S-a stricat Loganul unui prieten, este DCI 65 cp, aprox 460.000 km in bord, revizia (inclusiv curele si role) facuta cu 2000 km in urma... Ce s-a intamplat, in mers in treapta a 3-a (in demaraj) s-a auzit o pocnitura, s-a oprit motorul si s-au aprins becurile in bord! Curelele sunt intacte, nu se observa nimic in neregula (vizual), dar cand da la cheie se aude ca un polizor. Zilele astea masina o sa ajunga in service dar voiam sa ascult si parerile voastre!
Nu Mai Porneste Si Face Ca Polizorul!!!
Collapse
X
-
Originally posted by vasile78 View PostS-a stricat Loganul unui prieten, este DCI 65 cp, aprox 460.000 km in bord, revizia (inclusiv curele si role) facuta cu 2000 km in urma... Ce s-a intamplat, in mers in treapta a 3-a (in demaraj) s-a auzit o pocnitura, s-a oprit motorul si s-au aprins becurile in bord! Curelele sunt intacte, nu se observa nimic in neregula (vizual), dar cand da la cheie se aude ca un polizor. Zilele astea masina o sa ajunga in service dar voiam sa ascult si parerile voastre!
Comment
-
@vily vezi foarte bine (baiatul e din galati, se poate verifica), @vitriol nu s-a rupt nici o curea, cunosc sunetul supapei in capul pistonului, si nu e sunetul ala, se aude cumva ca la vechea dacie cand dadeai la cheie fara bujii montate, ceva de genul.
Comment
-
Originally posted by vasile78 View Post................................Zilele astea masina o sa ajunga in service dar voiam sa ascult si parerile voastre!
Inca o intrebare, scoate fum cat dai la automat?sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.
Comment
-
-
N-ai pentru ce.
Cand am auzit ca s-a oprit in mers si nu mai porneste, primul lucru la care m-am gandit a fost distributia. Pana de la axa cu came, face parte din distributie.
Sa ne tii la curent cu rezolvarea problemei.sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.
Comment
-
daca pocnitura s-a auzit in mers si face ca polizorul,uimitor cum de mai invarte(daca cei de la DACIA au spus ca e siguranta axei cu came),ca axa cu came e cea care impinge supapele,nemaipimgand supapele de mirare cum de nu loveste pistonul in vreo supapa
s-ar putea sa se fii spart dantura starterului de la electromotor sau demaror si da in gol adica face ca un polizor
eu sper sa fie ceva usor si sa se rezolve repede si ieftin,ca daca e vorba de supape,e mai costisitor
astept un PM sau un raspuns cu ce e era pina la urmasigpic
Poate pentru lume ești o singură personă,dar
pentru o anumită persoană, ești întreaga lume!
Comment
-
Pai motorul se invarte pentru ca il invarte demarorul (electromotorul), doar ca supapele nu mai controleaza admisia carburantului cu evacuarea si de asta nu mai porneste.
Tocmai de asta am intrabat daca scoate fum, nu are ce fum sa scoata daca supapele nu mai permit admisia si evacuarea.Last edited by vitriol; 16 July 2010, 12:10.sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.
Comment
-
Da, pana de la pinionul axei cu came rupta si cureaua de distributie rupta... S-a pus alta curea, s-a invartit la mana si agata, deci s-a dat jos chiuloasa, s-au cumparat alte curele, alte supape, alt pinion, garnitura chiuloasa, simering ax si simeringuri supape...
Ce nu inteleg eu este DE CE s-a intamplat asta, distributia inclusiv curea accesorii si role au fost schimbate cu 2000 km in urma (aprox 2 luni).
Comment
-
A fost pusa curea de origine in service (neautorizat Dacia) dar cei de la service nu-si asuma raspunderea deoarece s-a rupt pana pinionului, cureaua a fost pusa bine deoarece masina nu a avut nici o problema dupa montaj. Bun, chiar daca a fost pusa curea de origine dubioasa sau a fost prost montata, de ce s-a rupt pana (siguranta) pinionului de la axa cu came, cureaua este rupta perfect perpendicular fata de lungimea ei, ceva s-a blocat acolo de a dus la rupere, dar ce si de ce?
Comment
-
siguranta aia ... pana aia se rupe daca se blocheaza axul cu came , ca altfel nu are de ce sa se rupa asa din senin , ca sa fii sigur daca asta s-a intamplat , pe cureaua de distributie ar trebui sa lipseasca vreo portiune de 5-10 cm din dinti care a fost smulsa .
sa nu fie cumva ca s-a gripat axul cu came si de acolo restul .
Ordinea ar fi urmatoarea , ax came blocat ... cureaua inca se invarte cu ceva viteza , se opreste brusc si de la soc rupe pana de la pinion , si dupa noroc si cureaua de distributie .
Daca cureaua era de proasta calitate se rupea pur si simplu si gata , nu avea nicio treaba cu pinionul .
am patit acelasi lucru din cauza unui mecanic retardat , care tot asa a dat vina pe cureaua de distributie . Eu am benzinar , deci problema la mine a fost ca a inversat pozitia a 2 suruburi un pic mai lungi de la rampa de culbutori si asa s-a ajuns ca s-a blocat axul cu came , ca suruburile au inceput sa ia din el ca la strung .Acelasi rezulat , pana de la pinion rupta ,o supapa stramba , ax cu came rupt in 2 , curea distributie lipsa vreo 5 cm din partea dintata ,dar nu era rupta de tot , probabil era mai rezistenta ca era de reno si nu avea decat vreo 2-3 mii .Last edited by Cristi_Xp; 16 July 2010, 17:12.Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.
Comment
Comment