Singurul motor rezonabil pe un Duster este dci-ul de 110 , cel de 85 mi-a lasat acelasi feeling ca si 1.4 de pe logan (turai si nu se intampla nimic ), iar despre 1.6 16v pe duster ... nu cred ca-l intrece ca si senzatie pe cel de 85 diesel.
Sfat cumparare logan diesel
Collapse
X
-
una mai tare e ca pe Duster se fac probe pt RO si chiar se pune dar doar in Brazilia un motor de 2.0T benzina sau 1.8T de 140-150cp nu mai stiu exact iar scuzati-ma cel de 1.6 16V duster este de 110CP si are putere suficienta dar la turati de 4000-5000 adica cand face vartej in rezervor)
Comment
-
bah ce tot vorbiti toti ca dieselu ii galagios, vorbiti prosti...la mersu in afara orasului ca ii vorba de drumuri lungi la 110-120 nici nu ii aud motoru chiar de loc, asa ca nu mai tot vorbiti ca ii insuportabil la drumuri lungi. Nu zic masina ii cam galagioasa chiar cand o pornesc pana cand se incalzestre putin sau cand trec de 3000 de ture in rest ii foarte silentioasa
Comment
-
bleizar - fault 1: ce legatura are sula cu prefectura?(a se intelege varsta cu cunostintele legate de masini?)
samy- da am mersi cu 195 - pe ceas- si da e galagioasa masina,dar nu stiu cat din galagie e de la motor si cat e de la super antifonarea made by dacia,nu cred ca e mai galagioasa ca o benzinara cu toba sport.daca va place linistea , luati motor 1l sau 1.2 si mergeti la 2500 ture si acolo e liniste si pace...sau treceti pe alea ecologice ca alea chiar nu fac scandal
Comment
-
Deci dupa ce ne-am razboit ca dieselul e mai scump de intretinut decat benzinarul si ca daca nu ai noroc iti faci zile negre cu un dci , acum ne certam si ca dieselul e mai putin galagios decat un benzinar ce naiba frate, nu ne-am nascut ieri , din totdeauna un diesel a fost mai galagios, in ultimii ani ce s-au mai tehnologizat motoarele, in rest pana in anii 2000 auzeai de la 5 strazi ca soseste un diesel , tata a lucrat la garajul getax(lipea radiatoare cand inca mai existau de cupru)care era pe vasile lascar si chiar daca nu am foarte multi ani am stat p-acolo destul de mult si am vazut multe , nu stiu daca tie cand aveai 5 ani ti-a aratat cineva cum se refac franele la o dacie ...
Si da , oricum nu avem drumuri de motoare puternice , un motor de 1.2 sau 1 litru sa fie economicos ,ieftin, silentios (pe o masina low cost-logan) e in regula pentru tara asta cu drumuri pe care nu ai cum sa mergi prea tare .
Am facut un experiment insemnand 2 drumuri pana in Adjud + 60 km pana in Targu Ocna , pana la destinatia finala sunt 300 km fix , la primul drum i-am dat in goarna cat am putut , 160 , pe alocuri 170 ca era la vale in localitate 60 ca n-am bani de radar si am facut 3 ore jumate ,la al doilea drum am mers 110 /120 accelerari fine , si am facut 4 ore , aceleasi conditii de trafic dar consumul a fost diferit , de ce sa dau cel putin 1l % in plus ca sa ajung mai repede cu juma de ora ? nu mi se pare rentabil
1.4 supernova remapat primul drum 7 % , 60 localitate , pedala la podea in afara
si al doilea drum 5.9 % 60 in localitate, 110, 120 in afara linistit ... am consumat 44 de litri la 720 de km , stiut fix cat am avut in rezervor si cat am bagat de la pompa ... al doilea consum ma unge la sufletLast edited by 827sam; 30 September 2010, 09:47.Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.
