Dacia Logan 1.5 Dci

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Originally posted by onciu_mircea View Post
    asta e tare!! e super tare!!eu stiam adica am patit pe propia piele ca orice demontam la rahatul asta de masina se strica; dar pana si bateria daca o schimbi se duce draq??????? misto faza!! eu am un clio 1.5dci si am schimbat bateria acum 2 ani da nu ampatit absolut nimic din ce am citit la altii in acest forum ;ca li s-a resetat calculatorul ca nu le mai functioneaza nu stiu ce anume, etc. eu nu inteleg ce este asa greu sa scoti 2 borne de la baterie si sa pui alta in loc??? de ce trebuie sa lasati pe altii?? uite ce patiti!!
    IN STADIU IN CARE SE PREZINTA MASINA TA NUMAI O DIAGNOZA ZICE DE CE SUFERA. TOTUSI EU BANUIESC CA RESPECTIVUL TI-A MAI SCHIMBAT SI ALTCEVA PE LANGA BATERIE SE POATE SA-TI FI SCHIMBAT CPU-ul AVEA SI EL NEVOIE DE UN CPU BUN SI HOP A GASIT LA TINE IA SA FACI TU NISTE INVESTIGATII CA MAI MUT CA SIGUR ESTI TEPUIT DE MECANIC sa nu te miri dar sper ca sti in ce tara te afliiasta e ; daca va dati masina pe mana altora!!



    Problema e urmatoarea ; si asta dupa parerea mea e regula. Iti cumperi un lucru ieftin nu ai pretentii. Dar acel lucru ieftin , in timp ajunge sa fie mai scump decat un lucru scump. Intelegi ce vreau sa zic??
    Eu unul nu mai inteleg nimic (glumeam). Daca ma pui sa dau timpul inapoi, nu mi-as mai lua diesel niciodata. Nu se justifica economia care o faci la carburant, ca pe partea cealalta (consumabile+piese) TE JUPOAIE. Am la firma o gramada de loganuri pe benzina luate acum 4 ani. NICIUNUL nu a avut vreo problema la motor ; si au ajuns la 60000 km. La diesel cand incepe sa pice, credema ca trebuie sa ai vreo 2000 de euro pusi deoparte si nu sti daca o sa fie suficient. Uite cateva preturi estimative la componente care de regula pica la 1.5 dci :
    injector-11mil. buc si sunt 4
    pompa inalta 34mil.
    turbosuflanta 23mil.
    Astea sunt preturi de reprezentanta!! sau erau cine stie acum e in functie de curs!!!
    Nu mai zic de riscul topirii pistoanelor din cauza injectoarelor defecte care in loc sa pulverizeze, pisa.
    La benzinar nu se infunda nimic! nu are turbo+pompa de inalta.
    Nu vreau sa te sperii dar nu se justifica economia la carburan absolut deloc.
    Daca ai ghinionul sa-ti pice una din piesele de mai sus (si cam pica) ia zii ce economie mai faci??
    Am vazut si bmw diesel seria 7 ala 745 cu probleme la injectoare. venise unu la turcu (de la autogara filaret) e vestit in bucuresti ca meserias in injectie; scotea fum pe ambele tobe de esapament de nu se vedea nimic in spatele lui ; da cand i-a zis ca un injector il costa 1600 de euro , cum a venit asa a plecat!! Concluziile le tragi tu; pe mine daca m-ar pune cineva azi sa aleg intre benzinar si diesel , cu ochii inchisi si fara nicio ezitare as opta pentru prima varianta ce-mi place smileul asta seamana cu presedintele!!

