Porneste Greu Sau Deloc......

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Dragii mei am revenit cu informatii,am reusit sa pornesc,cauza:senzor de turatie arbore cotit!Dar problemele raman,porneste foarte greu, cu spray,dupa pornire merge impecabil!In mers daca adopt un stil sport in demaraje puternice,scoate fum negru,cam mult,dar in regim de turatie constant nu!Cred ca voi scoate partea de injectie de joasa presiune si voi pune pompa in rezervor,asa cum arata pe youtoubetipul cu brevete la osim,cred ca are dreptate!Voi reveni cu detalii!

    Comment


    • #62
      salut am un logan 1.5 dci din 2006 undeva la 45000 km, in aceasta toamna am plecat cu masina a pornit perfect la sfert de cheie, am oprit la un peco la fel a pornit perfect, dupa 1 ora prin oras cand sa o pornesc din nou sa ma intorc acasa nu a mai pornit, nu am mai avut curent bateria goala(bateria a fost luata in august 2012); am chemat pe cineva sa ma ajute sa o incarc si sa o pornesc, in zilele urmatoare a pornit prefect la sfert,am dus-o la garantie bateria nu avea nimic decat descarcata din cauza unui consumator asa mi-au spus au reincarcat-o, iar in ianuarie iar nu a mai pornit am incarcat-o de la alta masina iar acum merge dar nu porneste ca inainte la sfert, porneste mai greu bateria este buna la fel si alternatorul. Ce ar putea sa fie? ma gandesc la bujii, nu au fost schimbate niciodata.
      Inchei orice tip de asigurare: RCA, CASCO, locuinta, viata etc. Detalii pe privat. Valabil pentru Galati si Braila. Cele mai mici preturi!!

      Comment


      • #63
        Logan 1.5 DCI nu porneste dimineata cand este rece

        Am si eu o problema cu pornirea la rece,dau la cheie si o jumatate de ora pana a pornit.
        Am schimbat filtru motorina,am pus si supapa de sens,dar problema a ramas.
        Cand afara este cald porneste perfect si odata pornita nu mai sunt probleme.
        Motorul merge exact cum trebuie nu am nici un zgomot suspicios.
        Am fost in service si mi s-a spus sa imi curete rezervorul si sa schimbe filtrul dar au facut un test la injectoare si au descoperit ca da pe retur mai mult decat trebuie injectoarele 2 si 3.
        De unde credeti ca este problema?
        Multumesc

        Comment


        • #64
          Daca au efectuat test de injectoare si dau mai mult injectoarele atunci ai gasit problema. Dar au verificat daca ai span in instalatie? Ca daca ai atunci degeaba rezolvi problema cu injectoarele ca problema o sa reapara. Trebuie schimbat injectoarele si pompa sau reconditionate cele vechi, curatat sistemul de alimentare, schimbat filtrul.
          I HAVE A !sigpic
          fara linkuri externe in semnatura

          Comment


          • #65
            Problema vine in general de la pompa care produce span. In mod normal pentru a nu mai avea probleme la injectoare trebuie eliminata cauza, adica repararea pompei si apoi te gandesti la injectoare, ori le reconditionezi pe ale tale(varianta mai ieftina) ori cumperi altele noi(destul de scumpe 1200 ron bucata) spalata toata instalatia, asta daca ai span in rezervor, schimbat filtrul de motorina, pus neaparat testerul pe masina dupa ce s-au facut toate operatiunile de mai sus pentru a sterge erorile aparute in ecu.

            Comment


            • #66
              Astazi dimineata am dat de 5 ori la pompita si a pornit din prima fara nici o problema.
              Nu as vrea sa bag atatea bani in injectoare si sa nu fie de la ele.

              Comment


              • #67
                vezi sa nu ai probleme cu amorsarea
                sa nu fie pompa de presiune, daca merge dupa ce o amorsezi
                http://www.electricianautorizat-bucuresti.ro/

                Comment


                • #68
                  Pompa de amorsare are o supapa unisens.Daca este defecta ,atunci cand masina stationeaza mai mult se dezamorseaza instalatia de alimentare.O pompa noua te costa 50 lei[nu cumpara universala ca te chinui la montaj].

                  Comment


                  • #69
                    diuzele retur s/au decalibrat ,datorita impuritatilor ce se gasesc in circuitul de alimentare

                    Comment

                    Working...
                    X
                    Anulare DPF
                    Politica de Securitate Google