Porneste Greu Sau Deloc......

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Originally posted by bomb View Post
    daca porneste greu sa deloc inseamna ca sunt toate 4 diuzele duse (experienta personala)
    Nu neaparat toate, e suficient daca iti raman 2 supape blocate nu mai porneste decat cu spray, nu e indicat , sau trasa unde iarasi nu este in regula deoarece poate sarii cureaua de la punct si faceti varza supapele, etc etc.

    Comment


    • #17
      Originally posted by gyovany View Post
      am bagat de la petrom si omv

      pompita de amorsare este moale si nici nu se intareste daca o presez
      Eu am patit la fel. Se forma vacuum la pompita si statea ,, supta". Eu am avut mizerie l;a una din supapele de la pompita. Insa acum am injectoarele uzate si acel tacanit e de la injectoare(se aude identic cu bataia tachetului) nu o porni nici trasa si nici cu spray-ul pt ca risti sa crapi chiuloasa. schimba injectoarele si curata intregul sistem de alimentare.
      P.S.La 100000 mi-au picat mie injectoarele

      Originally posted by bomb View Post
      daca porneste greu sa deloc inseamna ca sunt toate 4 diuzele duse (experienta personala)
      Din cate am auzit eu, daca ti-e dus un singur injector de tot nu mai porneste deloc. Oricum rularea cu un injector dus cauzeaza automat uzura excesiva la celelalte injectoare
      Last edited by TzH2O; 7 July 2010, 23:47. Reason: Automerged Doublepost

      Comment


      • #18
        Chiar acum m-am uitat,pe okazii este un user,, bmwstill'' care vinde injectoare euro3 si 4 si este foarte serios,pret 1250 setul de 4 buc.Eu am pus de la el de vreo 3 luni si am deja 8000 km facuti.Simptomele la mine au fost ca pornea din ce in ce mai greu dupa perioade mai lungi de stationare,de ex dimineata.Am avut 3 bucati care dadeau mult pe retur,dar le-am schimbat pa toate.

        Comment


        • #19
          la mine cu toate 4 diuzele duse pornea dar foarte foarte greu dupa ce dateam de 3-4 ori la automat
          asa a fost la mine dar acum difera de la motor la motor
          Mecanica pentru Dacia si Renault doar in Bucuresti

          Comment


          • #20
            Originally posted by gyovany View Post
            buna ziua.am un logan diesel,de cateva zile nu mai porneste decat tras,mi se opreste in mers,peste 2500 de ture motoru are un zgomot(tacanit)......scoate fum mai negru decat de obicei........
            am patit si eu,pana nu am schimbat filtru de motorina descarcam bateria pana pornea,acum porneste la prima cheie,cu pompita la fel,dadeam de ma durea mana si nu se intarea,dupa ce am schimbat filtru la 6 pompite a fost deja tare.

            Comment


            • #21
              mergi la o diagnoza si vezi ce are,apoi vezi ce trebuie sa schimbi,dar mai mult ca sigur ti-au cazut injectoarele sau s-a resetat codul lor prin calculator...nu o mai tracta,incearca cu spray de pornire,dar sa nu dai mult ii dai cat sa miroasa
              sigpic
              Poate pentru lume ești o singură personă,dar
              pentru o anumită persoană, ești întreaga lume!

              Comment


              • #22
                Tii mult cheia la automat (contact) ?
                Daca da...ai bujiile incandescente duse...alea mor la cateva luni 90lei una ngk sau bosch
                My turbo lag, give your MPI, a chance

                Comment


                • #23
                  buna am si eu o nalamurire de vreo saptamana ami porneste greu si dimineata si an cursu zilei am fost pe testar au zis ca as trei injectoare leam schimbat a mers bine o zi acum la fel porneste ami puteti explica si mie care ai cauza va rog
                  Multi ziceau ca ai dusa pompa de analta scuze am omis sa va zic cai logan 15 dci

                  Comment


                  • #24
                    Păi s-o fi stricat şi al 4-lea injector.
                    http://www.youtube.com/watch?v=pvSt-c_YkTQ

                    Comment


                    • #25
                      verifica motorina care iese pe returul din pompa, sa nu aiba pilitura. furtun,pet transparent si magnet. daca nu ai,atunci cum a spus si colegul de mai sus, al patrulea injector.

                      Comment


                      • #26
                        Originally posted by matzu View Post
                        buna am si eu o nalamurire de vreo saptamana ami porneste greu si dimineata si an cursu zilei am fost pe testar au zis ca as trei injectoare leam schimbat a mers bine o zi acum la fel porneste ami puteti explica si mie care ai cauza va rog
                        Multi ziceau ca ai dusa pompa de analta scuze am omis sa va zic cai logan 15 dci
                        Mai mult ca sigur s'a dus si al patru'lea injector pentru ca fiind rampa comuna toata presiunea cade pe cel mai slab, in cazul tau cel care nu a fost reparat. Asadar recomand un test de retur la toate injectoarele si vezi exact cantitatea de motorina care o da fiecare in parte.