    Problema e urmatoarea ; si asta dupa parerea mea e regula. Iti cumperi un lucru ieftin nu ai pretentii. Dar acel lucru ieftin , in timp ajunge sa fie mai scump decat un lucru scump. Intelegi ce vreau sa zic??
    Eu unul nu mai inteleg nimic (glumeam). Daca ma pui sa dau timpul inapoi, nu mi-as mai lua diesel niciodata. Nu se justifica economia care o faci la carburant, ca pe partea cealalta (consumabile+piese) TE JUPOAIE. Am la firma o gramada de loganuri pe benzina luate acum 4 ani. NICIUNUL nu a avut vreo problema la motor ; si au ajuns la 60000 km. La diesel cand incepe sa pice, credema ca trebuie sa ai vreo 2000 de euro pusi deoparte si nu sti daca o sa fie suficient. Uite cateva preturi estimative la componente care de regula pica la 1.5 dci :
    injector-11mil. buc si sunt 4
    pompa inalta 34mil.
    turbosuflanta 23mil.
    Astea sunt preturi de reprezentanta!! sau erau cine stie acum e in functie de curs!!!
    Nu mai zic de riscul topirii pistoanelor din cauza injectoarelor defecte care in loc sa pulverizeze, pisa.
    La benzinar nu se infunda nimic! nu are turbo+pompa de inalta.
    Nu vreau sa te sperii dar nu se justifica economia la carburan absolut deloc.
    Daca ai ghinionul sa-ti pice una din piesele de mai sus (si cam pica) ia zii ce economie mai faci??
    Am vazut si bmw diesel seria 7 ala 745 cu probleme la injectoare. venise unu la turcu (de la autogara filaret) e vestit in bucuresti ca meserias in injectie; scotea fum pe ambele tobe de esapament de nu se vedea nimic in spatele lui ; da cand i-a zis ca un injector il costa 1600 de euro , cum a venit asa a plecat!! Concluziile le tragi tu; pe mine daca m-ar pune cineva azi sa aleg intre benzinar si diesel , cu ochii inchisi si fara nicio ezitare as opta pentru prima varianta ce-mi place smileul asta seamana cu presedintele!!
    Problema e urmatoarea ; si asta dupa parerea mea e regula. Iti cumperi un lucru ieftin nu ai pretentii. Dar acel lucru ieftin , in timp ajunge sa fie mai scump decat un lucru scump. Intelegi ce vreau sa zic??
    Eu unul nu mai inteleg nimic (glumeam). Daca ma pui sa dau timpul inapoi, nu mi-as mai lua diesel niciodata. Nu se justifica economia care o faci la carburant, ca pe partea cealalta (consumabile+piese) TE JUPOAIE. Am la firma o gramada de loganuri pe benzina luate acum 4 ani. NICIUNUL nu a avut vreo problema la motor ; si au ajuns la 60000 km. La diesel cand incepe sa pice, credema ca trebuie sa ai vreo 2000 de euro pusi deoparte si nu sti daca o sa fie suficient. Uite cateva preturi estimative la componente care de regula pica la 1.5 dci :
    injector-11mil. buc si sunt 4
    pompa inalta 34mil.
    turbosuflanta 23mil.
    Astea sunt preturi de reprezentanta!! sau erau cine stie acum e in functie de curs!!!
    Nu mai zic de riscul topirii pistoanelor din cauza injectoarelor defecte care in loc sa pulverizeze, pisa.
    La benzinar nu se infunda nimic! nu are turbo+pompa de inalta.
    Nu vreau sa te sperii dar nu se justifica economia la carburan absolut deloc.
    Daca ai ghinionul sa-ti pice una din piesele de mai sus (si cam pica) ia zii ce economie mai faci??
    Am vazut si bmw diesel seria 7 ala 745 cu probleme la injectoare. venise unu la turcu (de la autogara filaret) e vestit in bucuresti ca meserias in injectie; scotea fum pe ambele tobe de esapament de nu se vedea nimic in spatele lui ; da cand i-a zis ca un injector il costa 1600 de euro , cum a venit asa a plecat!! Concluziile le tragi tu; pe mine daca m-ar pune cineva azi sa aleg intre benzinar si diesel , cu ochii inchisi si fara nicio ezitare as opta pentru prima varianta ce-mi place smileul asta seamana cu presedintele!![/QUOTE]

    cred ca am incurcat butoanele[/QUOTE]
    in legetura cu bornele puse invers am gasit siguranta de la uch arsa ms pentru ajutor

    Comment


    • #47
      Draga domnule onciu_mircea,ce faceti,acum ati descoperit forumul ?"ce-mi place smileul asta seamana cu presedintele!!" ia vedeti ce scrieti ca aici nu e forum de testat smile-uri.

