Deci concluzia care o trag este sa nu-mi cumpar Logan Diesel sh. Dar nou? Dar care ii consumul la mediu 1.4 mpi? Va multumesc mult, in special pentru Onciu Mircea si Flliper si va mai astept cu pareri. Va multumesc
Dacia Logan 1.5 Dci
Collapse
X
-
eu l am cumparat de nou DCI de 85 am app 40.000 fara probleme revizia la un diesel e mai scumpa cu 120 ron fara de un benzinar..diferenta o face filtru de motorina..consumul mediu e in jur de 4 4,5 de la 19.000 am resoft pe el..se comporta fara probleme motorina MOL si revizii la 10.000 in rest schimb intre 2500-3000..daca faci multi km merita..ce sa zic eu sunt f multumit..plus ca pretul pieselor a scazut mult..plus ca le poti reconditiona...si alte chestii...
Comment
-
Originally posted by Lucian Logan View PostDeci concluzia care o trag este sa nu-mi cumpar Logan Diesel sh. Dar nou? Dar care ii consumul la mediu 1.4 mpi? Va multumesc mult, in special pentru Onciu Mircea si Flliper si va mai astept cu pareri. Va multumesc
Comment
-
Originally posted by Lucian Logan View PostDeci concluzia care o trag este sa nu-mi cumpar Logan Diesel sh. Dar nou? Dar care ii consumul la mediu 1.4 mpi? Va multumesc mult, in special pentru Onciu Mircea si Flliper si va mai astept cu pareri. Va multumesc
- eu am un LOGAN 1,5 DCI 65 CP din 02.2006,aprox 70.000 km,in 70.000 km nu a vazut alta motorina decat OMV sprint diesel si nu am avut nici un fel de probleme cu masina,cine ma cunoaste stie ca nu am nici un interes sa mint,daca ai grija sa ii faci ce trebuie ca la carte ,ca nu degeaba spun ei in carte ce si cum,masina nu te va lasa
- eu iti doresc sa iti iei masina care o consideri tu si ti-o doresti cu inima nu cu ce ai auzit de la unul sau altul,ca la fel ca si o femeie,o alegi cu inima si sufletul,nu din auzite
stima si respect pt toata lumea !!!sigpic
Poate pentru lume ești o singură personă,dar
pentru o anumită persoană, ești întreaga lume!
Comment
-
Originally posted by FLR View Postnu mai speriati oameni buni...daca bagi motorina din pompa de renume schimburile la timp si o calci nu ai probleme...mai ales la cel de 85...daca schimbi filtrele la 50.000 60.000 cum am vazut pe aici e normal..sau bagi motorina de la tractoare...hai sa fim seriosi..
Turbosuflanta este racita cu ulei din baie; daca apuca sa scape ulei; si credema ca va scapa; se duce draq motorul. Iti dai seama sa ai ulei in admisie o sa ai mai multa forta dar se depune calamina pe injectoare(asta duce la obturarea orificiilor prin care pulverizeaza motorina) ; se infunda valva egr si asa mai departe. Eu am avut un piston topit din cauza asta; costul reparatiei 1200 de euro ca am facut si segmentarea. Pistonul sa topit din cauza calaminei care a obturat orificiile prin care se pulverizeaza motorina sa scurs si ardea aiurea si uite asa sa dus draq motorul.Si nu sunt singurul care a patit asa ceva. Asta ar trebui sa-ti dea de gandit.
Comment
-
Iti poti lua si dci sh dar cu km putini si neaparat euro 4 plus ca trebuie sa cunosti foarte bine motoarele diesel sau sa o duci la o verificare mai amanuntita.(injectoare,pompa presiune,turbina,egr, daca motorina e curata sau are pilitura formata de pompa).Last edited by costin158; 9 September 2010, 16:18.
Comment
-
@onciu mircea..daca ai facut greseala da mi l mie daca nu ti place DCI calamina se depune daca mergi subturat..si asa fac multi posesori de DCI care merg la econimie merg cu ele la 1500 sa scoata nu stiu ce consum..
Comment
-
[QUOTE=FLR;707222]@onciu mircea..daca ai facut greseala da mi l mie daca nu ti place DCI calamina se depune daca mergi subturat..si asa fac multi posesori de DCI care merg la econimie merg cu ele la 1500 sa scoata nu stiu ce consum..[/QU
Domnul meu. Cuplul maxim pe acest tip de motor este la 2200 rot/min. Tot ce depaseste aceasta valoare inseamna uzura+consum in plus de motorina. Cu alte cuvinte cand ajungi la 2200 de rot/min; trebuie sa schimbi viteza si asta nu o spun eu , o spune producatorul.
Comment
-
[QUOTE=onciu_mircea;707351]Originally posted by FLR View Post@onciu mircea..daca ai facut greseala da mi l mie daca nu ti place DCI calamina se depune daca mergi subturat..si asa fac multi posesori de DCI care merg la econimie merg cu ele la 1500 sa scoata nu stiu ce consum..[/QU
Domnul meu. Cuplul maxim pe acest tip de motor este la 2200 rot/min. Tot ce depaseste aceasta valoare inseamna uzura+consum in plus de motorina. Cu alte cuvinte cand ajungi la 2200 de rot/min; trebuie sa schimbi viteza si asta nu o spun eu , o spune producatorul.
Comment
-
[QUOTE=onciu_mircea;707351]Originally posted by FLR View Post@onciu mircea..daca ai facut greseala da mi l mie daca nu ti place DCI calamina se depune daca mergi subturat..si asa fac multi posesori de DCI care merg la econimie merg cu ele la 1500 sa scoata nu stiu ce consum..[/QU
Domnul meu. Cuplul maxim pe acest tip de motor este la 2200 rot/min. Tot ce depaseste aceasta valoare inseamna uzura+consum in plus de motorina. Cu alte cuvinte cand ajungi la 2200 de rot/min; trebuie sa schimbi viteza si asta nu o spun eu , o spune producatorul.
Si nu numai producatorii ,si mecanicii din service'uri la fel zic. Cu motoarele astea de 1.5 dci e bine sa mergi cat mai sportiv, daca se poate sa schimbi vitezele cat mai tarziu, undeva intre 2800 si 3000 rpm. Altfel o sa ai probleme, incepi cu egr'ul, terminii si injectoarele, deci este recomandat sa mergi cu ea cat mai turata pentru a se curata instalatia de evacuare de (virgula) depuneri. Daca nu ma insel exista un topic, si nu ma insel, uitel aici http://www.loganclub.ro/forum/ce_ins...dci-t1899.html sunt sfaturi de care este foarte ok sa tii cont de ele.
Comment
-
@onciu eu am cel de 85 + soft cuplu maxim e la 3750 nu stiu ce vb u akolo de 2200..e o mare prostie chestia asta..mai citeste pe forum si pe urma posteaza..toata lumea zice sa i dai in gura numai u sa schimb la 2200 poate esti genul de condus batraneste si atunci te inteleg..
Comment
Comment