Senzor Cutie Viteza-codductor Rupt

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Senzor Cutie Viteza-codductor Rupt

    Multumiri tuturor entuziastilor si celor care au rabdare cu cei mai putin priceputi: va rog sa ma ajutati daca se poate: pe cutia de viteza(logan 1,5 DCI, 65CP, de cca 4 ani), sa spunem chiar in spatele ventilatorului, este un conector negru, pare de plastic, atasat probabil pe un senzor. In el intra un conductor blank, invelit intr-un tub de protectie negru,(care intra la randul lui intr-un tub gen copex, mai gros) conductor care am constatat ca s-a rupt; intrebarea este: ce este acel conector, e cumva al unui senzor, eventual de la nivel ulei cutie viteze, nu prea ma pricep, am atasat si o poza. Oare e grav, masina merge bine, nu am observat ceva suspect, dar ma deranjeaza sa stiu ca ceva e rupt, si as vrea sa-l lipesc daca se poate, eventual sa gasesc acel conector(eu de curiozitate, am incercat sa trag de el sa vad ce este dar nu am reusit!!)
    daca puteti sa-mi dati ceva informatii, sugestii,sau macar daca puteti sa-mi spuneti cum scot acel conector din mufa
    Multumesc
    Attached Files

  • #2
    se aprinde becul de la ulei?

    Comment


    • #3
      Multumesc, deci:la pornire se aprind becurile normale la bord, apoi se sting imediat, in mers nu e nimic aprins.

      Poate gresesc eu, dar ma gandesc ca daca acel conductor, fir maro, odata iesit din conectorul acela, nu imi va semnaliza niciodata nimic la bord, daca este de la un senzor sau ce e acolo, ci numai daca era intreg, si aparea ceva suspect. Pana mai ma ajuta cineva, in zilele urmatoare as incerca sa pun cheia in contact si sa fac o punte intre capatul conductorului si masa, sa vad daca apare ceva la bord (poate fac naibii vreo prostie!!!)
      Last edited by coooor; 22 July 2010, 21:32. Reason: Automerged Doublepost

      Comment


      • #4
        Originally posted by zlate58 View Post
        se aprinde becul de la ulei?
        cind pui contactul se aprinde becul la ulei?

        Comment


        • #5
          la un megane 2, 1.5dci am avut probleme cu acea mufa si ii taia injectia pe la 100km/h si oprea motorul si zicea "check injection" acum la logan poate o avea o alta intrebuintare da locul este acelasi ca la megane si tipul de motor acelasi k9k
          Mecanica pentru Dacia si Renault doar in Bucuresti

          Comment


          • #6
            multumiri tuturor ca incercati sa ma ajutati:

            zlate58:cand ajung acasa o sa ma uit mai atent, nu am dat importanta, am observat ca la punerea cheii in contact se aprind beculetele, ca in situatia normala, nu m-am uitat atent care, dupa care se sting toate cand plec si nu se mai aprinde nimic in mers.

            Bomb: nu stiu ce sa zic, am mers cu masina peste 130km/h, asa cu firul rupt sau iesit din mufa si nu am observat nimic anormal, nu se opreste motorul, nu apare nici un semnal de avertizare.
            Nici nu stiu cand s-a rupt acel fir maro, dar cred ca daca ar fi aparut un semnal de avertizare, acesta ar trebui sa apara mereu, pana la rezolvarea problemei

            Cel mai tare ma deranjeaza ca nu stiu ce face acel senzor, sau ce o fi acolo, si ca nu pot sa scot mufa aceea neagra din locul ei, fiindca odata scoasa as prelungi firul maro, l-as lipi in mufa in acelasi loc si cu asta cred ca as rezolva problema.

            Comment


            • #7
              Originally posted by coooor View Post

              Cel mai tare ma deranjeaza ca nu stiu ce face acel senzor, sau ce o fi acolo, si ca nu pot sa scot mufa aceea neagra din locul ei, fiindca odata scoasa as prelungi firul maro, l-as lipi in mufa in acelasi loc si cu asta cred ca as rezolva problema.