      On-topic: cineva care are experienta in diesel-uri, si este vechi pe forum ,ala poate fi ascultat,(agentuNYT,bleizer,supercar,etc)nu alti care au cont de 3zile si zic"e naspa diesel,voi sunteti naspa,etc".
      Am diesel de 85cp,50000km fara probleme.Cumpararea de diesel este loterie si la sh si noi.Intretinerea eficienta a unui diesel,se face dupa ce citesti forumul asta din scoarta in scoarta,si inveti chestii ca:
      1-un diesel nu se strica chiar asa de repede daca bagi motorina de la pompa,nu camionagii,tractoare,etc
      2-eu schimb filtrul de motorina la fiecare 7500km pt ca orice motorina din romania are apa in ea,chiar si cel mai scump sortiment.
      3-fac plinul odata la 2 luni , si atunci bag cate un flacon de aditiv,la fel fac si cu uleiul,aditiv la fiecare schimb.
      4-este diesel,stilul de mers trebuie sa fie mai turat,eu schimb trepte intre 2500-3500,pentru a nu strica injectoare, pt a nu infunda EGR.
      5-etc.....mai cititi forumu ca astfel de sfaturi daca le urmati nu se strica dieselu chiar asa de repede(am diesel si s-a stricat pt ca s-au dus injectoarele ,pt ca am mers cu el subturat, am schimbat la sub 2000rpm,ca sa consume putin,pt ca unora consum de 4,5l/100km e mult,gasesti pe toate drumurile)intreaba pe unu ca bleizer,agentu nyt care sunt oameni ce respecta regulile astea si vezi daca au vreo problema cu masina.
      1+2+3+4+5=0probleme
      Fara Semnatura.

      Comment


      • #48
        1. Despre Onciu nu am ce comenta; ori n-a avut grija de masina, a exploatat-o necorespunzator ori ghinionul lui si a nimerit un lemon car.

        2. Carmeloa daca-mi dai voie iti corectez putin ideile, care oricum sunt bune:
        - depinde de oras, nu stiu pe unde bantui; motorina de la Rompetrol nu are apa, gunoaie, etc; daca nu ma crezi te duci o iei la bidon si o torni tu,asa am facut de cateva ori in Galati(la aceeasi benzinarie) si m-am lasat; nu are rost sa schimbi filtru de motorina la 7500, eu il schimb la 20000-22000, fara purjare la 10000 si pe ultimul care l-am si taiat, nu avea apa, doar niste mazga, dar foarte putina.
        - aditiv mai pun cand bag motorina de pe surse (tot de la pompa dar nu stiu marca, oricum cristal; sticla aia mai mare de la Kleen slick Diesel, era 34 RON, de vreo luna s-a facut 52 RON), cea de la pompa(merg cu alto55) nu are nevoie, ii bag degeaba.
        - aditiv in ulei, PT. CE???; poti pune un ulei mai bun, daca crezi ca Dacia Oil e mediocru(eu merg cu elf 5w40); si nu mananca pic de ulei;
        - turatia de exploatare 2000-2500(depinde de trafic, etc), schimbat vitezele peste 2500 pana in 3000, peste nu are rost, doar daca depasesti cu a 3 sau a 4; atentie motorul cald, cand e rece, iarna si pana apar 4 linii fara pedale voinicesti;
        - cand faci un drum lung, turat, lasa-l sa se raceasca 2-3 minute, sa nu ramana ulei incins in turbina;
        - pt curatat turbina, cu motorul cald, urci constant pana la 3000 si-l tii vreo 5-10 minute, unde ai loc; revii constant la 2500 si mai mergi cu el ceva km, nu-l opri brusc, ca se supara turbina.

