Originally posted by onciu_mircea
View Post
Eu unul nu mai inteleg nimic (glumeam). Daca ma pui sa dau timpul inapoi, nu mi-as mai lua diesel niciodata. Nu se justifica economia care o faci la carburant, ca pe partea cealalta (consumabile+piese) TE JUPOAIE. Am la firma o gramada de loganuri pe benzina luate acum 4 ani. NICIUNUL nu a avut vreo problema la motor ; si au ajuns la 60000 km. La diesel cand incepe sa pice, credema ca trebuie sa ai vreo 2000 de euro pusi deoparte si nu sti daca o sa fie suficient. Uite cateva preturi estimative la componente care de regula pica la 1.5 dci :
injector-11mil. buc si sunt 4
pompa inalta 34mil.
turbosuflanta 23mil.
Astea sunt preturi de reprezentanta!! sau erau cine stie acum e in functie de curs!!!
Nu mai zic de riscul topirii pistoanelor din cauza injectoarelor defecte care in loc sa pulverizeze, pisa.
La benzinar nu se infunda nimic! nu are turbo+pompa de inalta.
Nu vreau sa te sperii dar nu se justifica economia la carburan absolut deloc.
Daca ai ghinionul sa-ti pice una din piesele de mai sus (si cam pica) ia zii ce economie mai faci??
Am vazut si bmw diesel seria 7 ala 745 cu probleme la injectoare. venise unu la turcu (de la autogara filaret) e vestit in bucuresti ca meserias in injectie; scotea fum pe ambele tobe de esapament de nu se vedea nimic in spatele lui ; da cand i-a zis ca un injector il costa 1600 de euro , cum a venit asa a plecat!! Concluziile le tragi tu; pe mine daca m-ar pune cineva azi sa aleg intre benzinar si diesel , cu ochii inchisi si fara nicio ezitare as opta pentru prima varianta ce-mi place smileul asta seamana cu presedintele!![/QUOTE]
cred ca am incurcat butoanele[/QUOTE]
in legetura cu bornele puse invers am gasit siguranta de la uch arsa ms pentru ajutor
Comment