Stie careva cam pe la cati km cade termostalul. Pierd pe undeva antigel din cate am vazut este posibil sa fie pe la garnitura termostatului.
Termostat Posibil Defect
Collapse
X
-
Originally posted by catalin_pina View PostStie careva cam pe la cati km cade termostalul. Pierd pe undeva antigel din cate am vazut este posibil sa fie pe la garnitura termostatului.
Daca ai pierderi pe la termostat poti incerca sa mai strangi putin capacul termostatului. Are 3 suruburi M6. Dar ai grija sa nu strangi prea tare totusi, sa nu strici filetele pe-acolo. Daca tot curge, nu-ti ramane decat sa schimbi termostatul cu totul. Costa cam 35-40 lei bucata. Nu stiu daca gasesti de cumparat doar garnitura. Apropos, pe garnitura unui termostat original trebuie sa scrie Renault.
Comment
-
Salutare...azi mi-am luat termostat la Loganul meu MCV 1.5DCI 50KW , am vrut sa schimb din cauza ca imi arata doar 2 linii la bord si nu baga calumea caldura , urca si greu apa...in fine am vrut sa-l schimb si ...pana la urma l-am gasit in partea dreapta langa baterie...faza e ca ..sunt multe de desfacut...si-a schimbat careva termostatul la DCI ...sa-mi de-a un sfat ce si cum sa-l schimb ...
Multumesc!
PS: Cum ati dat voi 35-40 lei pe un termostat ca al meu a costat 37 euro ...Allways on the move ...
http://www.youtube.com/watch?v=Nwx_Bdgl2Bg
Comment
-
Ajutati-ma fratilor..ca inghet in masina...si-a schimbat careva termostatul singur ?Allways on the move ...
http://www.youtube.com/watch?v=Nwx_Bdgl2Bg
Comment
-
Originally posted by mihai_u View PostSalutare...azi mi-am luat termostat la Loganul meu MCV 1.5DCI 50KW , am vrut sa schimb din cauza ca imi arata doar 2 linii la bord si nu baga calumea caldura , urca si greu apa...in fine am vrut sa-l schimb si ...pana la urma l-am gasit in partea dreapta langa baterie...faza e ca ..sunt multe de desfacut...si-a schimbat careva termostatul la DCI ...sa-mi de-a un sfat ce si cum sa-l schimb ...
Multumesc!
PS: Cum ati dat voi 35-40 lei pe un termostat ca al meu a costat 37 euro ...Originally posted by mihai_u View PostAjutati-ma fratilor..ca inghet in masina...si-a schimbat careva termostatul singur ?
In primul rand, la diesel este mai complicat decat la benzinar pentru ca nu se poate inlocui doar termostatul. Nici nu stiu daca gasesti de cumparat doar termostat. Se cumpara tot ansamblul de acolo: carcasa-termostat-senzor temperatura apa si se inlocuieste ca atare. Poate ca de-aia te-a si costat 37EUR! Pune o poza cu ceea ce ai cumparat tu.
Ca lucrare, ai de demontat 3 suruburi M6 si 3 furtune. N-ar trebui sa fie foarte greu chiar daca spatiul este foarte mic pe-acolo. In rest, cam ca la benzinar: completat cu antigel, aerisit, urmarit nivelul cateva zile si ... gata!
Ce nu stiu, si ar trebui sa mai cauti si tu, temperatura de deschidere completa a termostatului la diferitele tipuri de motoare diesel. S-ar putea sa difere la EURO4 de EURO3, spre exemplu.
Recunosc, nu am facut cu mana mea o asemenea lucrare la diesel. Dar din experienta de la benzinar si putin studiu pe diverse forumuri similare, mi-am permis sa fac aceste comentarii. Am mai cautat si prin Dialogys - daca vrei iti pot face cateva print screen-uri.
Curios totusi, cum zici tu ca n-ai caldura desi apa sta la 2 liniute!!! Ar trebui sa ai caldura normal, la aceasta indicatie.
