am cumparat noi si au picat si acelea .Se pot inlocui aceste supape de retur.Dar atentie , si aici o mare mafie , deoarece pe netul asta sunt numai chinezarii, e greu sa gasesti ceva original .Ce sa zic, si eu sunt in cautarea acestor duze , inca nu am banii necesari momentan .Iar dupa aceasta , trebuie sa iau o masura radicala cu pompa , astfel incat sa rezolv problema definitiv. Cu totusi ca am verificat rezervorul , cu magnet , l"am curatat si nu am avut -nici mizerie , nici pilitura.Din cate am inteles , pilitura este foarte fina , si nu poate fi observata cu ochiul liber.
Originally posted by gyovany View Postam bagat de la petrom si omv
pompita de amorsare este moale si nici nu se intareste daca o presez
-----------------------------
Schimba pompita de amorsare si filtrul de motorina..Incarca sa o pornesti si scoate returul de la fiecare injector in parte.daca da motorina multa pe retur , atunci ai injectoarele terminate.In injectoare se uzeaza acea supapa de retur , din cauza ca pompa baga pilitura.Practic , nu se mai creeaza aceeasi presiune pe fiecare injector in parte , de aici porniri greoaie, sau chiar deloc.
Comment
-
Originally posted by dudau cosmin View Postajutor! ca multi altii si eu am probleme cu dieselul meu.Intr-o dimineata la minus 5 grade ,loganul meu si-a dat duhul!Nu a vrut sa porneasca nici la automat,nici cu spray,nici cu curent de la alta masina,nici trasa nici impinsa!Asa ca am plecat spre casa la "cravata"Nefiind motor pornit ,nu aveam nici frina,deci am bagat in viteza pentru doua secunde,pedala de frina s-a moiat,am inceput sa am si frana!Masina era pe liber,cand cu surprindere constat ca pornise motorul!Am ajuns acasa cu prpriile forte,am parcat ,am oprit si nu a mai dorit sa porneasca nici in ruptul capului!Oare cele doua electrovalve de pe pompa de injectie sa fie vinovate?
Apropos,sunt incepator la logan,am 20ani de volanBCE!
Ori pompa blocata adica nu iese motorina din ea inspre injectoare, ori regulatorul de presiune s'a blocat sau ultima varianta injectoare compromise. Pana nu mergi cu masina la service sa faci eventual o diagnoza nu ai de unde sa stii exact.
Comment
Comment