Turbina De 85cp Pe Motor De 65cp

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Originally posted by marx View Post
    citeste primul post si se va face lumina.
    omul intreaba daca perge turbina de 85 pe 65. raspuns strict a intrebarea asta : nu merge !!!

    la problema cu furtunasul nu stiu ce sa ii raspund pt ca nu cunosc in detaliu motoarele. cunosc principiile de functionare ale celor 2 motoare
    pai normal ca am de gand sa iau cu tot cu intercooler daca eu intrebam de senzori(care se afla pe tubulatura de la intercooler).

    senzorul acela e problema...o sa ramana degeaba si nu cred ca e bine

    Comment


    • #17
      intercoolerul este gandit pentru a raci si pentru optimizarea volumetricii admisiei. dar in special pentru racire

      Comment


      • #18
        eficienta volumetrica crescuta inseamna aer mult si rece. dar cum turbina face aer mult si cald, intercoolerul nu face decat sa scada un pic presiunea (pV/T=constant, daca retin eu bine ...) dar aceasta scadere relativa de presiune presupune racirea aerului, pe partea cealalta. fiind vorba de un sistem deschis la almbele capete, dupa stabilizarea presiunii, are castig de cauza factorul racire. dar n-are legatura cu inmagazinarea...a orice-ar fi...adica ala nu e depozit de aer, e racitor.
        Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

        Comment


        • #19
          da racitor 100 % prin 2 medode. radiator care face schimb de caldura cu aerul exterior si prin depresurizare.
          dar : de ex la TDI in 2000 rpm constant turbina baga la greu. cand accelerezi brusc are nevoie de aer mult pe care il targe de pe tot traseul de admisie. intercoolerul mareste prin simpla lui prezenta volumul traseului de admisie astfel cand are nevoie de aer mult si repede are de unde sa il traga.

          Comment


          • #20
            Nu merge turbo de la modelul de 85cp pe cel de 65cp, pt ca turbo de 85cp ca are geometrie variabila actionata cu ajutorul vacuumului, si pe modelul de 65cp si 70cp nu se afla electrovalva ce corecteaza vacuumul geometriei variabile.
            logan laureat dci 2006 65cp E3 + bmw 525d 2002 163cp E3.

            Comment


            • #21
              Iarasi se incepe cu geometrie variabila. Loganul NU are turbosuflanta gometrie variabila!
              Last edited by X@by; 12 September 2010, 11:45.
              I HAVE A !sigpic
              fara linkuri externe in semnatura

              Comment


              • #22
                Nu-ti bate capul cu atatea modificari mai asteapta putin si apar Dusteruri rasturnate si iei de la srot motorul de dci 110 cp si cu remapare ajungi la 135 cp sau poate gasesti un Megane cu acelasi motor dci de 110 cp...

                Comment


                • #23
                  Originally posted by X@by View Post
                  Iarasi se incepe cu geometrie variabila. Loganul NU are turbosuflanta gometrie variabila!
                  Doar modelul de 85cp ( cel cu i rosu ) are turbosuflanta cu geometrie variabila actionata cu ajutorul vacuumului.
                  logan laureat dci 2006 65cp E3 + bmw 525d 2002 163cp E3.

                  Comment


                  • #24
                    Unde ai auzit asta prin radio? Nici un logan fie 65-70-85 nu are turbosuflanta cu geometrie variabila.
                    I HAVE A !sigpic
                    fara linkuri externe in semnatura

                    Comment


                    • #25
                      Originally posted by X@by View Post
                      Unde ai auzit asta prin radio? Nici un logan fie 65-70-85 nu are turbosuflanta cu geometrie variabila.
                      lasa-i frate ca sunt manelisti 80% din cei ce posteaza pe aici. au impresia ca si-au cumparat naveta spatiala eu astept sa se lanseze in spatiu si sa scapam odata pentru totdeauna de ei

                      Comment


                      • #26
                        Domnule onciu mircea dumneavoastra daca nu sunteti manelist atunci sunteti tractorist de nu ati auzit de geometrie variabila pe logan 85cp?

                        Draga X@by nu vrei sa mergem de manutza amandoi la un service dacia sa-ti dovedesc ca am dreptate? Am un vecin care are logan de 85cp si mergem cu talonul lui la un service dacia sa vezi daca ar comanda turbo, acesta ar avea geometrie variabila....si daca te pricepi doar putin la mecanica si deschizi capota si inlaturi plasticul de pe motor se vede accuatorul si comanda vacuumatica de la geometrie la modelul de 85cp

                        Oricum ce vina aveti voi ca nu cunoasteti, daca v-ati invartit doar pe linga dacii si ati ascultat manele la radio....hai k poate nu-mi mai pierd timpul pe aici pt k nu sunt manelist.
                        logan laureat dci 2006 65cp E3 + bmw 525d 2002 163cp E3.

                        Comment


                        • #27
                          Stii ce? Eu nu ma cert cu oameni ca tine ca nu vreau sa iau ban ca mircea care a exagerat rau. Sunt pe forum sa invati despre una alta si sa dau un ajutor daca pot. Daca tu pretinzi ca are geometrie variabila n-ai decat, NU MA INTERESEAZA! Dar inainte de a zice ceva documentezate. Stima!
                          I HAVE A !sigpic
                          fara linkuri externe in semnatura

                          Comment


                          • #28
                            Asa este, dci-ul de 85cp are accuatorul si comanda vacuumatica asta e una din diferentele fata de dci-urile de 65cp/70cp.

                            Comment


                            • #29
                              Bha nu va mai certati atat ca nu ajungeti nicaieri.....documentati-va si aduceti explicatii concrete cu poze alea alea...eu nu ma pricep la treburi deastea dar va las materiale sa va documentati:

                              Turbo cu geometrie variablia1
                              Turbo cu geometrie variabila 2
                              Turbo cu geometrie variabila3
                              Cea mai jmechera turbina
                              Fara Semnatura.

                              Comment


                              • #30
                                valva aia ce se leaga la vacum se foloseste pe majoritatea motoarelor cu turbina fara nicio geometrie variabila .Ea ii permite calculatorului sa controleze presiunea din turbina , sa puna o restrictie de presiune cand ECU intra in avarie.In momentul in care tu pui pedala jos , calculatorul vede prin senzor ca pedala este jos , si atunci comanda prin vacum supapa de wastegate sa se inchida, ca sa nu mai scape gazele in evacuare si sa faca presiune imediata ,si cam atata ar stii valva asta minune sa faca .
                                Deci ipoteza ca daca are valva de asta smechera are geometrie variabila pica din start .
                                Deci daca te-ai pricepe cat de cat la d-astea ai avea idee la ce foloseste ,mai usor cu limbajul ca din cate imi amintesc nu ai inventat turbinele acum tu .
                                Last edited by Cristi_Xp; 15 September 2010, 15:21.
                                Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google