Intradevar, daca nu baga caldura poti schimba termostatul. Dar pentru faptul ca sta "doar" in 2 liniute, nu.
Originally posted by Cristi_LCD View PostSi bujiile?Last edited by gl_mmm; 7 December 2010, 21:29.
Comment
-
degeaba va chinuiti sa schimbati termostatul in ideea ca altu baga mai multa caldura ,va inselati motoarele diesel prin constructie ajung foarte greu la o temperatura ridicata (80-95 grade) mai ales iarna mai bine porniti caldura pe a doua treapta de ventilator si pana se incalzeste apa va incalziti de la rezistentele electrice .
Comment
-
Originally posted by gl_mmm View Postmihai_u, incerc sa-ti dau eu cateva informatii legat de termostatul acest tip de motor. Sper sa-ti si foloseasca. Sfaturile!
In primul rand, la diesel este mai complicat decat la benzinar pentru ca nu se poate inlocui doar termostatul. Nici nu stiu daca gasesti de cumparat doar termostat. Se cumpara tot ansamblul de acolo: carcasa-termostat-senzor temperatura apa si se inlocuieste ca atare. Poate ca de-aia te-a si costat 37EUR! Pune o poza cu ceea ce ai cumparat tu.
Ca lucrare, ai de demontat 3 suruburi M6 si 3 furtune. N-ar trebui sa fie foarte greu chiar daca spatiul este foarte mic pe-acolo. In rest, cam ca la benzinar: completat cu antigel, aerisit, urmarit nivelul cateva zile si ... gata!
Ce nu stiu, si ar trebui sa mai cauti si tu, temperatura de deschidere completa a termostatului la diferitele tipuri de motoare diesel. S-ar putea sa difere la EURO4 de EURO3, spre exemplu.
Recunosc, nu am facut cu mana mea o asemenea lucrare la diesel. Dar din experienta de la benzinar si putin studiu pe diverse forumuri similare, mi-am permis sa fac aceste comentarii. Am mai cautat si prin Dialogys - daca vrei iti pot face cateva print screen-uri.
Curios totusi, cum zici tu ca n-ai caldura desi apa sta la 2 liniute!!! Ar trebui sa ai caldura normal, la aceasta indicatie.
Intradevar, daca nu baga caldura poti schimba termostatul. Dar pentru faptul ca sta "doar" in 2 liniute, nu.
Revin cu un tutorial despre schimbarea termostatului...in curand...Attached FilesLast edited by mihai_u; 7 December 2010, 22:34.Allways on the move ...
http://www.youtube.com/watch?v=Nwx_Bdgl2Bg
Comment
-
Salutari...Am schimbat termostatul...tutorial nu am facut(din cauza frigului si a ninsorii in care am lucrat cca. 1-1,5 ore)...am facut ceva poze si o sa le postez cam cum am facut si sa stiti ca cine nu se pricepe sa mearga la service in vederea schimbarii termostatului,am noroc ca eu is pasionat de mecanica si am cam stiut ce e de facut...Apa imi urca la 4 liniutze dar foaaaarte greu dupa 15km iar la 2 linii imi urca in cca. 4-6km depinde cat de frig e afara.Acum(dupa 2 zile) am controlat apa si era sub minim,am adaugat apa si am verificat furtunele de la termostat si unul era transpirat erau ceva picuri pe el acolo la colier...o sa incerc sa-l strang (colierul-original cu un cleste) sau ii pun unul cu surubul de strangere si se rezolva.Sa nu uit ... in vederea caldurii?.......tot asa ... caldutz...sunt dezamagit...bani aruncati pe geam si chinuiala cu termostatul...mai bine nu-l schimbam.Last edited by mihai_u; 12 December 2010, 18:05.Allways on the move ...
http://www.youtube.com/watch?v=Nwx_Bdgl2Bg
Comment
Comment