Termostat Posibil Defect

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Termostat Posibil Defect

    Stie careva cam pe la cati km cade termostalul. Pierd pe undeva antigel din cate am vazut este posibil sa fie pe la garnitura termostatului.

  • #2
    Nu exista o regula in privinta defectarii termostatului. Al meu s-a defectat pe la 30.000 km, altii nu au avut probleme pana la 100.000 km.

    Comment


    • #3
      Termostatul este la vedere si ar trebui sa observi usor daca pierde pe acolo antigel.
      Verifica sa nu fie cumva pompa defecta si sa piarda antigelul.
      Termostatul daca este defect are doua posibilitati, ori se incinge motorul ori nu urca temperatura.

      Comment


      • #4
        @catalin_pina - laureatu` si Revulsin ti-au grait un adevar vezi sursa exacta,fa si niste poze si vino cu detaliile rezolvarii problemei...stima
        sigpic
        Poate pentru lume ești o singură personă,dar
        pentru o anumită persoană, ești întreaga lume!

        Comment


        • #5
          Originally posted by catalin_pina View Post
          Stie careva cam pe la cati km cade termostalul. Pierd pe undeva antigel din cate am vazut este posibil sa fie pe la garnitura termostatului.
          Termostatul "cade" fix cand vrea el. Si nu are treaba pierderea de antigel pe la garnitura, cu functionarea sau nefunctionarea lui. Sunt doua chestii (probleme) complet distincte.
          Daca ai pierderi pe la termostat poti incerca sa mai strangi putin capacul termostatului. Are 3 suruburi M6. Dar ai grija sa nu strangi prea tare totusi, sa nu strici filetele pe-acolo. Daca tot curge, nu-ti ramane decat sa schimbi termostatul cu totul. Costa cam 35-40 lei bucata. Nu stiu daca gasesti de cumparat doar garnitura. Apropos, pe garnitura unui termostat original trebuie sa scrie Renault.

          Comment


          • #6
            si la mine avea pierderi masive pe la termostat, l-am desfacut am intors garnitura invers, l-am repozitionat si vad ca nu mai da nici un miligram de antigel pe acolo si i-am dat si forje sa fiu sigur

            Comment


            • #7
              De regula, garniturile, oringurile, curelele, bujiile, filtrele, nu se refolosesc. Odata demontate se inlocuiesc. Acuma na, fiecare cum crede de cuviinta.

              Comment


              • #8
                e criza la garnituri pt termostat nu sunt de gasit, nici altul nou nu vine cu garnitura..

                Comment


                • #9
                  Salutare...azi mi-am luat termostat la Loganul meu MCV 1.5DCI 50KW , am vrut sa schimb din cauza ca imi arata doar 2 linii la bord si nu baga calumea caldura , urca si greu apa...in fine am vrut sa-l schimb si ...pana la urma l-am gasit in partea dreapta langa baterie...faza e ca ..sunt multe de desfacut...si-a schimbat careva termostatul la DCI ...sa-mi de-a un sfat ce si cum sa-l schimb ...
                  Multumesc!

                  PS: Cum ati dat voi 35-40 lei pe un termostat ca al meu a costat 37 euro ...
                  Allways on the move ...
                  http://www.youtube.com/watch?v=Nwx_Bdgl2Bg

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by gl_mmm View Post
                    De regula, garniturile, oringurile, curelele, bujiile, filtrele, nu se refolosesc. Odata demontate se inlocuiesc. Acuma na, fiecare cum crede de cuviinta.

                    Si bujiile?
                    Cel mai lent 1,6 8v

                    Comment


                    • #11
                      Ajutati-ma fratilor..ca inghet in masina...si-a schimbat careva termostatul singur ?
                      Allways on the move ...
                      http://www.youtube.com/watch?v=Nwx_Bdgl2Bg

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by mihai_u View Post
                        Salutare...azi mi-am luat termostat la Loganul meu MCV 1.5DCI 50KW , am vrut sa schimb din cauza ca imi arata doar 2 linii la bord si nu baga calumea caldura , urca si greu apa...in fine am vrut sa-l schimb si ...pana la urma l-am gasit in partea dreapta langa baterie...faza e ca ..sunt multe de desfacut...si-a schimbat careva termostatul la DCI ...sa-mi de-a un sfat ce si cum sa-l schimb ...
                        Multumesc!

                        PS: Cum ati dat voi 35-40 lei pe un termostat ca al meu a costat 37 euro ...
                        Originally posted by mihai_u View Post
                        Ajutati-ma fratilor..ca inghet in masina...si-a schimbat careva termostatul singur ?
                        mihai_u, incerc sa-ti dau eu cateva informatii legat de termostatul acest tip de motor. Sper sa-ti si foloseasca. Sfaturile!
                        In primul rand, la diesel este mai complicat decat la benzinar pentru ca nu se poate inlocui doar termostatul. Nici nu stiu daca gasesti de cumparat doar termostat. Se cumpara tot ansamblul de acolo: carcasa-termostat-senzor temperatura apa si se inlocuieste ca atare. Poate ca de-aia te-a si costat 37EUR! Pune o poza cu ceea ce ai cumparat tu.
                        Ca lucrare, ai de demontat 3 suruburi M6 si 3 furtune. N-ar trebui sa fie foarte greu chiar daca spatiul este foarte mic pe-acolo. In rest, cam ca la benzinar: completat cu antigel, aerisit, urmarit nivelul cateva zile si ... gata!
                        Ce nu stiu, si ar trebui sa mai cauti si tu, temperatura de deschidere completa a termostatului la diferitele tipuri de motoare diesel. S-ar putea sa difere la EURO4 de EURO3, spre exemplu.

