Dacia Logan 1.5 Dci

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Deci concluzia care o trag este sa nu-mi cumpar Logan Diesel sh. Dar nou? Dar care ii consumul la mediu 1.4 mpi? Va multumesc mult, in special pentru Onciu Mircea si Flliper si va mai astept cu pareri. Va multumesc

    Comment


    • #17
      in jur de 7 in afara si in jur de 10 in oras

      Comment


      • #18
        eu l am cumparat de nou DCI de 85 am app 40.000 fara probleme revizia la un diesel e mai scumpa cu 120 ron fara de un benzinar..diferenta o face filtru de motorina..consumul mediu e in jur de 4 4,5 de la 19.000 am resoft pe el..se comporta fara probleme motorina MOL si revizii la 10.000 in rest schimb intre 2500-3000..daca faci multi km merita..ce sa zic eu sunt f multumit..plus ca pretul pieselor a scazut mult..plus ca le poti reconditiona...si alte chestii...
        http://www.loganclub.ro/forum/flr_ul_meu-t22090p6.html

        Comment


        • #19
          Originally posted by Lucian Logan View Post
          Deci concluzia care o trag este sa nu-mi cumpar Logan Diesel sh. Dar nou? Dar care ii consumul la mediu 1.4 mpi? Va multumesc mult, in special pentru Onciu Mircea si Flliper si va mai astept cu pareri. Va multumesc
          Sfatul meu daca iti iei benzinar sa nu iti iei 1.4 sau 1.6 ca sunt motoare invechite care consuma mult si performante putine, iati 1.2 16V sau 1.6 16V. Si sfatul meu e sa fuci de DCI ca dracu de tamaie. E o loterie poti sa ai noroc sa nu ai probleme poti sa ai ghinion si sa schimbi injectoare si de 3-4 ori in 100.000km. Stiu multe persoane care au dci si au alimentat numia din peca si leau cazut injectoarele chiar si la 20.000km precum stiu si cateva personae care au 200.000-300.000km fara sa fi avut probleme. Totu tine mai mult de noroc si mai putin de felul cum intreti masina.

          Comment


          • #20
            Originally posted by Lucian Logan View Post
            Deci concluzia care o trag este sa nu-mi cumpar Logan Diesel sh. Dar nou? Dar care ii consumul la mediu 1.4 mpi? Va multumesc mult, in special pentru Onciu Mircea si Flliper si va mai astept cu pareri. Va multumesc
            - si ceilalti nu merita multumiri...sau numai cei care s-au vaitat de masina merita...daca esti hamal,daca ai fitze de mare pilot,daca nu tii la viata ta,atunci nu iti lua LOGAN nici DIESEL si nici MPI,iati,subaru mitsubshi sau alte marci de renume,daca esti familist,tipicar si ai anumite tabieturi ca sofer,atunci iti poti lua si LOGAN atit DIESEL cat si MPI,indiferent de combustibil,masina SH e o loterie,ce e nou e nou si are si garantie,iar masina daca ti-o formezi pe talpa ta te duce ani de zile,iar daca te duce putin capul,in cazul in care iti pica ceva se schimba tot prin garantie,sa stii sa vb,sa stii cu cine se vorbesti si se va rezolva totul,retine LOGAN-ul e o masina LOW cost cu intretinere mai scumpa ce e adevarat,dar cum si la alte sculamente de masini gasesti piese SH si la LOGAN gasesti piese SH,iar LOGAN-ul nu e o masina de raliu ,cum vor multi sa o faca,din cei intre 65-105 cai,daca s-ar putea sa le faca minim 105-170 de cai si sa nu se strice ar fi bun si LOGAN-ul,altfel nu e bun
            - eu am un LOGAN 1,5 DCI 65 CP din 02.2006,aprox 70.000 km,in 70.000 km nu a vazut alta motorina decat OMV sprint diesel si nu am avut nici un fel de probleme cu masina,cine ma cunoaste stie ca nu am nici un interes sa mint,daca ai grija sa ii faci ce trebuie ca la carte ,ca nu degeaba spun ei in carte ce si cum,masina nu te va lasa
            - eu iti doresc sa iti iei masina care o consideri tu si ti-o doresti cu inima nu cu ce ai auzit de la unul sau altul,ca la fel ca si o femeie,o alegi cu inima si sufletul,nu din auzite
            stima si respect pt toata lumea !!!
            sigpic
            Poate pentru lume ești o singură personă,dar
            pentru o anumită persoană, ești întreaga lume!

            Comment


            • #21
              Originally posted by FLR View Post
              nu mai speriati oameni buni...daca bagi motorina din pompa de renume schimburile la timp si o calci nu ai probleme...mai ales la cel de 85...daca schimbi filtrele la 50.000 60.000 cum am vazut pe aici e normal..sau bagi motorina de la tractoare...hai sa fim seriosi..
              Da nu sperii pe nimeni eu nu zic decat adevarul. Daca aveam putin creier acum 3 ani cand mi-am luat masina poate nu ajungeam sa scriu pe forumuri Da asta e Am zis ca fac economie dar mai multa paguba am facut. Am dat pe masina 5000 de euro si in 3 ani am mai bagat 3000 de euro si tot mai trebuie sa bag bani in ea. Ia zi-mi si mie cate plinuri faceam cu 3000 de euro??? Economia care am facut-o la carburant este fix p.... Si totul la motorul asta porneste de la turbosuflanta.
              Turbosuflanta este racita cu ulei din baie; daca apuca sa scape ulei; si credema ca va scapa; se duce draq motorul. Iti dai seama sa ai ulei in admisie o sa ai mai multa forta dar se depune calamina pe injectoare(asta duce la obturarea orificiilor prin care pulverizeaza motorina) ; se infunda valva egr si asa mai departe. Eu am avut un piston topit din cauza asta; costul reparatiei 1200 de euro ca am facut si segmentarea. Pistonul sa topit din cauza calaminei care a obturat orificiile prin care se pulverizeaza motorina sa scurs si ardea aiurea si uite asa sa dus draq motorul.Si nu sunt singurul care a patit asa ceva. Asta ar trebui sa-ti dea de gandit.

