Nu Mai Porneste Si Face Ca Polizorul!!!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Cand i-au montat distributia au folosit aparatul care verifica tensionarea curelei?
    In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

    Comment


    • #17
      Pai cica verificarea tensionarii se face numai la benzinar, la DCI rola intinzatoare are semn si nu se verifica tensionarea curelei ...

      Comment


      • #18
        Nu Mai Porneste Si Face Ca Polizorul!!!

        Pai Polizor e al doilea nume al Loganului dci ...nu stiu ce mai mira lumea.

        Comment


        • #19
          cati kilometri ziceai ca are???juma de milion???!!! aaa e putin domne trebuia sa te tina cel putin 5milioane de kilometrii. daca ii pui aripi te duci dus intors pana la luna fara nicio uzura!! ai auzit de tehnologia materialelor sau de studiul materialelor?? dupa tine cam cat ar trebui sa reziste o conserva?te plangi ca dupa juma de milion de kilometrii face ca polizoru? pai sa fii multumit dute cu ea la fier vechi si gata. sau bagi bani in ea dai 350000de kilometrii inapoi si o vinzi(adica dai teapa ca la asta se pricepe cel mai bine romanul).setezi si tu kilometrajul pe la 77000 dai autocolantul galben(de taxi)jos si aia e. zici ca e masina de duminica tinuta in garaj vopsea originala si incasezi 3000. auzi se mira ca face ca polizoru dupa juma de milion de kilometrii!!!!tot e bine ca face cumva)da ia zii cand ai schimbat distributia ai stat langa meseriasi?? ca astia cam au obiceiul sa te faca la "meserie". cureaua de distributie trebuie tensionata dinamometric(vezi manualul de reparatie).daca nu poate sa distruga rola intinzatoare; pana de la axa cu came sau pana de la vibrochen.ia verifica fulia de la arborele cotit mai e pana la locul ei? si verifica si fulia de la axa cu came vezi daca mai are pana. si suplimentar asta asa de curiozitate verifica si turbosuflanta(sa nu cumva sa fii facut meseriasii schimbu))daaa dupa ce am posta ti-am citit comentariul. deci pana de la fulia ce antreneaza axa cu came a cedat. ATENTIE MARE !! citeste manualul de reparatie si dale cu el in cap la meseriasi.CUREAUA DE DISTRIBUTIE SE TENSIONEAZA DINAMOMETRIC!! si ia vezi ca orice surubel surub piulita prezon etc se strange cu cheia dinamometrica.pana sii injectoarele in chiuloasa se strang cu cheia dinamometrica.
          Last edited by onciu_mircea; 20 July 2010, 16:37. Reason: nu am citit

          Comment


          • #20
            Nu e masina mea maestre, e a unui prieten. I-ti garantez ca nu a lipsit nici un minut de langa ea de cate ori a fost in service, rola intinzatoare nu parea defecta am vazut-o si eu, DCI-ul de 65cp de la Logan nu are pana la pinionul arborelui cotit, rola intinzatoare de la cureaua de distributie, ma mai interesez totusi despre intinderea curelei de distributie la DCI.
            Acuma daca omul a facut atatia kilometri doar nu o sa-l sfatuiesc sa-i dea foc, a cheltuit in jur de 1800 RON si spera sa o repare, mai vedem cat mai duce...

            Comment


            • #21
              macanica dupa nea fane tapiterul

              ia vedeti voi aici daca are pana distributia si daca trebuie cheie dinamometrica sa verifici intinderea curelei de distributie,daca nu va pricepeti numai dati cu presupusul,pt ca asa se ia vreunul dupa cate un sfat din asta babesc si face masina zdrente,pt ca mai exista conducatori auto cu tupeu de mecanic si sunt de apreciat,dar cel mai bine ar fi sa se ia dupa sfaturi reale nu dupa ce auzim de la "nea fane tapiterul",nu o luati ca pe o ofensa sau jignire,cei care au nume de fane,sau pt cei care dau informatii eronate,eu v-am explicat mai din topor ca asa sunt eu si mecanica o papam pe paine cu ceva ani in urma si nu la dacii si nu in romania,nu ma laud,dar sa nu credeti ca sunt vreun parvenit in mecanica
              p.s. daca baiatul explica din prima mai pe inteles,ai spuneam din prima si de la ce a fost si cauzele mai exacte,iar una dintre cauze si principala a fost mecanicul de 3 lei refuzat la export,care a uitat probabil sa puna pana,sau a uitat sa satranga cum trebuie pinioanele sau rolele,sau sa intinda cureaua ca la carte,pt ca acea carte e facuta si conceputa special

              stima tuturor
              Attached Files
              sigpic
              Poate pentru lume ești o singură personă,dar
              pentru o anumită persoană, ești întreaga lume!