                        Comment


                        • #27
                          ajutor! ca multi altii si eu am probleme cu dieselul meu.Intr-o dimineata la minus 5 grade ,loganul meu si-a dat duhul!Nu a vrut sa porneasca nici la automat,nici cu spray,nici cu curent de la alta masina,nici trasa nici impinsa!Asa ca am plecat spre casa la "cravata"Nefiind motor pornit ,nu aveam nici frina,deci am bagat in viteza pentru doua secunde,pedala de frina s-a moiat,am inceput sa am si frana!Masina era pe liber,cand cu surprindere constat ca pornise motorul!Am ajuns acasa cu prpriile forte,am parcat ,am oprit si nu a mai dorit sa porneasca nici in ruptul capului!Oare cele doua electrovalve de pe pompa de injectie sa fie vinovate?

                          Apropos,sunt incepator la logan,am 20ani de volanBCE!
                          Last edited by dudau cosmin; 8 January 2013, 14:08. Reason: Automerged Doublepost

                          Comment


                          • #28
                            Aceeasi problema am si eu .Sa"ti explic ce se intampla.Cat era cald afara..mai pornea..cum a venit frigul , a inceput sa porneasca din ce in ce mai greu , pana n-a mai pornit deloc.Am reusit sa o pornesc cu spray de muste , deoarece nu afecteaza motorul , am pus tester"ul pe ea..si verdictul : injectoare picate .Pentru a 2-a oara .Cu motorul pornit , am scos returul de la fiecare injector in parte, si dadea foarte rau motorina.Practic , supapele de retur s"au uzat , si nu mai este mentinuta aceeasi presiune constanta pe fiecare injector in parte , de aici si pornire greoaie sau chiar deloc. Legat de supapele de retur ale injectoarelor , acestea se uzeaza din cauza ca pompa baga pilitura , deci exista o legatura intre cauza si efect .Practic , schimbam injectoare la greu ,dar daca nu rezolvam problema cu pompa , tot degeaba. Injectoare noi nu se merita sa mai cumparam.Eu am cumparat noi si au picat si acelea .Se pot inlocui aceste supape de retur.Dar atentie , si aici o mare mafie , deoarece pe netul asta sunt numai chinezarii, e greu sa gasesti ceva original .Ce sa zic, si eu sunt in cautarea acestor duze , inca nu am banii necesari momentan .Iar dupa aceasta , trebuie sa iau o masura radicala cu pompa , astfel incat sa rezolv problema definitiv. Cu totusi ca am verificat rezervorul , cu magnet , l"am curatat si nu am avut -nici mizerie , nici pilitura.Din cate am inteles , pilitura este foarte fina , si nu poate fi observata cu ochiul liber.

                            Originally posted by gyovany View Post
                            am bagat de la petrom si omv

                            pompita de amorsare este moale si nici nu se intareste daca o presez

                            -----------------------------
                            Schimba pompita de amorsare si filtrul de motorina..Incarca sa o pornesti si scoate returul de la fiecare injector in parte.daca da motorina multa pe retur , atunci ai injectoarele terminate.In injectoare se uzeaza acea supapa de retur , din cauza ca pompa baga pilitura.Practic , nu se mai creeaza aceeasi presiune pe fiecare injector in parte , de aici porniri greoaie, sau chiar deloc.
                            Last edited by 77sky; 8 January 2013, 15:08. Reason: Automerged Doublepost

                            Comment


                            • #29
                              .Iar dupa aceasta , trebuie sa iau o masura radicala cu pompa , astfel incat sa rezolv problema definitiv.
                              trece-o pe electric!!!

                              Comment


                              • #30
                                Originally posted by dudau cosmin View Post
                                ajutor! ca multi altii si eu am probleme cu dieselul meu.Intr-o dimineata la minus 5 grade ,loganul meu si-a dat duhul!Nu a vrut sa porneasca nici la automat,nici cu spray,nici cu curent de la alta masina,nici trasa nici impinsa!Asa ca am plecat spre casa la "cravata"Nefiind motor pornit ,nu aveam nici frina,deci am bagat in viteza pentru doua secunde,pedala de frina s-a moiat,am inceput sa am si frana!Masina era pe liber,cand cu surprindere constat ca pornise motorul!Am ajuns acasa cu prpriile forte,am parcat ,am oprit si nu a mai dorit sa porneasca nici in ruptul capului!Oare cele doua electrovalve de pe pompa de injectie sa fie vinovate?

                                Apropos,sunt incepator la logan,am 20ani de volanBCE!

                                Ori pompa blocata adica nu iese motorina din ea inspre injectoare, ori regulatorul de presiune s'a blocat sau ultima varianta injectoare compromise. Pana nu mergi cu masina la service sa faci eventual o diagnoza nu ai de unde sa stii exact.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google