              Acolo e manocontactul care comanda martorul de presiune ulei. Avand firul rupt, sigur nu se mai aprinde, iar ca sa scoti mufa nu e chiar asa greu, vezi ca are un "piciorus" care trebuie ridicat un pic.
              INTALNIRE LOGAN CLUB CALARASI DUMINICA ORA 15

              Comment


              • #8
                Originally posted by Fane-CL View Post
                Acolo e manocontactul care comanda martorul de presiune ulei. Avand firul rupt, sigur nu se mai aprinde, iar ca sa scoti mufa nu e chiar asa greu, vezi ca are un "piciorus" care trebuie ridicat un pic.
                Mii de multumiri, sunt oameni deosebiti pe acest forum, m-am mai linistit, o sa incerc sa scot acea mufa, desi mi-e cam frica sa nu o rup si nu stiu daca se gaseste undeva sa cumpar alta, am sa va tin la curent

                Comment


                • #9
                  Originally posted by coooor View Post
                  Multumiri tuturor entuziastilor si celor care au rabdare cu cei mai putin priceputi: va rog sa ma ajutati daca se poate: pe cutia de viteza(logan 1,5 DCI, 65CP, de cca 4 ani), sa spunem chiar in spatele ventilatorului, este un conector negru, pare de plastic, atasat probabil pe un senzor. In el intra un conductor blank, invelit intr-un tub de protectie negru,(care intra la randul lui intr-un tub gen copex, mai gros) conductor care am constatat ca s-a rupt; intrebarea este: ce este acel conector, e cumva al unui senzor, eventual de la nivel ulei cutie viteze, nu prea ma pricep, am atasat si o poza. Oare e grav, masina merge bine, nu am observat ceva suspect, dar ma deranjeaza sa stiu ca ceva e rupt, si as vrea sa-l lipesc daca se poate, eventual sa gasesc acel conector(eu de curiozitate, am incercat sa trag de el sa vad ce este dar nu am reusit!!)
                  daca puteti sa-mi dati ceva informatii, sugestii,sau macar daca puteti sa-mi spuneti cum scot acel conector din mufa
                  Multumesc
                  senzor de ulei la cutia de viteze???!?!?!?!?!?!!!am zis ca nu mai postez ca sa luat unu cu cap de stiuca de mine da nu ma pot abtine.
                  domnul meu ; nu apleca urechea la toti ce-si dau cu parerea pe acest forum ca 90 % din ei ori abereaza din prostie ori din rautate.
                  SINGURUL SENZOR CE SE GASESTE PE CUTIA DE VITEZE LA ACEST TIP DE MOTOR ESTE TRADUCTORUL DE VITEZA (SI ACESTA ESTE SINGURUL LUCRU CE SE GASESTE PE CUTIE); ADICA SENZORUL DE VITEZA, ACELA CE-TI INDICA IN BORD CU CATI KILOMETRII RULEZI. CE ARATI TU IN FOTO, ASA CEVA ESTE.
                  auzi senzor de ulei la cutia de viteze ahahahaaa!!!!

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by onciu_mircea View Post
                    senzor de ulei la cutia de viteze???!?!?!?!?!?!!!am zis ca nu mai postez ca sa luat unu cu cap de stiuca de mine da nu ma pot abtine.
                    domnul meu ; nu apleca urechea la toti ce-si dau cu parerea pe acest forum ca 90 % din ei ori abereaza din prostie ori din rautate.
                    SINGURUL SENZOR CE SE GASESTE PE CUTIA DE VITEZE LA ACEST TIP DE MOTOR ESTE TRADUCTORUL DE VITEZA (SI ACESTA ESTE SINGURUL LUCRU CE SE GASESTE PE CUTIE); ADICA SENZORUL DE VITEZA, ACELA CE-TI INDICA IN BORD CU CATI KILOMETRII RULEZI. CE ARATI TU IN FOTO, ASA CEVA ESTE.
                    auzi senzor de ulei la cutia de viteze ahahahaaa!!!!
                    Vezi ca iar vorbesti prostii , ala nu cred ca e traductoru lde viteza care masoara viteza pt a o indica i nbord, posesorul zice desi are firul rupt in bord nu apare nimic de unde deduc ca si vitezometrul ii merge normal.

