Sfat cumparare logan diesel

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    din cate vad eu aici toti vorbesc despre loganul vecinului si al prietenului = povesti
    eu zic ca un posesor de DCI nu se urca intrun polizor de 1.4
    Am un logan dci din decembrie 2006 si de atunci am bagat in rezervor pretul la vreo 3 loganuri 1.4 benzina asta ca va dati seama de numarul de km facuti .. nu am scimbat injectoare nu am avut probleme de nici un fel revizii si atata .
    Nu incep din nou despre razboiul dintre diesel si benzina care e deja legendar aici pe forum dar consider ca un diesel este avantajos la 25.000 km/an si daca am sa cumpar orce alta masina tot diesel va fi nu o sa bag 8-9 litri de bezina pentru un trafic de oras cand dieselu imi cere 4-5.
    Asa cum sa spus si mai sus conteaza cum intretii o masina enorm de mult indiferent ca e benzina sau diesel.
    Degeaba gandesti daca esti prost!

    Comment


    • #32
      Originally posted by need4speed View Post
      Asa cum sa spus si mai sus conteaza cum intretii o masina enorm de mult indiferent ca e benzina sau diesel.
      frumos spus
      sigpic
      Poate pentru lume ești o singură personă,dar
      pentru o anumită persoană, ești întreaga lume!

      Comment


      • #33
        need4speed nu a spus nimeni pe forum ca dieselul e de rahat si ca 1.4 este exceptional, fiecare isi da cu parerea despre ce crede ca e mai bun , dupa cum vad sunt foarte multi care se feresc de diesele si pe buna dreptate, sunt si multe fiabile , tocmai d-aia ziceau multi ca e o loterie, nu stii ce iei , daca pica si la tine in mana vreun logan din lotul de rahat sa vezi ce parere buna aveai si tu despre 1.4 , eu pe logan as lua numai 1.6 16v , defapt e in plan masina aia, rumeg de mult la ce masina sa imi iau dupa mai multe criterii si am ajuns la concluzia ca altceva nu`mi permit , nu vreau sa dau 14, 15 mii pe alta masina si sa fac foamea 2,3 ani pana o platesc ,prefer un logan pe care sa`l mai si plimb ...
        Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

        Comment


        • #34
          avantajele si dezavantajele unui diesel

          avantaje :
          .............putere la urcare, consum redus, oriunde te duci gasesti motorina(tir...etc), iarna porneste repede, se incalzeste repede...etc
          dezavantaje :
          .............galagios, daca nu e turata strici multe de pe ea, piese si revizia, scumpe(fata de benzinar), noxe multe, mai scumpa la cumparare, taxe mai mari, daca ai aparatura pe ea, bateria nu rezista mult, la fiecare forjare trebuie sa lasi motorul pornit, macar 3 minute....etc.
          rog, nu fitzi rai cu mine, astea-s parerile mele, petrecute in 73000 km.cu diesel
          lipsa text

          Comment


          • #35
            noxele(co2) sunt mai mari la benzina decat la motorina conform datelor publicate de dacia

            galagios pt cine? pt cel de afara sau cel din interior?-in ambele cazuri nu sunt probleme-pt cel de afara nu-mi pasa pt interior exista radio,cd etc.

            si adevarat reviziile sunt mai scumpe dar se amortizeaza prin consumul de motorina
            Last edited by logan 05 SGB; 29 September 2010, 11:07. Reason: Automerged Doublepost

            Comment


            • #36
              Originally posted by logan 05 SGB View Post
              noxele(co2) sunt mai mari la benzina decat la motorina conform datelor publicate de dacia

              galagios pt cine? pt cel de afara sau cel din interior?-in ambele cazuri nu sunt probleme-pt cel de afara nu-mi pasa pt interior exista radio,cd etc.

              si adevarat reviziile sunt mai scumpe dar se amortizeaza prin consumul de motorina
              Galagios - logic ca se refera la interior , nu la exterior
              Galagia din interior facuta de motor nu o poti combate cu un radio cd , din simplul motiv ca esti om si nu poti sta cu volumul la maxim 3, 4 ore cat faci un drum , asa ca oricat ai zice ,ai nevoie ca masina sa fie silentioasa , sunt curios sa te vad conducand 4, 5 sute de km cu cd la maxim , iesi din masina mai rau ca din club
              Nu uita ca din consumul de motorina trebuie sa amortizezi si costul de achizitie ridicat , si reviziile si daca mai pui la socoteala ca doamne fereste pica vreun injector ajungi sa te **** in el de diesel ca tot nu iesi in castig, dar daca vei spune ca e mai misto sa conduci un diesel si ca iti place mai mult decat un benzinar atunci se anuleaza tot ce am zis si nu mai conteaza costurile pentru ca iti faci poftele si gusturile nu se discuta
              Bafta si km cati mai multi fara probleme !

              In legatura cu galagia - am condus un 1.5 de 85 de cai pe un logan van , e insuportabil peste 2800 3000 de ture(ma gandesc totusi ca un logan normal-nu van-ar fi mai putin galagios,antifonat mai bine decat un vad de transportat marfa, nush-zic si eu ...) ori la drum lung ai nevoie de turatie chiar daca e diesel , mi s-a parut lux cand am revenit pe benzina ...
              Last edited by 827sam; 29 September 2010, 13:15.
              Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

              Comment


              • #37
                sa stii ca am mers 3 mii km si nu am avut probleme , cine a spus ca trebuie sa dai muzica la maxim si daca mergem pe principiul ca osa cada aia,aia nu mai cumparam masini mergem cu bicicleta ooops si aia se strica

                cine a spus ca tre sa mergi cu muzica la maxim? eu am mers si 3000km si nu am avut probleme. si daca mergem pe principiul ca se strica aia,aia nu mai cumparam masini mergem cu bicicleta oooops si aia se strica
                Last edited by logan 05 SGB; 29 September 2010, 13:33. Reason: Automerged Doublepost