        Aceasta este modalitatea in care imi exploatez utilajul, care are 92000 km si 4 ani, fara nici o problema la motor; nici la altele, by the way.

        Comment


        • #49
          Eu am respectat regulile tale...mai putin nr.1(adica am bagat si de la camionagii,si de la cfr,de pe unde am apucat...dar trecuta prin sita),si spun cu mina pe inima ca nu am avut probleme cu injectia sau cu turbo,sau alte prubleme la motor.Sunt foarte multumit...din ce in ce mai multumit....si am 68500 de km

          Comment


          • #50
            @vllad.foarte adevarat cea ce ai spus tu , multe din tehnicile care le aplici tu le aplic si eu , dar nu am avut timp sa le explic mai in detaliu sau sa mai expun din ele,sau sa le extind(gen,curatare EGR la 50mii km).
            1-aia cu motorina a patit-o frati-mi-o,1,5dci 65cp,alimentat numai de la petrom si omv,la 50000 a picat.s-a dus la service si i-a zis ca a gasit in rezervor la 1l/motorina-350ml apa.
            2-aia cu uleiul;eu fac weekendu acasa deci pe fiecare weekend cam 400km,sa tina motorul mai mult;nu am zis ca imi mananca ulei,dar asa am citit si eu pe aici ca e bine.
            3-aia cu turatiile asa e , in oras stai linistit ca nu sar de 3500 ca nu are rost.
            4-si aia cu turbina la fel.
            concluzia-daca te documentezi cum trebuie,te duci si pana in 150mii-200mii km fara probleme.
            @Vicol Gabriel asta cu filtratul prin palnie cu sita eu o fac numai cand iau acasa o las sa se decanteze,iar apoi o trec prin sita.am facut o singura data asta cu sita la o pompa omv,destul de multa mizerie a iesit,doar de proba,as mai face-o dar mi se pare destul de jenant.
            Fara Semnatura.

            Comment


            • #51
              ia in bidon de la Rompetrol daca ai si vezi daca mai are "aditivi", nu partener (aici e discutabil); daca ai de unde

              Comment


              • #52
                Originally posted by Carmeloa View Post
                @vllad.foarte adevarat cea ce ai spus tu , multe din tehnicile care le aplici tu le aplic si eu , dar nu am avut timp sa le explic mai in detaliu sau sa mai expun din ele,sau sa le extind(gen,curatare EGR la 50mii km).
                1-aia cu motorina a patit-o frati-mi-o,1,5dci 65cp,alimentat numai de la petrom si omv,la 50000 a picat.s-a dus la service si i-a zis ca a gasit in rezervor la 1l/motorina-350ml apa.
                2-aia cu uleiul;eu fac weekendu acasa deci pe fiecare weekend cam 400km,sa tina motorul mai mult;nu am zis ca imi mananca ulei,dar asa am citit si eu pe aici ca e bine.
                3-aia cu turatiile asa e , in oras stai linistit ca nu sar de 3500 ca nu are rost.
                4-si aia cu turbina la fel.
                concluzia-daca te documentezi cum trebuie,te duci si pana in 150mii-200mii km fara probleme.
                @Vicol Gabriel asta cu filtratul prin palnie cu sita eu o fac numai cand iau acasa o las sa se decanteze,iar apoi o trec prin sita.am facut o singura data asta cu sita la o pompa omv,destul de multa mizerie a iesit,doar de proba,as mai face-o dar mi se pare destul de jenant.
                "nu sar de 3500" păi 4000 e maximVoi chiar ajungeţi la aceste turaţii?
                Sunteti inconstienţi!! Ce conduceţi voi?? Diesel sau benzină??Degeaba postez că descopăr pe zi ce trece persoane care habar nu au de cum se conduce un dieselVoi aveti impresia că maximum la turometru sau vitezometru din bord îl puteţi atinge?? Sunteti manelisti?? Vă întreb că de la ăia nu am pretenţii Stiai că viteza maximă la acest motor este 158km/oră?? Si turatia maximă este 4000rot/min? Sau cumva vrei să te tragi cu BMW!!Aa gata stiu!! Dai pe logan 7000 de euro si vrei sa fie mai tare decat BMW care costa 30000 de euro

                Originally posted by Carmeloa View Post
                Draga domnule onciu_mircea,ce faceti,acum ati descoperit forumul ?"ce-mi place smileul asta seamana cu presedintele!!" ia vedeti ce scrieti ca aici nu e forum de testat smile-uri.

