Cand ECU "intra in avarie", in primul rand iti taie debitul de combustibil, nu turbo...daca ar taia turbo si nu ar umbla la debit atunci ar iesi pe toba fum negru in exces...oricum presiune din turbo si-o controleaza singur turbo de pe modelele de 65 si 70 cp ( NU au comanda cu ajutorul vacuumului, ci au/se vede un furtunash ce iese din compresorul turbosuflantei si intra in tulumba in care se afla membrana de cauciuc si accuratorul).
Nu am inventat eu acum turbo, dar pt ca stiu mai bine si mai multe despre ele decat majoritatea de pe forum, vad ca se arunca cu pietre in mine, in loc sa se verifice spusele mele...
Drumuri bune!...nu mai zic nimic pt ca vad ca supar lumea si nu asta am intentionat...o sa raman doar pe BMWClub.
Nu am inventat eu acum turbo, dar pt ca stiu mai bine si mai multe despre ele decat majoritatea de pe forum, vad ca se arunca cu pietre in mine, in loc sa se verifice spusele mele...
Drumuri bune!...nu mai zic nimic pt ca vad ca supar lumea si nu asta am intentionat...o sa raman doar pe BMWClub.
Comment