O Problema Ciudata...

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Originally posted by fanrenault View Post
    Ce naspa,costa motorul diesel de te rupe ,si mai si iti face figuri din cauza motorinei proaste de la noi,deaia am ales gpl :|
    iti dai seama ce chestie...dar cand ti-or intra scaunele de la supape in chiuloasa sa te tii mers patrat la motor,sa te tii de vreo 57 mil o chiuloasa noua
    sigpic
    Poate pentru lume ești o singură personă,dar
    pentru o anumită persoană, ești întreaga lume!

    Comment


    • #17
      Un motor SH de MPI este vreo 15 milioane, il iei cu totu' si iei chiulasa de pe el.
      4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

      Comment


      • #18
        la benzinare e mai simplu ca nu se strica asa des si sunt multe taxiuri "casate" . La diesel e mai greu de gasit ceva bun si mult mai scump.
        Pain brings out the truth in us all...
        ...how much truth can you stand?

        Comment


        • #19
          am verificat tamponul si bieleta de cuplu si nu este nici un spatiu....tata are un logan van anu asta luat 7k km si mam uitat la el si este destul spatiu + un cauciuc protector....o sa ma duc sa rezolv problema sa vad....probabil nu a tinut cont "mesteru" cand a schimbat distributia....:-j.....Va multumesc pt sfaturi

          Comment


          • #20
            asa facea si a mea tremura la relanti,i-am pus aditiv in motoria si incet incet si-a revenit.80% este din cauza carburantului,incearca sa schimbi carburantul si tamponul elastic cu unul made in germany!!!!!

            Comment


            • #21
              Pe turometru cat ai cand tremura?


              fara linkuri externe

              Comment


              • #22
                Originally posted by aLeKsuTzU1 View Post
                Salut...

                Am o problema sau cel putin asa cred.....Logan 1.5 dci 65 cp....62000km....

                tremura cam urat cand este la relantii....daca stau cu ea la relantii 5 min tremura rau....dupa ce o opresc corpu inca e obisnuit cu tremuratu....(stiiti voi senzatia aia)....si nu stiu care ar fii cauza....i-am facut ITP la 60000km...si ala d acolo mi-a zis ca nu a vazut motor mai curat de logan dci....la injectoare nu ar fii o problema....+revizia de 60000km.....unde a fost schimbat tot ce trebuie....ma puteti ajuta cu niste raspunsuri? Multumesc....:-<
                la pompa de inalta ai un senzor. ala e bulit vezi ca e cam scump senzorul ala in jur de 700 de ron. asa se manifesta motorul atunci cand zici ca injectoarele nu au nimic si senzorul ala e dus.

                Comment


                • #23
                  @redriver turometru arata normal....800-900 rt/min...pana in 1000 rt/min...

                  @onciu_mircea o sa verific...o sa ma duc cat de curand la control...k deja e prea mult....

                  Comment


                  • #24
                    Un sfat bun cand am avut probleme cu DCI de la servici , un mecanic destul de batran uns de toate motoarele , si straine si dacii , a rostit asa : prinde tu o suta si ceva la ora , trage tare de levier sa intre in marsarier, nu conteaza daca nu intra, tu insista , apoi concomitent apasa acceleratia la maxim si da drumul la ambreiaj cat poti tu de brusc, mi-a dat garantie in scris ca nu va mai tremura niciodata !

                    Important Moderator or Administrator NoteNu luati in seama sfatul de mai sus...e scris la misto...asa sa faci tu la Supernova ta.Te rog nu mai da "sfaturi" prin care unii mai creduli isi pot strica masina.
                    Last edited by valeriuciprian; 7 October 2010, 15:36.
                    Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

                    Comment


                    • #25
                      sfatul tau suna cam asa "1001 sfaturi cum sa polizezi pinioanele din cutie si cum sa prajesti un disc de ambreiaj".

                      aceasi chestie am avut-o si eu, tot dci 65cai si le-a trebuit 2 saptamani sa-si dea seama cei de la service ca este din suportii motor. au pus altii noi si problema rezolvata. si asta pe la 35.000km
                      nu ai precizat daca iti trepideaza doar pana se incalzeste motorul sau continuu.
                      Daca indeplinesti o sarcina prea bine, vei ramane cu ea pe cap, cum ar fi Tutoriale pentru Dacia Logan

                      Comment


                      • #26
                        Originally posted by samy0388 View Post
                        Un sfat bun cand am avut probleme cu DCI de la servici , un mecanic destul de batran uns de toate motoarele , si straine si dacii , a rostit asa : prinde tu o suta si ceva la ora , trage tare de levier sa intre in marsarier, nu conteaza daca nu intra, tu insista , apoi concomitent apasa acceleratia la maxim si da drumul la ambreiaj cat poti tu de brusc, mi-a dat garantie in scris ca nu va mai tremura niciodata !