                On-topic: cineva care are experienta in diesel-uri, si este vechi pe forum ,ala poate fi ascultat,(agentuNYT,bleizer,supercar,etc)nu alti care au cont de 3zile si zic"e naspa diesel,voi sunteti naspa,etc".
                Am diesel de 85cp,50000km fara probleme.Cumpararea de diesel este loterie si la sh si noi.Intretinerea eficienta a unui diesel,se face dupa ce citesti forumul asta din scoarta in scoarta,si inveti chestii ca:
                1-un diesel nu se strica chiar asa de repede daca bagi motorina de la pompa,nu camionagii,tractoare,etc
                2-eu schimb filtrul de motorina la fiecare 7500km pt ca orice motorina din romania are apa in ea,chiar si cel mai scump sortiment.
                3-fac plinul odata la 2 luni , si atunci bag cate un flacon de aditiv,la fel fac si cu uleiul,aditiv la fiecare schimb.
                4-este diesel,stilul de mers trebuie sa fie mai turat,eu schimb trepte intre 2500-3500,pentru a nu strica injectoare, pt a nu infunda EGR.
                5-etc.....mai cititi forumu ca astfel de sfaturi daca le urmati nu se strica dieselu chiar asa de repede(am diesel si s-a stricat pt ca s-au dus injectoarele ,pt ca am mers cu el subturat, am schimbat la sub 2000rpm,ca sa consume putin,pt ca unora consum de 4,5l/100km e mult,gasesti pe toate drumurile)intreaba pe unu ca bleizer,agentu nyt care sunt oameni ce respecta regulile astea si vezi daca au vreo problema cu masina.
                1+2+3+4+5=0probleme
                da?? atunci ia-te dupa FLR ca e vechi si a zis ca cuplul maxim la acest motor este la 3750 rotatii/minut. Nu vezi ca ai tarate in cap?? conteaza daca esti vechi sau nou pe forum?? sau conteaza experienta in exploatarea motoarelor diesel??Da se pare ca esti alt manelist cu care am de-a face
                Last edited by onciu_mircea; 14 September 2010, 14:59. Reason: Automerged Doublepost

                Comment


                • #53
                  Onciu Mircea ...chill man...aici este un forum unde ne ajutam unii pe altii sau ne impartasim parerile.Ai un stil de a comunica tare ciudat.Ce vor eu sa zica este ca dci cere un stil de mers mai alert fata de alte dieseluri pt nu a avea ulterior probleme.Eu merg de 4 ani cu un dci si pana acum nu am avut problemele pe care le ai avut tu si ghici ce...merg cu schimbarea treptelor peste 2500 rpm. A si apropos...nu obisnuiesc sa ascult manele...

                  Comment


                  • #54
                    Originally posted by onciu_mircea View Post
                    Stiai că viteza maximă la acest motor este 158km/oră?? Si turatia maximă este 4000rot/min?


                    atunci ia-te dupa FLR ca e vechi si a zis ca cuplul maxim la acest motor este la 3750 rotatii/minut. Nu vezi ca ai tarate in cap?? conteaza daca esti vechi sau nou pe forum?? sau conteaza experienta in exploatarea motoarelor diesel?? Da se pare ca esti alt manelist cu care am de-a face

                    Cilindree 1,5 litri
                    Putere 65 CP - 85 CP
                    Cuplu maxim 160Nm/ 2.000 rpm - ??/2200 rpm(nu cunosc cifrele cuplului maxim la 85 CP)
                    Viteză maximă 155 km/h
                    Demaraj 0-100 km/h 15,5 secunde

