Pareri 1.5 Dci

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Pareri 1.5 Dci

    ce sa zic?!?! am deschis un nou theard in ideea de a ne face o impresie despre acest tip de motor!! sa stiti ca de multe ori m-am gandit la un casco pentru masina mea si dupa aceea la o rezolvare simplistica a problemelor generate de acest motor cate probleme am avut cu ea ma mir cum de am rezistat tentatiei de a o parca in stalpnu doresc nimanui sa treaca prin ce am trecut eu!! deci pana la urma ce impresie v-a lasat motorul 1.5 dci??buna sau rea??)

  • #2
    Trei probleme ce au aparut la mine (85cp). Si vreau sa-i ajut si pe ceilalti.
    1. Cablajul de la injectorul 1 cu probleme (mufa de la injector). Sa aprins in timpul mersului becul de la bujiile incandescente. Rezlovare -> sau tensionat lamelele din mufa cu un ac de gamalie si sa suflat bine cu aer comprimat. Apoi sa mai dat cu un spray de contacti. De atunci am mai facut 20.000 km.
    2. Apa in motorina (OMV !!!). Rezolvata prin purjarea filtrului de motorina apoi dupa ~100km, l-am schimbat desi nu aveam decat 8.000km cu cel vechi. Ce ma enervat mai mult a fost faptul ca sa aprins tot becul de la bujiile incandescente si nu cel de apa in motorina. Cica asa e facut din fabrica !?!
    3. Preventiv la 40.000km (recent) am schimbat toate bujiile incandescente. Recomand acest lucru deoarece ele functioneaza un timp si dupa pornirea motorului si contribuie la "sanatatea" lui. Pe la 37.000 km am avut o bujie arsa asa ca le-am schimbat pe toate.

    Am o impresie buna despre motor ..... asa ca-i dau .. TALPA.
    Last edited by lau; 24 August 2010, 23:11.

    Comment


    • #3
      Originally posted by onciu_mircea View Post
      ce sa zic?!?! am deschis un nou theard in ideea de a ne face o impresie despre acest tip de motor!! sa stiti ca de multe ori m-am gandit la un casco pentru masina mea si dupa aceea la o rezolvare simplistica a problemelor generate de acest motor cate probleme am avut cu ea ma mir cum de am rezistat tentatiei de a o parca in stalpnu doresc nimanui sa treaca prin ce am trecut eu!! deci pana la urma ce impresie v-a lasat motorul 1.5 dci??buna sau rea??)
      esti cam radical..!
      ce sa zic am 60000km si nu am avut nici o problema grava
      mi s-a blocat o data plutitorul din rezervor
      trebuier sa schim chitul de la distributie= curea patina etc lucru cam scump in raport cu alte auto
      si simt ca si injectoarele in curand
      dar la ce se scrie pe acest forum pot sa zic ca am avut noroc ,lucru care il doresc tuturor

      Comment


      • #4
        Originally posted by onciu_mircea View Post
        ce sa zic?!?! am deschis un nou theard in ideea de a ne face o impresie despre acest tip de motor!! sa stiti ca de multe ori m-am gandit la un casco pentru masina mea si dupa aceea la o rezolvare simplistica a problemelor generate de acest motor cate probleme am avut cu ea ma mir cum de am rezistat tentatiei de a o parca in stalpnu doresc nimanui sa treaca prin ce am trecut eu!! deci pana la urma ce impresie v-a lasat motorul 1.5 dci??buna sau rea??)
        fratica onciu_mircea...aproximativ 70.0000 km 4 ani si ceva,neschimbata distributie,doar ulei(la fiecare 5.000 km,acum ultimul schimb am cam dat cu el de gard,l-am facut cam pe la 12.000 km,halit cca 300 ml ulei) filtre(cel de motorina de 2 ori,o data la 35.000 km,a 2-a oara acum la 70.000 km,alimentat de virgina numai si numai OMV sprint diesel)placute si atit,curatat periodic EGR-ul,ultima data acum 40 km,adica la 70.000 km,nici o problema,a ba da 1 la fix 4 ani,m-a lasat bateria,era de asteptat pt ca e dizal si amperajul e mult mai mare cand dai la automat,ar trebui sa ma uit si la valvolina dar peste 2 saptamini,in rest sper sa nu patesc nimic de acum in colo si la fel la toata lumea


        asa arata motorul meu dupa 4 ani si ceva,cine ma cunoaste stie ca nu pun poze minicnoase,sau vb prostii
        Attached Files
        sigpic
        Poate pentru lume ești o singură personă,dar
        pentru o anumită persoană, ești întreaga lume!

        Comment


        • #5
          parerile mele

          un diesel se merita daca ai drumuri lungi
          avantaje:drumuri lungi, consum mic, tine cu casa si buzunarul, gasesti motorina oriunde te duci(Tiristi...etc.)intern sau extern si internatzional, iarna nu ingheatza asa repede ca benzina.
          dezavantaje:fum mult(mare poluant), mare, mare zgomot iar daca nu stii s-o calci, strici turbo suflanta si vei avea probleme si cu supapele de la injectoare.
          iar in 73000 de km, nu am schimbat nimic la a mea, nici macar placutzele de frana.
          astea-s parerile mele
          lipsa text

          Comment


          • #6
            Originally posted by AGENTUL NYT View Post
            fratica onciu_mircea...aproximativ 70.0000 km 4 ani si ceva,neschimbata distributie,doar ulei(la fiecare 5.000 km,acum ultimul schimb am cam dat cu el de gard,l-am facut cam pe la 12.000 km,halit cca 300 ml ulei) filtre(cel de motorina de 2 ori,o data la 35.000 km,a 2-a oara acum la 70.000 km,alimentat de virgina numai si numai OMV sprint diesel)placute si atit,curatat periodic EGR-ul,ultima data acum 40 km,adica la 70.000 km,nici o problema,a ba da 1 la fix 4 ani,m-a lasat bateria,era de asteptat pt ca e dizal si amperajul e mult mai mare cand dai la automat,ar trebui sa ma uit si la valvolina dar peste 2 saptamini,in rest sper sa nu patesc nimic de acum in colo si la fel la toata lumea


            asa arata motorul meu dupa 4 ani si ceva,cine ma cunoaste stie ca nu pun poze minicnoase,sau vb prostii
            Nici macar capetele de bara sau bucse nu ai schimbat?