                        Recunosc, nu am facut cu mana mea o asemenea lucrare la diesel. Dar din experienta de la benzinar si putin studiu pe diverse forumuri similare, mi-am permis sa fac aceste comentarii. Am mai cautat si prin Dialogys - daca vrei iti pot face cateva print screen-uri.

                        Curios totusi, cum zici tu ca n-ai caldura desi apa sta la 2 liniute!!! Ar trebui sa ai caldura normal, la aceasta indicatie.
                        Intradevar, daca nu baga caldura poti schimba termostatul. Dar pentru faptul ca sta "doar" in 2 liniute, nu.

                        Originally posted by Cristi_LCD View Post
                        Si bujiile?
                        Daca bujiile sunt "tinerele" in sensul ca au mers putini km fata de intervalul recomandat de inlocuire, se pot refolosi fara nicio problema. Eu am vrut sa zic ca bujiile inlocuite la termen (20-30.000 km), nu se mai refolosesc chiar daca sunt curatate, reglate si sunt functionale.
                        Last edited by gl_mmm; 7 December 2010, 21:29.

                        Comment


                        • #13
                          degeaba va chinuiti sa schimbati termostatul in ideea ca altu baga mai multa caldura ,va inselati motoarele diesel prin constructie ajung foarte greu la o temperatura ridicata (80-95 grade) mai ales iarna mai bine porniti caldura pe a doua treapta de ventilator si pana se incalzeste apa va incalziti de la rezistentele electrice .

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by gl_mmm View Post
                            mihai_u, incerc sa-ti dau eu cateva informatii legat de termostatul acest tip de motor. Sper sa-ti si foloseasca. Sfaturile!
                            In primul rand, la diesel este mai complicat decat la benzinar pentru ca nu se poate inlocui doar termostatul. Nici nu stiu daca gasesti de cumparat doar termostat. Se cumpara tot ansamblul de acolo: carcasa-termostat-senzor temperatura apa si se inlocuieste ca atare. Poate ca de-aia te-a si costat 37EUR! Pune o poza cu ceea ce ai cumparat tu.
                            Ca lucrare, ai de demontat 3 suruburi M6 si 3 furtune. N-ar trebui sa fie foarte greu chiar daca spatiul este foarte mic pe-acolo. In rest, cam ca la benzinar: completat cu antigel, aerisit, urmarit nivelul cateva zile si ... gata!
                            Ce nu stiu, si ar trebui sa mai cauti si tu, temperatura de deschidere completa a termostatului la diferitele tipuri de motoare diesel. S-ar putea sa difere la EURO4 de EURO3, spre exemplu.

                            Recunosc, nu am facut cu mana mea o asemenea lucrare la diesel. Dar din experienta de la benzinar si putin studiu pe diverse forumuri similare, mi-am permis sa fac aceste comentarii. Am mai cautat si prin Dialogys - daca vrei iti pot face cateva print screen-uri.

                            Curios totusi, cum zici tu ca n-ai caldura desi apa sta la 2 liniute!!! Ar trebui sa ai caldura normal, la aceasta indicatie.
                            Intradevar, daca nu baga caldura poti schimba termostatul. Dar pentru faptul ca sta "doar" in 2 liniute, nu.
                            Caldura am dupa 5-6 km mi se pare mult..Imi arata doua linii si nu baga aerul ala fierbinte..e ''caldutz''...Termostatul e in carcasa de plastic.Oricum Multumesc pt. informatii...


                            Revin cu un tutorial despre schimbarea termostatului...in curand...
                            Attached Files
                            Last edited by mihai_u; 7 December 2010, 22:34.
                            Allways on the move ...
                            http://www.youtube.com/watch?v=Nwx_Bdgl2Bg

                            Comment


                            • #15
                              Salutari...Am schimbat termostatul...tutorial nu am facut(din cauza frigului si a ninsorii in care am lucrat cca. 1-1,5 ore)...am facut ceva poze si o sa le postez cam cum am facut si sa stiti ca cine nu se pricepe sa mearga la service in vederea schimbarii termostatului,am noroc ca eu is pasionat de mecanica si am cam stiut ce e de facut...Apa imi urca la 4 liniutze dar foaaaarte greu dupa 15km iar la 2 linii imi urca in cca. 4-6km depinde cat de frig e afara.Acum(dupa 2 zile) am controlat apa si era sub minim,am adaugat apa si am verificat furtunele de la termostat si unul era transpirat erau ceva picuri pe el acolo la colier...o sa incerc sa-l strang (colierul-original cu un cleste) sau ii pun unul cu surubul de strangere si se rezolva.Sa nu uit ... in vederea caldurii?.......tot asa ... caldutz...sunt dezamagit...bani aruncati pe geam si chinuiala cu termostatul...mai bine nu-l schimbam.
                              Last edited by mihai_u; 12 December 2010, 18:05.
                              Allways on the move ...
                              http://www.youtube.com/watch?v=Nwx_Bdgl2Bg

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google