Fum Dci 2006 La 100.000 Km

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Fum Dci 2006 La 100.000 Km

    Salutare.
    Am un dci din 2006 cu aproape 100.000 km.
    Problema e urmatoarea: cu motorul cald sau rece, scoate f mult fum la demaraje.
    Tind sa cred ca asta se intampla din cauza ca s-a mers f mult subturata; circa 95.000 i-a condus tata, eu diferenta.
    Vecinul meu are tot un dci de la firma(110.000 km) si scoate f putin fum cand o calca.
    Eu am pus zeama de la petrom si omv, el numai de la lukoil(daca are vreo importanta, dar eu cred ca din cauza subturarii).
    Am curatat si EGR, tot scoate fum.
    Cineva m-a sfatuit sa merg cu ea f turata(de ex cu a 3-a cu 120 km/h), astfel eliminandu-se toate mizeriile, dar mi-e frica sa nu o bulesc mai rau.
    Imi poate da cineva un sfat?
    Va multumesc.

  • #2
    De bulit,teoretic n-ai de ce sa o bulesti,numai ca o sa fie turata,oricum nu iei cu cu a 3a 120,undeva la 115 in limitare,dar si la 4200 rpm e de ajuns.Sa stii ca,cel putin la mine in oras,toti se plang de motorina de la Lukoil.Am fost cu un A4 cu motorina de la Lukoil,si dupaia cu un plin de Sprint Diesel si apoi Evo Diesel si nu iti poti da seama ce mult se simte.Si inca ceva,desi a mea nu are atatia km,se simte dupa ce o conduce tata,el merge mai subturat cu ea,si pana nu trag de ea un pic,chiar merge aiurea,n-are vlaga,cu toate ca-i remapata.Dupa mine,iesi cu ea si alearg-o cativa km,daca-i modelul fara intercooler,nu trece de 4200,cel putin asa mi-a recomandat cineva,probabil ca daca are intercooler,poti sa o turezi mai mult,dar ajunge asa.Si cand ajungi acasa,las-o sa meagra vreo 2-3 minute,sa-si faca bine ungerea turbina,sa nu o opresti brusc.
    Cumpar volan de Duster

    Comment


    • #3
      daca ti-e mila de titiu,incalzestel la un drum mers civilizat,2500/3500 rot/min,cand ai apa la 4 liniute,oprestete si tine-o turata in maxim,vezi ca trebuie sa ai undeva intre 4300 - 4700rot/min,sa te tii fumaraie,asa ceva poti face undeva departe de ochii lumii,sa nu sune vreun binevoitor la politia comunitara sa te mai trezesti cu ei pe cap


      dar fa tu bine si pune un filmulet cu cat fum scoate,ca daca e foarte putin,o rezolvi prin forja dar nu animalica,daca e prea mult e de discutat...stima si astept filmuletul,eventual dami un PM sa stiu ca ai pus filmul...respect

      intra la my ride-ul meu,sau curatare EGR si am postate niste poze si vezi acolo cam de la ce mai poate scoate fum si nici nu iti trage
      Last edited by AGENTUL NYT; 29 August 2010, 08:47.
      sigpic
      Poate pentru lume ești o singură personă,dar
      pentru o anumită persoană, ești întreaga lume!

      Comment


      • #4
        Originally posted by controversatu View Post
        Salutare.
        Am un dci din 2006 cu aproape 100.000 km.
        Problema e urmatoarea: cu motorul cald sau rece, scoate f mult fum la demaraje.
        Tind sa cred ca asta se intampla din cauza ca s-a mers f mult subturata; circa 95.000 i-a condus tata, eu diferenta.
        Vecinul meu are tot un dci de la firma(110.000 km) si scoate f putin fum cand o calca.
        Eu am pus zeama de la petrom si omv, el numai de la lukoil(daca are vreo importanta, dar eu cred ca din cauza subturarii).
        Am curatat si EGR, tot scoate fum.
        Cineva m-a sfatuit sa merg cu ea f turata(de ex cu a 3-a cu 120 km/h), astfel eliminandu-se toate mizeriile, dar mi-e frica sa nu o bulesc mai rau.
        Imi poate da cineva un sfat?
        Va multumesc.
        verifica injectoarele!!iei 4 bidoane de juma de litru curate in care bagi 4 furtunase. capatul celalat de la furtunase il conectezi la returul fiecarui injector. pornesti motorul si privesti. unde se umple mai repede sticla, acolo ai probleme.o precizare: bidoanele+furtunele sa fie identice nu unu mai mic altul mai mare.
        Last edited by onciu_mircea; 31 August 2010, 00:27.

