O Problema Ciudata...

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • O Problema Ciudata...

    Salut...

    Am o problema sau cel putin asa cred.....Logan 1.5 dci 65 cp....62000km....

    tremura cam urat cand este la relantii....daca stau cu ea la relantii 5 min tremura rau....dupa ce o opresc corpu inca e obisnuit cu tremuratu....(stiiti voi senzatia aia)....si nu stiu care ar fii cauza....i-am facut ITP la 60000km...si ala d acolo mi-a zis ca nu a vazut motor mai curat de logan dci....la injectoare nu ar fii o problema....+revizia de 60000km.....unde a fost schimbat tot ce trebuie....ma puteti ajuta cu niste raspunsuri? Multumesc....:-<

  • #2
    Verifica tamponul din dreapta motorului cel de deasupra distributiei si bieleta de cuplu (anti rasturnare, anti basculare ) cea de sub masina.
    sigpic1.6 16v Euro 5 + GPL

    Comment


    • #3
      @aLeKsuTzU1,sa sti ca ,am condus un hyundai accent 1.5 si sa vezi ce tremura si ala in relantiu

      Comment


      • #4
        conteaza ca masina nu facea asa nici pe geru de anu trecut....si am mers cu ea pe -n grade....conteaza de ce face asa

        Comment


        • #5
          Totusi ar fi indicata o diagnoza la sistemul de injectie
          In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

          Comment


          • #6
            sigur ai distributia bine pusa la punct???? porneste repede cand e rece,scoate fum cand il turezi la 1500-2000rpm astept raspuns

            Comment


            • #7
              porneste imediat la rece....nu scoate fum de nici un fel....oricum te asigur k injectoarele nu sunt "murdare"....pt ca eu merg cu ea turata 2.500 ture cand merg normal...si cand ma enervez pe prostii din trafic (fac cam des) daca nu o schimb la 3500-4000 nu ma simt bine )...

              Comment


              • #8
                Sunt destui care merg cu ele turate si tot le-a picat injectia. Pana nu faci testul nu poti baga mana in foc
                Motorina e de rahat
                In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                Comment


                • #9
                  testu a fost facut la ITP acum cateva luni....mai exact in iulie....si masina pana sa o conduc eu era puturoasa rau....nu puteam sa fac depasiri in a 3-a....am forjato de a gasito....si cand sa dus cu ea in iulie la ITP ala a ramas masca....ca e motoru perfect etc etc....eu bag mana in foc ca nu sunt "murdare" injectoarele...

                  Comment


                  • #10
                    atunci diagnoza la motor ca pot fi si alte cauze

                    Comment


                    • #11
                      ITP-ul nu face test la injectoare iar curatenia exterioara a unui motor nu are nici o legatura cu functionearea acestuia in parametrii
                      In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                      Comment


                      • #12
                        Ce naspa,costa motorul diesel de te rupe ,si mai si iti face figuri din cauza motorinei proaste de la noi,deaia am ales gpl :|

                        Comment


                        • #13
                          Eu zic totusi intai sa verifici tamponul si bieleta de cuplu pentru ca e cea mai simpla treaba si dupa aia mai vezi pe ce diagnoze arunci banii.
                          sigpic1.6 16v Euro 5 + GPL

                          Comment


                          • #14
                            @darkside testu de la ITP care ii zice ce emisii are nu este un test care demonstreaza functionarea corecta a unui motor?
                            @fanrenault destul de scump (stiam eu) sa treci pe gpl...
                            @b-53-sdp o sa verific in dimineata asta ....

                            va multumesc la toti pt idei...dak mai aveti nu ezitati ....intr-un fel mi-se pare cva anormal...am mers cu dci cu peste 100.000km si nu facea asa...

                            Comment


                            • #15
                              Salut exact la fel am patit si eu in primavara cu masina, tremura de ziceai ca sunt la masaj.
                              Am schimbat Tamponul hidroelastic cel din draeapta motorului(original 490) si bieleta antirasturnare (sts,50 ron, e putin mai rigida dar din lipsa de $,merge) si nu mai am probleme dar nu ar strica si un test la inj, sfatul meul cu bidonasele pe retur nu treb sa dea mai mult de 35ml/injector sau poate o calibrare cu DDT2000 e si asta o solutie.
                              Oricum incep frigurile si asa o sa faca mereu
                              Bafta

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google