                    Consum
                    Urban 5,8 litri/ 100 km
                    Extraurban 4,3 litri/ 100 km
                    Mixt 4,8 litri/ 100 km

                    asta asa ca fapt divers,sa numai existe dubii


                    viteza maxima data de fabricant este de 158km/h,dar poti merge si cu 170-180 km/h,experienta traita de mine prin europa,mai precis pe sosele din germania,am prins 180km/h,nu am tinut mortis sa merg cu viteza asta,dar am vrut sa vad daca o si prinde,a prinso
                    turatia limita la un logan 1,5 DCI este de maxim 4700 rot.min
                    din cate stiu eu,in cuplu maxim un LOGAN 1,5 DCI intra la 2000 rot/min
                    @onciu_mircea,prietene,parerea mea personala este sa te abtii de la jigniri "Nu vezi ca ai tarate in cap" si comparatii "Da se pare ca esti alt manelist cu care am de-a face",aici ne spunem parerile despre LOGAN 1,5 DCI de 65,70 si 85 cp

                    Va stimez si respect pe toti indieferent de cand ai cont,masina sau cunostinte de mecanica !!! by AGENTUL NYT
                    Last edited by AGENTUL NYT; 14 September 2010, 16:10.
                    sigpic
                    Poate pentru lume ești o singură personă,dar
                    pentru o anumită persoană, ești întreaga lume!

                    Comment


                    • #55
                      Originally posted by onciu_mircea View Post
                      "nu sar de 3500" păi 4000 e maximVoi chiar ajungeţi la aceste turaţii?
                      Sunteti inconstienţi!! Ce conduceţi voi?? Diesel sau benzină??Degeaba postez că descopăr pe zi ce trece persoane care habar nu au de cum se conduce un dieselVoi aveti impresia că maximum la turometru sau vitezometru din bord îl puteţi atinge?? Sunteti manelisti?? Vă întreb că de la ăia nu am pretenţii Stiai că viteza maximă la acest motor este 158km/oră?? Si turatia maximă este 4000rot/min?


                      da?? atunci ia-te dupa FLR ca e vechi si a zis ca cuplul maxim la acest motor este la 3750 rotatii/minut.
                      Vezi ca tata are 73.000 km cu dci de 85 facuti 90% in oras si schimba intre 2800 si 3500 rpm si n-are nicio problema, motorul nu trebuie subturat, normal ca toata lumea schimba dupa sunetul motorul cand "cere treapta superioara", idei de oameni de au avut dacii 1300, nu e chiar asa. Si vezi ca ala de 85 de cai difera ce cel de 65 de cai. Asta de 85 are PUTEREA MAXIMA la 3750 rpm, nu CUPLU MAXIM ca nu o fi vre-un benzinar, iar viteza maxima data de fabricant este de 168 km/h la asta de 85, nu 158, mai documenteaza-te. Si stai tu linistit ca nu pica dieselul daca schimbi in turatiile alea, eu cand merg cu diesel schimb intre 3000 si 4000 rpm. (la cald), da ai citit bine, cum la benzinar schimb intre 4000 si 6400 rpm. (tot la cald), ca daca mergi cu masina numai stilul ala de mers "rutina" ca baba, mai ales la diesel, se infunda EGR, catalizator, injectoare, depuneri...pfoaa, nici sa nu ma gandesc)).