        Comment


        • #5
          Originally posted by onciu_mircea View Post
          verifica injectoarele!!iei 4 bidoane de juma de litru curate in care bagi 4 furtunase. capatul celalat de la furtunase il conectezi la returul fiecarui injector. pornesti motorul si privesti. unde se umple mai repede sticla, acolo ai probleme.o precizare: bidoanele+furtunele sa fie identice nu unu mai mic altul mai mare.
          Foarte mare atentie!! Nu merge cu ea in forja mai ales daca scoate fum!! Ala de ti-a zis sa o calci nu stie ce vorbeste. Explicatia; daca ai un injector care in loc sa pulverizeze cum e normal , el pisa; atunci risti cand ii dai talpa sa topesti pistonul respectiv. Si cam asa se manifesta cand ai calamina pe injectoare. Calamina obtureaza orificiu pe unde injectorul pulverizeaza motorina si incepe sa pise. Sfatul meu este sa cureti injectoarele. Asta daca e fum negru. Daca e fum alb-albastrui este de ulei si inseamna ca turbosuflanta e pe duca. Dar nui da talpa ca risti sa bulesti motorul.)

          Originally posted by controversatu View Post
          Salutare.
          Am un dci din 2006 cu aproape 100.000 km.
          Problema e urmatoarea: cu motorul cald sau rece, scoate f mult fum la demaraje.
          Tind sa cred ca asta se intampla din cauza ca s-a mers f mult subturata; circa 95.000 i-a condus tata, eu diferenta.
          Vecinul meu are tot un dci de la firma(110.000 km) si scoate f putin fum cand o calca.
          Eu am pus zeama de la petrom si omv, el numai de la lukoil(daca are vreo importanta, dar eu cred ca din cauza subturarii).
          Am curatat si EGR, tot scoate fum.
          Cineva m-a sfatuit sa merg cu ea f turata(de ex cu a 3-a cu 120 km/h), astfel eliminandu-se toate mizeriile, dar mi-e frica sa nu o bulesc mai rau.
          Imi poate da cineva un sfat?
          Va multumesc.
          Foarte mare atentie!! Nu merge cu ea in forja mai ales daca scoate fum!! Ala de ti-a zis sa o calci nu stie ce vorbeste. Explicatia; daca ai un injector care in loc sa pulverizeze cum e normal , el pisa; atunci risti cand ii dai talpa sa topesti pistonul respectiv. Si cam asa se manifesta cand ai calamina pe injectoare. Calamina obtureaza orificiu pe unde injectorul pulverizeaza motorina si incepe sa pise. Sfatul meu este sa cureti injectoarele. Asta daca e fum negru. Daca e fum alb-albastrui este de ulei si inseamna ca turbosuflanta e pe duca. Dar nui da talpa ca risti sa bulesti motorul.)
          Last edited by onciu_mircea; 9 September 2010, 16:43. Reason: Automerged Doublepost

          Comment


          • #6
            Originally posted by controversatu View Post
            Salutare.
            Am un dci din 2006 cu aproape 100.000 km.
            Problema e urmatoarea: cu motorul cald sau rece, scoate f mult fum la demaraje.
            Tind sa cred ca asta se intampla din cauza ca s-a mers f mult subturata; circa 95.000 i-a condus tata, eu diferenta.
            Vecinul meu are tot un dci de la firma(110.000 km) si scoate f putin fum cand o calca.
            Eu am pus zeama de la petrom si omv, el numai de la lukoil(daca are vreo importanta, dar eu cred ca din cauza subturarii).
            Am curatat si EGR, tot scoate fum.
            Cineva m-a sfatuit sa merg cu ea f turata(de ex cu a 3-a cu 120 km/h), astfel eliminandu-se toate mizeriile, dar mi-e frica sa nu o bulesc mai rau.
            Imi poate da cineva un sfat?
            Va multumesc.

            Tapla ii dai numai atunci cand scoate fum negru,insa numai negru, pentru a curata egr'ul plus catalizatorul. Cine ti'a dat un asemena sfat nu prea se pricepe la mecanica , no offense. Pentru inceput mai bine ai merge la o diagnoza, apoi fa testul la injectoare. Dar cel mai probabil e din cauza unuia sau a mai multor injectoare . Cum iti porneste masina ? Daca porneste la prima cheie cel mai probabil fumul e din cauza unei duze, repet a unei duze nu a supapei de retur. Daca era supapa blocata pe deschis nu iti mai pornea decat cu spray, dar risti foarte mult sa mergi cu ea asa deoarece este foarte probabil sa iti spele pistonul si dai de alte belele. Mai bine le preintampini si scapi mai ieftin .

            Comment

            Working...
            X
            Anulare DPF
            Politica de Securitate Google