              Comment


              • #22
                Iti poti lua si dci sh dar cu km putini si neaparat euro 4 plus ca trebuie sa cunosti foarte bine motoarele diesel sau sa o duci la o verificare mai amanuntita.(injectoare,pompa presiune,turbina,egr, daca motorina e curata sau are pilitura formata de pompa).
                Last edited by costin158; 9 September 2010, 16:18.

                Comment


                • #23
                  @onciu mircea..daca ai facut greseala da mi l mie daca nu ti place DCI calamina se depune daca mergi subturat..si asa fac multi posesori de DCI care merg la econimie merg cu ele la 1500 sa scoata nu stiu ce consum..
                  http://www.loganclub.ro/forum/flr_ul_meu-t22090p6.html

                  Comment


                  • #24
                    [QUOTE=FLR;707222]@onciu mircea..daca ai facut greseala da mi l mie daca nu ti place DCI calamina se depune daca mergi subturat..si asa fac multi posesori de DCI care merg la econimie merg cu ele la 1500 sa scoata nu stiu ce consum..[/QU
                    Domnul meu. Cuplul maxim pe acest tip de motor este la 2200 rot/min. Tot ce depaseste aceasta valoare inseamna uzura+consum in plus de motorina. Cu alte cuvinte cand ajungi la 2200 de rot/min; trebuie sa schimbi viteza si asta nu o spun eu , o spune producatorul.

                    Comment


                    • #25
                      [QUOTE=onciu_mircea;707351]
                      Originally posted by FLR View Post
                      @onciu mircea..daca ai facut greseala da mi l mie daca nu ti place DCI calamina se depune daca mergi subturat..si asa fac multi posesori de DCI care merg la econimie merg cu ele la 1500 sa scoata nu stiu ce consum..[/QU
                      Domnul meu. Cuplul maxim pe acest tip de motor este la 2200 rot/min. Tot ce depaseste aceasta valoare inseamna uzura+consum in plus de motorina. Cu alte cuvinte cand ajungi la 2200 de rot/min; trebuie sa schimbi viteza si asta nu o spun eu , o spune producatorul.
                      Nu prea e bine daca schimbi mereu la maxim 2200.Mai intereseaza-te la cei care au avut probleme.Sfatul meu ar fi macar mai rar sa te duci pana in limitare sa-i mai cureti depunerile din injectoare si funinginea de pe paletii turbinei.Pana si mecanicii de la servisuri recomanda a se schimba intre 2500-3000.

                      Comment


                      • #26
                        [QUOTE=onciu_mircea;707351]
                        Originally posted by FLR View Post
                        @onciu mircea..daca ai facut greseala da mi l mie daca nu ti place DCI calamina se depune daca mergi subturat..si asa fac multi posesori de DCI care merg la econimie merg cu ele la 1500 sa scoata nu stiu ce consum..[/QU
                        Domnul meu. Cuplul maxim pe acest tip de motor este la 2200 rot/min. Tot ce depaseste aceasta valoare inseamna uzura+consum in plus de motorina. Cu alte cuvinte cand ajungi la 2200 de rot/min; trebuie sa schimbi viteza si asta nu o spun eu , o spune producatorul.

                        Si nu numai producatorii ,si mecanicii din service'uri la fel zic. Cu motoarele astea de 1.5 dci e bine sa mergi cat mai sportiv, daca se poate sa schimbi vitezele cat mai tarziu, undeva intre 2800 si 3000 rpm. Altfel o sa ai probleme, incepi cu egr'ul, terminii si injectoarele, deci este recomandat sa mergi cu ea cat mai turata pentru a se curata instalatia de evacuare de (virgula) depuneri. Daca nu ma insel exista un topic, si nu ma insel, uitel aici http://www.loganclub.ro/forum/ce_ins...dci-t1899.html sunt sfaturi de care este foarte ok sa tii cont de ele.

                        Comment


                        • #27
                          @onciu eu am cel de 85 + soft cuplu maxim e la 3750 nu stiu ce vb u akolo de 2200..e o mare prostie chestia asta..mai citeste pe forum si pe urma posteaza..toata lumea zice sa i dai in gura numai u sa schimb la 2200 poate esti genul de condus batraneste si atunci te inteleg..
                          http://www.loganclub.ro/forum/flr_ul_meu-t22090p6.html

                          Comment


                          • #28
                            Poate ai vrut sa zici putere maxima. Cum sa ai cuplu maxim la 3750??
                            Acolo ai puterea maxima, cuplul maxim fiind undeva la 1900rpm.
                            I HAVE A !sigpic
                            fara linkuri externe in semnatura

                            Comment


                            • #29
                              Dar daca Loganul Diesel 1.5 dci nu se merita sa il cumperi mai ales sh, o alta marca de masina tot diesel se merita? Sau problema injectoarelor se afla aproape la orice motor diesel?

                              Comment


                              • #30
                                Si eu am 1.5 DCI de 70cp din oct 2007, acum are 83000km fara nici cea mai mica problema motorina numai OMV Sprint Diesel.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google