Cand i-au montat distributia au folosit aparatul care verifica tensionarea curelei?
Nu Mai Porneste Si Face Ca Polizorul!!!
Collapse
X
-
cati kilometri ziceai ca are???juma de milion???!!! aaa e putin domne trebuia sa te tina cel putin 5milioane de kilometrii. daca ii pui aripi te duci dus intors pana la luna fara nicio uzura!! ai auzit de tehnologia materialelor sau de studiul materialelor?? dupa tine cam cat ar trebui sa reziste o conserva?te plangi ca dupa juma de milion de kilometrii face ca polizoru? pai sa fii multumit dute cu ea la fier vechi si gata. sau bagi bani in ea dai 350000de kilometrii inapoi si o vinzi(adica dai teapa ca la asta se pricepe cel mai bine romanul).setezi si tu kilometrajul pe la 77000 dai autocolantul galben(de taxi)jos si aia e. zici ca e masina de duminica tinuta in garaj vopsea originala si incasezi 3000. auzi se mira ca face ca polizoru dupa juma de milion de kilometrii!!!!tot e bine ca face cumva)da ia zii cand ai schimbat distributia ai stat langa meseriasi?? ca astia cam au obiceiul sa te faca la "meserie". cureaua de distributie trebuie tensionata dinamometric(vezi manualul de reparatie).daca nu poate sa distruga rola intinzatoare; pana de la axa cu came sau pana de la vibrochen.ia verifica fulia de la arborele cotit mai e pana la locul ei? si verifica si fulia de la axa cu came vezi daca mai are pana. si suplimentar asta asa de curiozitate verifica si turbosuflanta(sa nu cumva sa fii facut meseriasii schimbu))daaa dupa ce am posta ti-am citit comentariul. deci pana de la fulia ce antreneaza axa cu came a cedat. ATENTIE MARE !! citeste manualul de reparatie si dale cu el in cap la meseriasi.CUREAUA DE DISTRIBUTIE SE TENSIONEAZA DINAMOMETRIC!! si ia vezi ca orice surubel surub piulita prezon etc se strange cu cheia dinamometrica.pana sii injectoarele in chiuloasa se strang cu cheia dinamometrica.
Comment
-
Nu e masina mea maestre, e a unui prieten. I-ti garantez ca nu a lipsit nici un minut de langa ea de cate ori a fost in service, rola intinzatoare nu parea defecta am vazut-o si eu, DCI-ul de 65cp de la Logan nu are pana la pinionul arborelui cotit, rola intinzatoare de la cureaua de distributie, ma mai interesez totusi despre intinderea curelei de distributie la DCI.
Acuma daca omul a facut atatia kilometri doar nu o sa-l sfatuiesc sa-i dea foc, a cheltuit in jur de 1800 RON si spera sa o repare, mai vedem cat mai duce...
Comment
-
macanica dupa nea fane tapiterul
ia vedeti voi aici daca are pana distributia si daca trebuie cheie dinamometrica sa verifici intinderea curelei de distributie,daca nu va pricepeti numai dati cu presupusul,pt ca asa se ia vreunul dupa cate un sfat din asta babesc si face masina zdrente,pt ca mai exista conducatori auto cu tupeu de mecanic si sunt de apreciat,dar cel mai bine ar fi sa se ia dupa sfaturi reale nu dupa ce auzim de la "nea fane tapiterul",nu o luati ca pe o ofensa sau jignire,cei care au nume de fane,sau pt cei care dau informatii eronate,eu v-am explicat mai din topor ca asa sunt eu si mecanica o papam pe paine cu ceva ani in urma si nu la dacii si nu in romania,nu ma laud,dar sa nu credeti ca sunt vreun parvenit in mecanica
p.s. daca baiatul explica din prima mai pe inteles,ai spuneam din prima si de la ce a fost si cauzele mai exacte,iar una dintre cauze si principala a fost mecanicul de 3 lei refuzat la export,care a uitat probabil sa puna pana,sau a uitat sa satranga cum trebuie pinioanele sau rolele,sau sa intinda cureaua ca la carte,pt ca acea carte e facuta si conceputa special
stima tuturorAttached Filessigpic
Poate pentru lume ești o singură personă,dar
pentru o anumită persoană, ești întreaga lume!
Comment
-
Originally posted by vasile78 View PostAgentule, eu nu-s mecanic tata, asa am auzit la "nea fane tapiterul" asa zic si eu, nu da cu bolovani dupa mine ca nu am sfatuit pe nimeni sa faca, cum spun eu!
Originally posted by AGENTUL NYT View Postp.s. daca baiatul explica din prima mai pe inteles,ai spuneam din prima si de la ce a fost si cauzele mai exacte,iar una dintre cauze si principala a fost mecanicul de 3 lei refuzat la export,care a uitat probabil sa puna pana,sau a uitat sa satranga cum trebuie pinioanele sau rolele,sau sa intinda cureaua ca la carte,pt ca acea carte e facuta si conceputa special
stima tuturorsigpic
Poate pentru lume ești o singură personă,dar
pentru o anumită persoană, ești întreaga lume!
Comment
-
Originally posted by vasile78 View PostNu e masina mea maestre, e a unui prieten. I-ti garantez ca nu a lipsit nici un minut de langa ea de cate ori a fost in service, rola intinzatoare nu parea defecta am vazut-o si eu, DCI-ul de 65cp de la Logan nu are pana la pinionul arborelui cotit, rola intinzatoare de la cureaua de distributie, ma mai interesez totusi despre intinderea curelei de distributie la DCI.
Acuma daca omul a facut atatia kilometri doar nu o sa-l sfatuiesc sa-i dea foc, a cheltuit in jur de 1800 RON si spera sa o repare, mai vedem cat mai duce...
Comment
-
Originally posted by vasile78 View PostMircea este devarat ca dci-ul 65cp de la Logan nu are pana la fulia arborelui?
cand am desfacut fulia si nu am dat de pana mi-am zis ca motorul meu a mai fost desfacut si au uitat sa-i puna pana la loc. mai sus constat ca nu sunt singur cu problema asta!! sa fie oare pura coincidenta?? sau inginerii francezi ori turcii sau gasit sa faca economie de materiale tocmai de acolo??
straniu dar daca din fabricatie nu este prevazuta cu pana de ce exista locas pentru ea??? aaaaa gata; stiu raspunsul!! PANA INTRA LA OPTIONALE !!!!
Comment
Comment