Turbina De 85cp Pe Motor De 65cp

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Cand ECU "intra in avarie", in primul rand iti taie debitul de combustibil, nu turbo...daca ar taia turbo si nu ar umbla la debit atunci ar iesi pe toba fum negru in exces...oricum presiune din turbo si-o controleaza singur turbo de pe modelele de 65 si 70 cp ( NU au comanda cu ajutorul vacuumului, ci au/se vede un furtunash ce iese din compresorul turbosuflantei si intra in tulumba in care se afla membrana de cauciuc si accuratorul).

    Nu am inventat eu acum turbo, dar pt ca stiu mai bine si mai multe despre ele decat majoritatea de pe forum, vad ca se arunca cu pietre in mine, in loc sa se verifice spusele mele...

    Drumuri bune!...nu mai zic nimic pt ca vad ca supar lumea si nu asta am intentionat...o sa raman doar pe BMWClub.
    logan laureat dci 2006 65cp E3 + bmw 525d 2002 163cp E3.

    Comment


    • #32
      cand ecu intra in avarie se limiteaza presiunea si amestecul se face pentru presiunea respectiva . La diesel nu stiu cat se aplica , dar la un benzinar daca ii tai din benzina si lasi presiune , ai toate sansele sa topesti pistoanele , din cauza amestecului sarac, al detonatiilor , plus combustibilul mai are si rol in racirea pistoanelor , valabil si la diesel , in afara de partea cu detonatiile .
      Eu ti-am explicat concret la ce se foloseste valva aia , si corect cele de 65cp si 70 nu au ,presiunea se regleaza simplu din actuatorul wastegateului . La masinile un pic mai de doamne ajuta , reglajul din actuatorul wastegateului ramane ca o solutie de backup in cazul in care valva respectiva nu mai functioneaza cum trebuie .
      Poti sa-mi desenezi cat vrei despre ecu in avarie ,ce pot sa iti spun eu e ca te inseli .
      Motorul unei masini este la orice ora protejat de amestec bogat , decat de lipsa de combustibil(amestec sarac) care la majoritatea motoarelor supraalimentate , inseamna moartea lor .
      Last edited by Cristi_Xp; 15 September 2010, 16:38.
      Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

      Comment


      • #33
        Din cate stiu,vazut desfacut,verificat,turbo de pe motorul de logan de 85 cai,nu are geometrie variabila.Ca bypass-ul este comandat un pic altfel decat la celelalte 2 motoare,asta este alta poveste.

        Off:de obicei nu se prea arunca pe aici cu pietre,fiecare isi spune parerea pe un ton sau altul.
        Last edited by gheumm; 15 September 2010, 16:41.
        Iara m-am culcat tarziu...

        Comment


        • #34
          Originally posted by B99RDW View Post
          Cand ECU "intra in avarie", in primul rand iti taie debitul de combustibil, nu turbo...daca ar taia turbo si nu ar umbla la debit atunci ar iesi pe toba fum negru in exces...oricum presiune din turbo si-o controleaza singur turbo de pe modelele de 65 si 70 cp ( NU au comanda cu ajutorul vacuumului, ci au/se vede un furtunash ce iese din compresorul turbosuflantei si intra in tulumba in care se afla membrana de cauciuc si accuratorul).

          Nu am inventat eu acum turbo, dar pt ca stiu mai bine si mai multe despre ele decat majoritatea de pe forum, vad ca se arunca cu pietre in mine, in loc sa se verifice spusele mele...

          Drumuri bune!...nu mai zic nimic pt ca vad ca supar lumea si nu asta am intentionat...o sa raman doar pe BMWClub.
          Nu arunca nimeni cu pietre in tine stai linistit. Cristi ti-a explicat dar tu nu ca BATMAN BATMAN!!!
          I HAVE A !sigpic
          fara linkuri externe in semnatura

          Comment


          • #35
            Bun si pana la urma a montat cineva turbina de 85 sau alt model decat cea STOK pe loganul de 65cp(2005-2006)???
            pe mine ma ingrijoreaza prinderile pe galerie si spatiul ocupat (adica electromotorul in spate langa turbina);furtunele le-am rezolvat cand am instalat intercoolerul
            alta problema o rezolv pe parcurs

            Comment


            • #36
              haide-ti baieti ceva noutati legat de turbina ? a monata cereva sau stie careva diferenta? ceva modificari pe acolo ??? sunt chiar curios nu dalta dar nu verau sa schimb motorul cu totul pentru mai multa putere

              Comment

              Working...
              X
              Anulare DPF
              Politica de Securitate Google