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by onciu_mircea View Post
                      senzor de ulei la cutia de viteze???!?!?!?!?!?!!!am zis ca nu mai postez ca sa luat unu cu cap de stiuca de mine da nu ma pot abtine.
                      domnul meu ; nu apleca urechea la toti ce-si dau cu parerea pe acest forum ca 90 % din ei ori abereaza din prostie ori din rautate.
                      SINGURUL SENZOR CE SE GASESTE PE CUTIA DE VITEZE LA ACEST TIP DE MOTOR ESTE TRADUCTORUL DE VITEZA (SI ACESTA ESTE SINGURUL LUCRU CE SE GASESTE PE CUTIE); ADICA SENZORUL DE VITEZA, ACELA CE-TI INDICA IN BORD CU CATI KILOMETRII RULEZI. CE ARATI TU IN FOTO, ASA CEVA ESTE.
                      auzi senzor de ulei la cutia de viteze ahahahaaa!!!!
                      Nu vreau sa va contrazic, cum am spus nu prea ma pricep, dar daca e asa cum spuneti dv atunci de ce la bord totul functioneaza bine, inclusiv indicatorul de viteza, computer, kilometraj, temperatura, etc? -daca imi puteti da un raspuns logic la aceasta intrebare va cred, pana atunci inclin sa il cred pe dl Fane-Cl.

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by Fane-CL View Post
                        Acolo e manocontactul care comanda martorul de presiune ulei. Avand firul rupt, sigur nu se mai aprinde, iar ca sa scoti mufa nu e chiar asa greu, vezi ca are un "piciorus" care trebuie ridicat un pic.
                        Am uitat sa mentionez ca e in blocul motor, nu in cutia de viteze.
                        @onciu_mircea- macar te-ai uitat la poza pusa de colegul nostru in primul post? Stii unde se termina motorul si incepe cutia de viteze? Acel manocontact indica prezenta sau lipsa presiunii uleiului in MOTOR.
                        Attached Files
                        INTALNIRE LOGAN CLUB CALARASI DUMINICA ORA 15

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by Fane-CL View Post
                          Am uitat sa mentionez ca e in blocul motor, nu in cutia de viteze.
                          @onciu_mircea- macar te-ai uitat la poza pusa de colegul nostru in primul post? Stii unde se termina motorul si incepe cutia de viteze? Acel manocontact indica prezenta sau lipsa presiunii uleiului in MOTOR.
                          deci acel senzor e pe motor? atunci eu am gresit de prima data, imi cer scuze, cineva mi-a spus ca este pe cutia de viteze, tocmai de aceea am pus poza, ca nu stiam exact: oricum, am sa incerc sa desfac mufa si sa reintregesc circuitul. Eu nici macar nu stiu daca, cutia de viteze la Logan are ulei (stiu ca vechea mea masina, o Mercedes Cobra, aveam ulei si filtru la cutia de viteze)

                          Am rezolvat:
                          Senzorul este, intr-adevar, de la presiune ulei motor.
                          Bagasem initial capatul rupt inapoi in mufa, gandindu-ma, ca fraierul, sa statea cat de cat pe pozitie, de aceea semnaliza corect.
                          Astazi am scos mufa, am lipit o bucata de conductor litat intre capatul rupt si mufa si totul e ok!(cat o tine lipitura!)
                          Inainte de a scoate mufa am observat ca iesise capatul pe care il bagasem eu in mufa si cand am pus contactul, intr-adevar, beculetul de la ulei nu se mai aprindea( dl. Zlate58, dl. Fane-Cl )
                          Multumesc tuturor pentru rabdarea pe care a-ti avut-o fata de mine
                          Last edited by coooor; 23 July 2010, 19:37. Reason: Automerged Doublepost

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by Flipper View Post
                            Vezi ca iar vorbesti prostii , ala nu cred ca e traductoru lde viteza care masoara viteza pt a o indica i nbord, posesorul zice desi are firul rupt in bord nu apare nimic de unde deduc ca si vitezometrul ii merge normal.
                            da eu nu vorbesc prostii dar studiind poza iti dai seama ca ala e pe motor hahaha!! aia nu e cutia de viteze!!

                            Originally posted by Fane-CL View Post
                            Am uitat sa mentionez ca e in blocul motor, nu in cutia de viteze.
                            @onciu_mircea- macar te-ai uitat la poza pusa de colegul nostru in primul post? Stii unde se termina motorul si incepe cutia de viteze? Acel manocontact indica prezenta sau lipsa presiunii uleiului in MOTOR.
                            ai dreptate aici m-ai prins!! abia acu m-am uitat pe poza
                            Last edited by onciu_mircea; 24 July 2010, 09:48. Reason: Automerged Doublepost

                            Comment


                            • #15
                              offtopic Fane ce prog este ala folosit in poza?
                              Mecanica pentru Dacia si Renault doar in Bucuresti

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google