              Comment


              • #22
                Agentule, eu nu-s mecanic tata, asa am auzit la "nea fane tapiterul" asa zic si eu, nu da cu bolovani dupa mine ca nu am sfatuit pe nimeni sa faca, cum spun eu!

                Comment


                • #23
                  Originally posted by vasile78 View Post
                  Agentule, eu nu-s mecanic tata, asa am auzit la "nea fane tapiterul" asa zic si eu, nu da cu bolovani dupa mine ca nu am sfatuit pe nimeni sa faca, cum spun eu!
                  daca citeai tot postul ai fi vazut ca nu am nimic cu nimenea,in special cu tine,tot respectul meu pt toata lumea

                  Originally posted by AGENTUL NYT View Post
                  p.s. daca baiatul explica din prima mai pe inteles,ai spuneam din prima si de la ce a fost si cauzele mai exacte,iar una dintre cauze si principala a fost mecanicul de 3 lei refuzat la export,care a uitat probabil sa puna pana,sau a uitat sa satranga cum trebuie pinioanele sau rolele,sau sa intinda cureaua ca la carte,pt ca acea carte e facuta si conceputa special

                  stima tuturor
                  ia uite ce am zis io pe la sfarsit VASILE tata
                  Last edited by AGENTUL NYT; 26 July 2010, 14:08. Reason: Automerged Doublepost
                  sigpic
                  Poate pentru lume ești o singură personă,dar
                  pentru o anumită persoană, ești întreaga lume!

                  Comment


                  • #24
                    Originally posted by vasile78 View Post
                    Nu e masina mea maestre, e a unui prieten. I-ti garantez ca nu a lipsit nici un minut de langa ea de cate ori a fost in service, rola intinzatoare nu parea defecta am vazut-o si eu, DCI-ul de 65cp de la Logan nu are pana la pinionul arborelui cotit, rola intinzatoare de la cureaua de distributie, ma mai interesez totusi despre intinderea curelei de distributie la DCI.
                    Acuma daca omul a facut atatia kilometri doar nu o sa-l sfatuiesc sa-i dea foc, a cheltuit in jur de 1800 RON si spera sa o repare, mai vedem cat mai duce...
                    faza cu pana la arbore o stiu da eu i-am pus am avut un soc cand am scos fulia si nu gaseam panaca fulia are locas pentru pana da pana nu era!! interesant nu??nu stiu ce sa zic!! cred ca sunt cele mai nereusite motoare diesel. ciudat e ca totusi 12000 de euro cat e una noua nu sunt bani putini.parerea mea e ca ar cam trebui sa ne orientam spre piata germana. aproape de pretu asta iti iei volkswagen sau opel. parerea mea.

                    Comment


                    • #25
                      Mircea este devarat ca dci-ul 65cp de la Logan nu are pana la fulia arborelui?

                      Comment


                      • #26
                        La cat costa loganul nu va mai mirati ca nu are pana, ziceti merci ca macar are motor...

                        Comment


                        • #27
                          ieri am facut distributia si spre surprinderea mea avea pana la arbore un dci de 65cp din 2006 primele aparute
                          Mecanica pentru Dacia si Renault doar in Bucuresti

                          Comment


                          • #28
                            Da de ce ai dat jos pinionul arborelui? Cum ai vazut pana?

                            Comment


                            • #29
                              Recent am schimbat distributia si nu are pana in arborele cotit, am dci din 2005

                              Comment


                              • #30
                                Originally posted by vasile78 View Post
                                Mircea este devarat ca dci-ul 65cp de la Logan nu are pana la fulia arborelui?
                                pentru mine unu e o nebuloasa. daca nu era prevazuta cu pana cum sustine cel ce te-a suparat; atunci de ce in fulie si pe axul vibrochenului exista locas pentru ea??
                                cand am desfacut fulia si nu am dat de pana mi-am zis ca motorul meu a mai fost desfacut si au uitat sa-i puna pana la loc. mai sus constat ca nu sunt singur cu problema asta!! sa fie oare pura coincidenta?? sau inginerii francezi ori turcii sau gasit sa faca economie de materiale tocmai de acolo??
                                straniu dar daca din fabricatie nu este prevazuta cu pana de ce exista locas pentru ea??? aaaaa gata; stiu raspunsul!! PANA INTRA LA OPTIONALE !!!!
                                Last edited by onciu_mircea; 31 July 2010, 09:11. Reason: rescriere

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google