            Comment


            • #7
              Originally posted by Bleizer View Post
              un diesel se merita daca ai drumuri lungi
              avantaje:drumuri lungi, consum mic, tine cu casa si buzunarul, gasesti motorina oriunde te duci(Tiristi...etc.)intern sau extern si internatzional, iarna nu ingheatza asa repede ca benzina.
              Mama m-a invatat ca motorina ingheata mai repede decat benzina!

              Comment


              • #8
                oricum trebuie recunoscut ca este o masina scump de intretinut daca cumperi numai piese originale fie ele si numai consumabile

                Comment


                • #9
                  Antonica_78 da si nu. La dacoserv te costa revizia de la 15.000 km 630 ron cu tot cu piese si cu manopera . Mie mi le-a facut cineva cadou piesele , nu de origine si m-am uitat la preturi si ar fi undeva la 380ron piesele (filtru aer mann , polen zero pollution de la tudorb de pe forum , ulei mann si ulei castrol 10w40 diesel , filtru motorina mahle ) iar manopera ar fi intre 70-100ron ora daca vii cu piesele tale . Daca iti ia 1 ora de manopera , atunci da , faci o economie considerabila . Sa nu mai zic ca preturile la piesele de origine sunt 50/50 . Eu am avut masina lovita , si am avut devizul final in fata , iar un far pentru ph2 a ajuns la 800ron cu tot cu montaj , pe cand el in sine l-am gasit la 220ron nou noutz. Stopurile la fel , 750ron bucata cu montaj , iar eu l-am luat de la daciashop cu 200ron si l-a montat tata . Trebuie sa te si orientezi la anumite lucruri. Eu zic ca este o masina perfecta. Cu ce nu ma impac eu la 1.5dci , si nu stiu din ce cauza , este cutia de viteze , cel putin la a mea . Am mai mers cu alte 1.5dci de 85cp si nu am probleme , a mea uneori nu vrea sa intre in treapta a 2-a si face carrr , chiar daca apas ambreiajul ... Momentan am 14.000km cu ea , consumul mixt am iesit cu el la 4.3l/100 , in oras imi ia 5.6l/100 acum cu ac-ul pornit , iar in afara 4.4-4.9l/100 .

                  Comment


                  • #10
                    Daca e sa vorbim strict de motor , eu nu am nimic ce sa-i reprosez . La 40K cat am acum cu ea, nu am avut nici o problema , si merge excelent.Poate am eu parte de o masina buna si nu am intampinat problemele care le citesc pe forum. Merg cu masina fara sa monitorizez consumul , iar in afara de consumabilele uzuale ce se schimba la revizi , am schimbat placutele de frana . In rest ... alimentez sii dau talpa, ca deasta am cumparat-o.
                    , sunt cu ochii pe voi !
                    :thumbsup:

                    Comment


                    • #11
                      la motor la 25k a picat o supapa de la un injector,in rest foarte multumit pina acum,la 1,5 85 cp.

                      Comment


                      • #12
                        inafara de consumabile schimbate la timp nici o problema 40.000
                        a era sa uit 2 becuri
                        sigpic

                        Comment


                        • #13
                          Hai sa vorbim cat mai strict despre motor, problemele lui, rezolvarea lor (poate chiar si prevenirea problemelor care pot aparea). Eu incerc sa fiu cat mai obiectiv.
                          De asemenea specificati si km pe care-i aveti.
                          Ce ma mai enerveaza la motorul asta este becul de presiune ulei care se stinge mai tarziu (1-2 sec.). De nou nu facea treaba asta. Momentan am 41.000 km. Toate cele bune !

                          Comment


                          • #14
                            A mea are 85.553 km in momentul de fata,iar cand a implinit 4 ani avea 82.000.Cu motorul nu am avut nicio problema.Porneste ca in prima zi.Am mai auzit motoare la taximetristi care pornesc greu,sau suna altfel,bat etc.Asta nu are nimic.Cateodata mai tremura la relanti,asta dupa ce umbla tata cu ea si merge cam subturat.O curat eu un pic si nu mai face.Nici in ziua de azi nu inteleg de ce tremura.Chiar daca ii mai subturata cateodata,asa sensbila sa fie? In fine,legat de revizii doar primele 3 le-am facut la Dacia si am bagat Elf,iar de cand le fac la un service particular,autorizat,bag doar Castrol Edge Turbo Diesel 5w-40,filtre schimbate mereu,de regula MANN cel de aer si Bosch cel de motorina,de ulei nu mai tin minte.Reviziile le fac tot la 10.000 sau mai putin.De 10.000 am si resoftare si tot la fel merge.Imi place ca nu consuma,chiar daca ii dau in gura,iar cel mai bine am scos consum de 3.0,de la Bistrita la Cluj.Sunt foarte multumit de motor,si de masina in general.
                            Cumpar volan de Duster

                            Comment


                            • #15
                              @lau, doar dimineatala prima cheie sau cand este motorul rece se stinge becul la ulei dupa 1-2 secunde sau si cand este cald motorasul ?

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google