                        Important Moderator or Administrator NoteNu luati in seama sfatul de mai sus...e scris la misto...asa sa faci tu la Supernova ta.Te rog nu mai da "sfaturi" prin care unii mai creduli isi pot strica masina.
                        si de ce nu-i dai ban ?? adica eu mi-am luat ban ca l-am jicnit pe unu care imi povestea cum ca e normal sa schimbi viteza pe la 6500 de rot/min, care de fapt el a jicnit primul ca m-a facut betiv si apoi l-am injurat; dar indivizi ca acesta de mai sus care va dau sfaturi din cele mai bune sunt liberi bine mersi sa posteze pe forum. lasa ca va meritati soarta. luati-va dupa ei ca sunt meseriasi.(cuplul maxim 4750 rot/min; schimbi viteza 6500 rot/min; etc). ia incercati si voi poate asa va reparati masinile

                        Comment


                        • #27
                          trepidatiile la relanti pot aparea,dupa cum a zis si cristireulea,de la tampoanele de sustinere ale motorului,dar cel mai des caz intalnit este de la acel tampon de sub masina caruia ii mai spune si bieleta antiruliu,e cea legata intre caroserie si motor sub masina,la unii sunt din plastic cu bucsi de cauciuc,astea sunt proaste,la altii sunt din aluminiu cu bucsi de cauciuc,astea sunt cele mai bune..uite si o poza ajutatoare
                          sau si de la infundarea EGR-ului,dar aici intra mai multe,numai are viata la accelerare,etc etc...iar poze ajutatoare cu EGR murdar si curat,intra la mine la my ride si vezi acolo ce si cum...stima

                          precizez ca astea ar putea fi unele din multe alte cauze,poate nu or fi cele enumerate de mine si sunt cele enumerate de colegii de forum,spor la treaba
                          Attached Files
                          Last edited by AGENTUL NYT; 10 October 2010, 16:47.
                          sigpic
                          Poate pentru lume ești o singură personă,dar
                          pentru o anumită persoană, ești întreaga lume!

                          Comment


                          • #28
                            @cristireulea trepidatiile sunt continuee...numai k face mai rau cand e rece....cand se incalzeste face mai putin...dar tot este deranjant....o perioada am mers cu masina mai lent totusi la 2500 e bn sa schimbi la logan....si acum l-am luat la "alergat" si nu e nici o diferenta la fel face...sigur e ceva la tampoane :-??

                            Comment


                            • #29
                              [QUOTE=aLeKsuTzU1;732621]@cristireulea trepidatiile sunt continuee...numai k face mai rau cand e rece....cand se incalzeste face mai putin...dar tot este deranjant....o perioada am mers cu masina mai lent totusi la 2500 e bn sa schimbi la logan....si acum l-am luat la "alergat" si nu e nici o diferenta la fel face...sigur e ceva la tampoane :-??[/QUalexutu esti sigur ca nu e de la injectoare?? te intreb ca o trepidatie de aceasta am avut si eu. vibra motorul (bine ca doar la relanti iti poti da seama daca vibreaza); de credeam ca se rupe tamponul in care statea prins. si totul de la un amarat de injector.mai greu pana depistezi injectorul cu buba eu le-am luat pe rand ca nu am gasit meserias care sa-mi spuna sigur care e stricat. toti pe la care am fost imi spuneau ca trebuie schimbate toate( ca la mine banii cresc in copac). si asa de unu singur prin excludere am rezolvat problema. cam multa bataie de cap da am scutit niste bani.

                              Originally posted by aLeKsuTzU1 View Post
                              @cristireulea trepidatiile sunt continuee...numai k face mai rau cand e rece....cand se incalzeste face mai putin...dar tot este deranjant....o perioada am mers cu masina mai lent totusi la 2500 e bn sa schimbi la logan....si acum l-am luat la "alergat" si nu e nici o diferenta la fel face...sigur e ceva la tampoane :-??
                              esti sigur ca nu e de la injectoare?? te intreb ca o trepidatie de aceasta am avut si eu. vibra motorul (bine ca doar la relanti iti poti da seama daca vibreaza); de credeam ca se rupe tamponul in care statea prins. si totul de la un amarat de injector.mai greu pana depistezi injectorul cu buba eu le-am luat pe rand ca nu am gasit meserias care sa-mi spuna sigur care e stricat. toti pe la care am fost imi spuneau ca trebuie schimbate toate( ca la mine banii cresc in copac). si asa de unu singur prin excludere am rezolvat problema. cam multa bataie de cap da am scutit niste bani.
                              Last edited by onciu_mircea; 11 October 2010, 23:49. Reason: Automerged Doublepost

                              Comment


                              • #30
                                In cele mai multe cazuri problema trepidatiilor se rezolva prin inlocuirea tamponului hidroelastic insa trebuie neaparat unul tot original altfel va face mai rau cu cele import.
                                Last edited by costin158; 13 October 2010, 02:32.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google