                      Poti sa schimbi la masina in puterea maxima data de fabricant in caz ca nu stiai, de-asta are si ea niste date tehnice, in limitele alea poti circula fara nicio problema, iar orice motor se considera subturat atunci cand ruleaza sub turatia cuplului maxim.
                      4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

                      Comment


                      • #56
                        Dle onciu_mircea,se pare ca esti iute de manie asa ca te rog sa nu mai bagi in seama un manelist ca mine , ca daca mai continui cu jigniri de gen s-ar putea sa primesti un ban.
                        Probabil ca dvs sunteti o persoana care lucreaza in service , sau care este foarte mare cunoscator de masini diesel.O persoana care lucreaza in service stie chestii despre masini decat asa cum vin ele stock.un exemplu mai concret este faptul ca toata lumea de pe aici cu motorina isi curata EGR acasa la ei fara probleme , iar eu care ma duc la service imi zice ca e loterie , ca s-ar putea sa-l stric.Tin sa precizez ca forumul m-a invatat mai multe decat cartea masini, decat plimbarile pe la service,mecanici auto si altele.si exemplele pot continua.in fine...

                        Explicatiile de rigoare le-a dat Agentu,care este un om obisnuit , fara harfe care stie sa se exprime si care nu merge in turatii mari.tot cea ce a spus este adevarat,si pe mine m-a invatat experienta ca acest motor de 85cp are vit maxima 168,dar eu am mers si cu 173,pe GPS.

                        La fel cum ai auzit pareri si idei si de la un liniutar , care nu agreaza motoarele diesel,este vb de asta micu(alexspeed),si care are un diesel cu 73000km in regim de taxi fara probleme si da orice motor care merge sub cuplu maxim, se numeste ca merge subturat.

                        Va respect pe toti,numai bine si nu , nu ascult manele.
                        Fara Semnatura.

                        Comment


                        • #57
                          Originally posted by aleXpeed View Post
                          Vezi ca tata are 73.000 km cu dci de 85 facuti 90% in oras si schimba intre 2800 si 3500 rpm si n-are nicio problema, motorul nu trebuie subturat, normal ca toata lumea schimba dupa sunetul motorul cand "cere treapta superioara", idei de oameni de au avut dacii 1300, nu e chiar asa. Si vezi ca ala de 85 de cai difera ce cel de 65 de cai. Asta de 85 are PUTEREA MAXIMA la 3750 rpm, nu CUPLU MAXIM ca nu o fi vre-un benzinar, iar viteza maxima data de fabricant este de 168 km/h la asta de 85, nu 158, mai documenteaza-te. Si stai tu linistit ca nu pica dieselul daca schimbi in turatiile alea, eu cand merg cu diesel schimb intre 3000 si 4000 rpm. (la cald), da ai citit bine, cum la benzinar schimb intre 4000 si 6400 rpm. (tot la cald), ca daca mergi cu masina numai stilul ala de mers "rutina" ca baba, mai ales la diesel, se infunda EGR, catalizator, injectoare, depuneri...pfoaa, nici sa nu ma gandesc)).

                          Poti sa schimbi la masina in puterea maxima data de fabricant in caz ca nu stiai, de-asta are si ea niste date tehnice, in limitele alea poti circula fara nicio problema, iar orice motor se considera subturat atunci cand ruleaza sub turatia cuplului maxim.
                          aia de la formula 1 schimba la 10000 hai ca esti aproape
                          Doamne ce cretini Cati ani ai pustiulica??

                          Comment


                          • #58
                            Mda.... se pare ca nu ai cu cine.
                            Fara Semnatura.

                            Comment


                            • #59
                              Am impresia ca postezi dupa ce faci cunostinta cu o sticla de ceva..altfel nu imi dau seama cum iti permiti sa jignesti pe cineva in halul asta.Daca vrei da mi pm sa ne intalnim ca sa ma jignesti si pe mine intre patru ochi...

                              Comment


                              • #60
                                Originally posted by onciu_mircea View Post
                                aia de la formula 1 schimba la 10000 hai ca esti aproape
                                Doamne ce cretini Cati ani ai pustiulica??
                                Esti genul de om care daca vede 4000-4500 rpm. (la diesel) va crede ca "se strica motorul", "il dai pe ulei", "se caleaza", "i-ai scazut deja durata de viata cu 10.000 de km. dupa turele alea", pusti pusti dar atiu mai multe ca tine, nota 4 stai jos, ai BAN si cu asta am terminat)).
                                4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google