If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
eficienta volumetrica crescuta inseamna aer mult si rece. dar cum turbina face aer mult si cald, intercoolerul nu face decat sa scada un pic presiunea (pV/T=constant, daca retin eu bine ...) dar aceasta scadere relativa de presiune presupune racirea aerului, pe partea cealalta. fiind vorba de un sistem deschis la almbele capete, dupa stabilizarea presiunii, are castig de cauza factorul racire. dar n-are legatura cu inmagazinarea...a orice-ar fi...adica ala nu e depozit de aer, e racitor.
Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
da racitor 100 % prin 2 medode. radiator care face schimb de caldura cu aerul exterior si prin depresurizare.
dar : de ex la TDI in 2000 rpm constant turbina baga la greu. cand accelerezi brusc are nevoie de aer mult pe care il targe de pe tot traseul de admisie. intercoolerul mareste prin simpla lui prezenta volumul traseului de admisie astfel cand are nevoie de aer mult si repede are de unde sa il traga.
Nu merge turbo de la modelul de 85cp pe cel de 65cp, pt ca turbo de 85cp ca are geometrie variabila actionata cu ajutorul vacuumului, si pe modelul de 65cp si 70cp nu se afla electrovalva ce corecteaza vacuumul geometriei variabile.
Nu-ti bate capul cu atatea modificari mai asteapta putin si apar Dusteruri rasturnate si iei de la srot motorul de dci 110 cp si cu remapare ajungi la 135 cp sau poate gasesti un Megane cu acelasi motor dci de 110 cp...
Unde ai auzit asta prin radio? Nici un logan fie 65-70-85 nu are turbosuflanta cu geometrie variabila.
lasa-i frate ca sunt manelisti 80% din cei ce posteaza pe aici. au impresia ca si-au cumparat naveta spatiala eu astept sa se lanseze in spatiu si sa scapam odata pentru totdeauna de ei
Domnule onciu mircea dumneavoastra daca nu sunteti manelist atunci sunteti tractorist de nu ati auzit de geometrie variabila pe logan 85cp?
Draga X@by nu vrei sa mergem de manutza amandoi la un service dacia sa-ti dovedesc ca am dreptate? Am un vecin care are logan de 85cp si mergem cu talonul lui la un service dacia sa vezi daca ar comanda turbo, acesta ar avea geometrie variabila....si daca te pricepi doar putin la mecanica si deschizi capota si inlaturi plasticul de pe motor se vede accuatorul si comanda vacuumatica de la geometrie la modelul de 85cp
Oricum ce vina aveti voi ca nu cunoasteti, daca v-ati invartit doar pe linga dacii si ati ascultat manele la radio....hai k poate nu-mi mai pierd timpul pe aici pt k nu sunt manelist.
Stii ce? Eu nu ma cert cu oameni ca tine ca nu vreau sa iau ban ca mircea care a exagerat rau. Sunt pe forum sa invati despre una alta si sa dau un ajutor daca pot. Daca tu pretinzi ca are geometrie variabila n-ai decat, NU MA INTERESEAZA! Dar inainte de a zice ceva documentezate. Stima!
I HAVE A !sigpic
fara linkuri externe in semnatura
Bha nu va mai certati atat ca nu ajungeti nicaieri.....documentati-va si aduceti explicatii concrete cu poze alea alea...eu nu ma pricep la treburi deastea dar va las materiale sa va documentati:
valva aia ce se leaga la vacum se foloseste pe majoritatea motoarelor cu turbina fara nicio geometrie variabila .Ea ii permite calculatorului sa controleze presiunea din turbina , sa puna o restrictie de presiune cand ECU intra in avarie.In momentul in care tu pui pedala jos , calculatorul vede prin senzor ca pedala este jos , si atunci comanda prin vacum supapa de wastegate sa se inchida, ca sa nu mai scape gazele in evacuare si sa faca presiune imediata ,si cam atata ar stii valva asta minune sa faca .
Deci ipoteza ca daca are valva de asta smechera are geometrie variabila pica din start .
Deci daca te-ai pricepe cat de cat la d-astea ai avea idee la ce foloseste ,mai usor cu limbajul ca din cate imi amintesc nu ai inventat turbinele acum tu .
Last edited by Cristi_Xp; 15 September 2010, 15:21.
Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment