If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
un diesel se merita daca ai drumuri lungi avantaje:drumuri lungi, consum mic, tine cu casa si buzunarul, gasesti motorina oriunde te duci(Tiristi...etc.)intern sau extern si internatzional, iarna nu ingheatza asa repede ca benzina. dezavantaje:fum mult(mare poluant), mare, mare zgomot iar daca nu stii s-o calci, strici turbo suflanta si vei avea probleme si cu supapele de la injectoare.
iar in 73000 de km, nu am schimbat nimic la a mea, nici macar placutzele de frana. astea-s parerile mele
esti cama rau,si daca e folosita in oras ce nu consuma mai putin ca un benzinar,hai sa fim seriosi,iar cu noxele mai lasama ca noi (cei ce fac curat pe strazi) nu suntem in stare sa scapam de zecile de mii de tone anuale de praf
Last edited by AGENTUL NYT; 26 August 2010, 08:57.
Reason: Automerged Doublepost
sigpic Poate pentru lume ești o singură personă,dar
pentru o anumită persoană, ești întreaga lume!
Aproape 61000km facuti in 3 ani, nu am avut nici o problema legata de motor,in privinta asta pot sa ma consider norocos.
Parerea mea ca sa fie cat mai fiabil, folositi ulei de calitate la motor si purjati cat mai mult filtrul de motorina...si in rest talpa.
@lau, doar dimineatala prima cheie sau cand este motorul rece se stinge becul la ulei dupa 1-2 secunde sau si cand este cald motorasul ?
Si daca e motorul rece si daca e cald se stinge greu becul de ulei (1~2 sec.).
Chestia e ca nu e legat direct pe sonda de presiune ulei ci comanda de stingere o da unitatea de injectie. Pe tester nu apare nimic. Nu sta foarte mult aprins insa de noua se stingea din prima. Problema a aparut cand am facut primul schimb de ulei la ~7.500 km. Am impresia ca filtrul de ulei nu pun de care trebuie la reprezentanta. Imi pare rau ca nu am luat codul atunci de la filtrul vechi. Eu am motorul de 85 CP si din cate am citit pe forum cica supapa de bypass din filtrul de ulei deschide la o presiune mai mare decat la celelalte diesele.
in 3 ani jumate si 74000km in afara de consumabile au trebuit schimbate: cablajul motor (pe la 15000-20000km) deoarece se rupsese un fir (nu a fost pozitionat bine din fabrica) si facea scurtcircuit de unde rezulta arderea sigurantei de bord, s-a rezolvat pe garantie, vara asta am descarcat bateria (pentru ca am lasat casetofonu pornit ~5 ore) dar bateria momentan merge bine si sper sa mai tina si in iarna, iar acum cateva zile au fost schimbate capetele de bara.
Si daca e motorul rece si daca e cald se stinge greu becul de ulei (1~2 sec.).
Chestia e ca nu e legat direct pe sonda de presiune ulei ci comanda de stingere o da unitatea de injectie. Pe tester nu apare nimic. Nu sta foarte mult aprins insa de noua se stingea din prima. Problema a aparut cand am facut primul schimb de ulei la ~7.500 km. Am impresia ca filtrul de ulei nu pun de care trebuie la reprezentanta. Imi pare rau ca nu am luat codul atunci de la filtrul vechi. Eu am motorul de 85 CP si din cate am citit pe forum cica supapa de bypass din filtrul de ulei deschide la o presiune mai mare decat la celelalte diesele.
285000 de km am schimbat la ea aproapte tot motorul(segmentat ; rectificat; schimbat un piston ca sa topit din cauza unui injector care nu mai pulveriza) , schimbat turbosuflanta ; injectoare si tot nu sunt multumit de ea!! parca nu are sprintul ala care il avea inainte de a se buli motorul. urmeaza capete de bara; pivoti ; bucse ; distributia; etc!! nu mai pooooot
pentru a preveni resetarea unor programe,etc.. se poate schimba bateria de la masina cu motorul pornit..????
fara sa am consumatori ..?? faruri aprinse,casetofon,plafoniera etc
???