                Comment


                • #38
                  Mda, eu am inteles foarte bine ideea ta , dar te vad posesor inflexibil de DCI, cu ideea ta fixa, probabil nu concepi sa treca un mpi pe langa tine in veci ... nu-i asa ca iti vine sa crapi injectoarele in momentul respectiv?
                  Bicicletele sunt precum masinile unele scumpe,ieftine,mai bune calitativ sau mai slabe calitativ , unele se strica mai repede altele mai greu .
                  Ma refeream ca la diesel se poate poate strica ceva mai repede UN injector ca la un benzinar ... acu daca ramai la ideea ta si mori cu ea de gat e clar ca nimeni nu are dreptate ... decat tu ...
                  Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

                  Comment


                  • #39
                    samy...acum vin eu asa ca un nestiutor(din pacate posesor de dci) si te intreb.esti cu capu frate?calmeaza-te.ia 2 guri de aer,inchide forumul si calmeaza-te.daca mie imi place dci si nu mpi inseamna ca-s lovit in cap?fiecare si-a luat masina cu capul lui,nu cu al vecinului din colt.fiecare stie mai bine de ce si-a luat ce si-a luat si de ce sustine ce sustine.deja o dati in diverse si ajungem la vesnicul conflict benzina vs diesel. tare am impresia ca aveti nevoie de o pauza sa va calmati.
                    P.S: pai daca-ti vine sa-ti crapi injectoarele cand trece un 1.6mpi sau 1.6 16v pe langa tine....ce sa mai zici cand vine un "amarat" cu polo 1.4tfsi?ca deh..e 1.4,nu?ruleaza fin....
                    http://img94.imageshack.us/img94/4346/fanecl.gif

                    Comment


                    • #40
                      sami si turbina o poti strica daca nu o turezi in parametri normali de diesel
                      credeti-ma, am avut pana acum 4 diesel-uri, pana in 2005 se merita, dupa 2005, nu!
                      am facut un calcul, km, piese, servis, rezervoare umplute, dau echivalentul a 29800 km. consum benzinarul cu motorina, paritate, piese, consum, pretz, manopera, acum nu mai este castig!
                      data viitoare jur ca-mi iau pe benzina.
                      Last edited by Bleizer; 29 September 2010, 14:28.
                      lipsa text

                      Comment


                      • #41
                        Da si razboiul a inceput
                        injectoarele se strica daca nu sti sa mergi cu masina diesel si bagi motorina de pe toate santurile.
                        considerati voi ca sunt mai scumpe piesele la dci decat la benzina.diferenta este un filtru de motorina 100 ron care i-l schimbi in plus la fecare schimb de ulei daca e masina ta sau 2 daca e pe firma. E adevarat ca dci-ul are injectoare proaste si e zgomotos dar nici cu benzinaru nu i-mi e rusine eu am de am2 de fapt 3 si cel mai multumit sunt de diesel.
                        1.4 mpi faza 2 masina buna frumoasa dar puturoasa deja e in vazare, 1.5 DCI 65 2006 cu 150MII si ceva KM la care am schimbat inj dar din cauza mea ca am bagat morina din galeata si un 1.6 16V MCV 2008 care merge frate rupe dar si consuma cand te dai la ea.
                        pareri impartite DCI faci KM si vrei economie e buna dar e si putin mai scumpa asta e viata ca si "femeile" . voi trageti concluzile

                        Comment


                        • #42
                          Tot ce am avut de spus , am spus , singura chestie la cineva e ca nu imi place sa imi vorbeasca de sus, si asta a facut el, asta faci si tu .
                          Eu am subliniat faptul ca sunt mai multe riscuri si mai multe chestii suparatoare la un dci decat la un benzinar , parca prea multi au avut probleme cu injectoarele . Ma refeream strict la el ca e fixat pe ideea cu diesel, am si zis ca daca ii place e problema lui , dar faptul ca iti place un diesel nu inseamna ca e mai fiabil decat benzina , nu ridic nimic in slavi, nici mpi nici dci , dar hai sa-i dam Cezarului ce-i al Cezarului , multe probleme la dci, intretinere mai scumpa , achizitie mai scumpa.
                          Ca la postul anterior - daca iti place dci poate sa se strice de 3 ori pe zi , ca tot iti iei, asa ca e parerea ta "e" banii tai , faci ce vrei cu ei.
                          Stai calm ca nu sunt nervos , absolut deloc.
                          Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

                          Comment


                          • #43
                            asa e! eu am trait aceleasi experientze cu diesel-ul meu, de aceea le-am postat ci nu de dragul de a face un post in plus, am scris exact ce probleme, costuri...etc. sunt.
                            lipsa text

                            Comment


                            • #44
                              1.6 16v sa traiasca super motor; dupa cate am citit de diesel si vazut pe la prieteni mi s-a luat clar de motorina , am in plan un logan 1.6 16v si ca masina de oras ma gandeam la un peugeot 107 motoru de 1 litru benzina , l-am condus si trage de te rupe (masa mica a masinii ... )
                              Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

                              Comment


                              • #45
                                da 1.6 16V e un super motor sunt curios cat de bun e pe gaz. din cate stiu motorul acesta se pune si pe DUSTER(150kg mai greu decat MCV) si e destul de bun face ravagi mai ales ca are 6 trepte asta i-i lipsea la Logan treabta 6 pe 16V. Duster 4x2 gpl sunt chiar curios cum merge.abia astept

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google