Comment
-
Originally posted by samy0388 View PostMda, eu am inteles foarte bine ideea ta , dar te vad posesor inflexibil de DCI, cu ideea ta fixa, probabil nu concepi sa treca un mpi pe langa tine in veci ... nu-i asa ca iti vine sa crapi injectoarele in momentul respectiv?
Bicicletele sunt precum masinile unele scumpe,ieftine,mai bune calitativ sau mai slabe calitativ , unele se strica mai repede altele mai greu .
Ma refeream ca la diesel se poate poate strica ceva mai repede UN injector ca la un benzinar ... acu daca ramai la ideea ta si mori cu ea de gat e clar ca nimeni nu are dreptate ... decat tu ...
Originally posted by samy0388 View PostTot ce am avut de spus , am spus , singura chestie la cineva e ca nu imi place sa imi vorbeasca de sus, si asta a facut el, asta faci si tu .
Eu am subliniat faptul ca sunt mai multe riscuri si mai multe chestii suparatoare la un dci decat la un benzinar , parca prea multi au avut probleme cu injectoarele . Ma refeream strict la el ca e fixat pe ideea cu diesel, am si zis ca daca ii place e problema lui , dar faptul ca iti place un diesel nu inseamna ca e mai fiabil decat benzina , nu ridic nimic in slavi, nici mpi nici dci , dar hai sa-i dam Cezarului ce-i al Cezarului , multe probleme la dci, intretinere mai scumpa , achizitie mai scumpa.
Ca la postul anterior - daca iti place dci poate sa se strice de 3 ori pe zi , ca tot iti iei, asa ca e parerea ta "e" banii tai , faci ce vrei cu ei.
Stai calm ca nu sunt nervos , absolut deloc.
Comment
-
Originally posted by logan 05 SGB View Postdaca ar fi viteza legala 150-160 km/h m-as oftica dar asa nu si vorba aia: viteza ucide,
....................................
Dupa rationamentu asta daca te urci intr-o masina care fuge cu 300/h esti mort din secunda doi.
Viteza e doar un factor generativ rezultat din actiunea apasarii acceleratiei acolo unde nu sunt conditii propice pentru o anumita viteza.
Inconstienta, neatentia, astea pot duce la moarte.
PS: eu spre exemplu era sa mor la maaaxim 50 km/h (neatent!!).
PPS: am scris in acelasi timp ) , dar tot cam aia am spus amandoi.Last edited by Octavian; 30 September 2010, 13:51.
Comment
-
Nu ai dreptate cu postul anterior , nu viteza ucide , prostia ucide , sa te urci la volan dupa ce ai baut denota o mare prostie , sa ploua torential si sa mergi cu 180 se numeste acvaplanare si aia se intampla din cauza prostiei pe care o posezi mergand cu acea viteza , neacordarea de prioritate duce la accidente , niciodata factorul viteza in sine singur nu ucide , adesea e combinat cu un bou care conduce fix anapoda , de ce in germania sunt autostrazi no speed limit ? Evident ca nu vorbeam la persoana ta ci in general , mai citeste postul meu sa vezi ca sunt complet de acord cu tine ca daca iti place dieselul asta nu inseamna ca e mai bun , e valabila si reciprocaDaca prostii ar zbura, ar fi intuneric.
Comment
-
si mpi si diesel sunt fiare se pot strica cand ti-e lumea mai draga dar trebuie sa ne impacam cu situatiile bune sau rele
Originally posted by logan 05 SGB View Postsi mpi si diesel sunt fiare se pot strica cand ti-e lumea mai draga dar trebuie sa ne impacam cu situatiile bune sau rele
belele vin trec noi sa fim sanatosi
Comment
-
uite aici ce poate sa faca nenea ala, mi se pare un pic trasa de par pe alocuri insa oricum e mare meserias , dar pana la urma fiecarui pasionat cu adevarat de masini sa ne dea o bestie d-aia mica , tot ce ne trebuie si 10 zile de antrenament , sa vedem atunci ca si noi suntem destul de buni , doar ca nu ni s-a dat sansa ...
Last edited by 827sam; 30 September 2010, 16:15.Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.
Comment
Comment