Ce ai rectificat la ea ? Arborele ? Ca chiuloasa stiu ca nu se rectifica.
Cum ti-ai dat seama ca un injector nu merge ? Cat timp ai mers asa in trei pistoane ?
Daca nu trage, macar consumul cum e ?
Cat te-a costat reparatia si daca ai rezolvat ceva pe garantie ...
pentru a preveni resetarea unor programe,etc.. se poate schimba bateria de la masina cu motorul pornit..????
fara sa am consumatori ..?? faruri aprinse,casetofon,plafoniera etc
???
Se poate cu doua fire (ca si cum ai lua curent de la alta masina).
DAR !!! MOTORUL SA FIE OPRIT !!! Altfel se duce naibii puntea si releul de incarcare de la alternator si e pacat de ele. Sunt capsulate si costa destul ...
Last edited by lau; 30 August 2010, 01:00.
Reason: Automerged Doublepost
pentru a preveni resetarea unor programe,etc.. se poate schimba bateria de la masina cu motorul pornit..????
fara sa am consumatori ..?? faruri aprinse,casetofon,plafoniera etc
???
antonica draga poti schimba bateria fara probleme. nu te mai gandi la tot felul de nebunii ca mai rau te complici. daca masina ramane fara baterie nu se reseteaza draga cpu. cine ti-a zis o asemenea aberatie?? poti sa scoti bateria fara probleme si sa stai cu masina asa pana te plictisesti. dragutul tau de cpu are memorie ROM--Memoria ROM (Read-Only Memory) este o memorie permanenta care se poate citi dar nu se poate scrie. In ROM este manevrat un microprogram de tip firmware (inscris de catre producator), destinat initierii lucrului cu calculatorul la punerea sub tensiune a acestuia. Utilizatorul nu are acces la memoria ROM. oare ai priceput??
fratica onciu_mircea...aproximativ 70.0000 km 4 ani si ceva,neschimbata distributie,doar ulei(la fiecare 5.000 km,acum ultimul schimb am cam dat cu el de gard,l-am facut cam pe la 12.000 km,halit cca 300 ml ulei) filtre(cel de motorina de 2 ori,o data la 35.000 km,a 2-a oara acum la 70.000 km,alimentat de virgina numai si numai OMV sprint diesel)placute si atit,curatat periodic EGR-ul,ultima data acum 40 km,adica la 70.000 km,nici o problema,a ba da 1 la fix 4 ani,m-a lasat bateria,era de asteptat pt ca e dizal si amperajul e mult mai mare cand dai la automat,ar trebui sa ma uit si la valvolina dar peste 2 saptamini,in rest sper sa nu patesc nimic de acum in colo si la fel la toata lumea
asa arata motorul meu dupa 4 ani si ceva,cine ma cunoaste stie ca nu pun poze minicnoase,sau vb prostii
Felicitari pentru cum arata motorul. Impecabil!!! E munca de chinez la ce este acolo!!! Inca odata felicitari
pentru a preveni resetarea unor programe,etc.. se poate schimba bateria de la masina cu motorul pornit..????
fara sa am consumatori ..?? faruri aprinse,casetofon,plafoniera etc
???
@antonica_78 - schimba bateria cu motorul pornit ca nu vei avea nici o prblema,acum nu trebuie sa o lasi vreo 7 ore cu motorul pornit fara baterie ca prapadesti diodele din alternator,capicci
@Tony - mersi pt aprecieri
sigpic Poate pentru lume ești o singură personă,dar
pentru o anumită persoană, ești întreaga lume!
Mama m-a invatat ca motorina ingheata mai repede decat benzina!
Ai ceva cu diesel-ul de tot te legi de el ?
Poate ca mama ta se gindeste la motorina pina in anii "90 , dar evita sa spuna ca si la astea pe benzina ( ca se dadea pe cartela ) se folosea gazolina iar pornirea motorului se facea mai mult prin inpingerea masinii.
Acuma , ca tot veni vorba , care pute mai urit benzina sau motorina ?
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment