In primul rand salutari tuturor !
Nu imi place sa deschid thread-uri, dar nu am mai stiut unde si ce sa citesc...asa ca sa va spun ce patesc cu Loganul meu.
L-am cumparat ieftin, e din 2005 si a venit cu jumatate din motorul lui in portbagaj, cu inca jumatate de motor de clio si cu inca jumatate de motor pe bancheta din spate. Am facut din 3 motoare unul bun. Am schimbat chiulasa, segmenti, cuzineti, arbore cotit, turbo, deci l-am facut bine si ca la carte. Am reusit sa il pornesc acu o saptamana tras, a apornit foarte repede si usor, dar face zgomot, scoate fum si nu are putere. Problema pe care o banuiesc eu este ca nu sunt scrise codurile de la injectoare. Injectoarele au toate 4 acelasi cod, ceva de genul 302204204... . In momentul in care vreau sa ii scriu codurile cu DDT2000 imi apare in dreptul fiecaruia NOK (Not OK banuiesc) si mi se aprinde martorul din bord. Cand pornesc motorul imi sta la 1300, turatie de avarie sau cum ii spune. Bun, nu inteleg de ce nu pot sa scriu codurile, am incercat in toate felurile posibile.
Stiti careva sa imi spuneti care este diferenta (fizica sau a formei codului) intre un injector EURO 3, EURO 4 si eventual cel de la Clio ? Mi-e frica sa nu fie problama de incompatibilitate.
Va multumesc tuturor anticipat.
Nu imi place sa deschid thread-uri, dar nu am mai stiut unde si ce sa citesc...asa ca sa va spun ce patesc cu Loganul meu.
L-am cumparat ieftin, e din 2005 si a venit cu jumatate din motorul lui in portbagaj, cu inca jumatate de motor de clio si cu inca jumatate de motor pe bancheta din spate. Am facut din 3 motoare unul bun. Am schimbat chiulasa, segmenti, cuzineti, arbore cotit, turbo, deci l-am facut bine si ca la carte. Am reusit sa il pornesc acu o saptamana tras, a apornit foarte repede si usor, dar face zgomot, scoate fum si nu are putere. Problema pe care o banuiesc eu este ca nu sunt scrise codurile de la injectoare. Injectoarele au toate 4 acelasi cod, ceva de genul 302204204... . In momentul in care vreau sa ii scriu codurile cu DDT2000 imi apare in dreptul fiecaruia NOK (Not OK banuiesc) si mi se aprinde martorul din bord. Cand pornesc motorul imi sta la 1300, turatie de avarie sau cum ii spune. Bun, nu inteleg de ce nu pot sa scriu codurile, am incercat in toate felurile posibile.
Stiti careva sa imi spuneti care este diferenta (fizica sau a formei codului) intre un injector EURO 3, EURO 4 si eventual cel de la Clio ? Mi-e frica sa nu fie problama de incompatibilitate.
Va multumesc tuturor anticipat.
Comment