Problema Scriere Coduri Injectoare.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Problema Scriere Coduri Injectoare.

    In primul rand salutari tuturor !
    Nu imi place sa deschid thread-uri, dar nu am mai stiut unde si ce sa citesc...asa ca sa va spun ce patesc cu Loganul meu.
    L-am cumparat ieftin, e din 2005 si a venit cu jumatate din motorul lui in portbagaj, cu inca jumatate de motor de clio si cu inca jumatate de motor pe bancheta din spate. Am facut din 3 motoare unul bun. Am schimbat chiulasa, segmenti, cuzineti, arbore cotit, turbo, deci l-am facut bine si ca la carte. Am reusit sa il pornesc acu o saptamana tras, a apornit foarte repede si usor, dar face zgomot, scoate fum si nu are putere. Problema pe care o banuiesc eu este ca nu sunt scrise codurile de la injectoare. Injectoarele au toate 4 acelasi cod, ceva de genul 302204204... . In momentul in care vreau sa ii scriu codurile cu DDT2000 imi apare in dreptul fiecaruia NOK (Not OK banuiesc) si mi se aprinde martorul din bord. Cand pornesc motorul imi sta la 1300, turatie de avarie sau cum ii spune. Bun, nu inteleg de ce nu pot sa scriu codurile, am incercat in toate felurile posibile.
    Stiti careva sa imi spuneti care este diferenta (fizica sau a formei codului) intre un injector EURO 3, EURO 4 si eventual cel de la Clio ? Mi-e frica sa nu fie problama de incompatibilitate.
    Va multumesc tuturor anticipat.

  • #2
    e simplu nu le poti scrie din 2 motive(fizic se difera cele de 85cp care au 6 gauri la pulverizare in loc de 5)
    masnina ta LOGAN 2005 e sigur euro 3 si injectoarele sunt de euro4 sau invers.
    dar din cate am incercat injectoarele nu ar fi problema principala, e drapt fac putin zgomot dar nu sa nu mearga sau sa se aprinda becuri de avarie in bord
    tie <DDT2000 ce zice, ce erori ai pe masina.
    A si era sa uit NU MAI TRAGE MASINA o sa ai pb cu distributia sare de la punct si faci alte prosti.S-ar putrea sa mai faca zgomot si sa scoata fum si sa nu traga daca cumva nu a ramas un injector blocat pe inchis sau pe deschis.
    BAFTA

    Comment


    • #3
      daca masina ta este euro 3 si pui injectoare de euro 4 va porni fara sa scrii nimic in injectie dar daca masina ta este euro 4 si pui injectoare de euro 3 nu o sa ti mearga niciodata
      Asistenta: RAZVAN YPO - 0726240862 COSMIN CGK - 0767132803

      Comment


      • #4
        Codurile sunt cele care au si litere si cifre,iar daca nu sint scrise motorul merge galopat in relanti,nici decum nu sta la peste 1000 rpm.

        Comment


        • #5
          Scriu de pe telefon, va rog sa ma scuzati daca fac greseli.
          Sa lamuresc niste chestiuni: masina e din 2005, e EURO 3, nu are niciun cod de eroare, nu sta la 1300 de ture numai dupa ce incerc sa bag codurile si nu mi le accepta, in rest sta normal la relanti, doar ca merge urat.
          Stiu care sunt codurile de la injectoare si care e forma lor ( hexa, 16 caractere ).

          Comment


          • #6
            Subscriu ce a zis colegul razvanypo, daca masina este euro 4 si pui injectoare de euro 3 nu are cum sa mearga datorita faptului ca , pulverizatorul(duza injectorului) la euro 4 are 6 gauri si automat detonatia este mai puternica. Daca sa zicem ca printr'un miracol reusesti sa o pornesti risti sa topesti pistoanele. Codul nu ti'l accepta pentru motivul care ti l'am zis mai devreme, incearca sa schimbi toate subansamblurile injectoarelor(pastila de alimentare, supapa de retur,arculetul plus pulverizatorul) pe niste corpuri de euro 3. Apoi scrii codurile C2I in ecu si merge sigur.
            Sa ne tii la curent daca ai rezolvat ceva;
            Bafta.....

            Comment


            • #7
              Prietenii mei, masina mea este EURO 3. Injectoarele nu stiu ce euro sunt si asta incerc sa aflu de la voi, care sunt diferentele fizice vizibile intre cele doua tipuri pentru a-mi putea da seama de care sunt ale mele. Credeti ca daca va dau codurile de pe injectoare stiti sa imi spuneti daca sunt euro 3 sau 4 ?
              Nu am posibilitatea sa inlocuiesc injectoarele. Deocamdata vreau sa stiu sigur care este motivul pentru care nu le pot scrie.
              Va multumesc.

              Comment


              • #8
                men injectoarele se cunosc dupa duza adic cele eure 3 au duza mai ascutita iar cele de euro4 au duza mai turtita nitel (este vb despre unghiul de la duza pulverizatoare )asa ca poate le distingi
                dar stiu ce vb si vb : inj de euro 4 nu merg pe calculator de euro 3 , inj de euro 3 merg pe calc de euro 4

                Comment


                • #9
                  Perfect, asta asteptam. Iti multumesc tare mult de informatie. Maine voi scoate un injector si ma voi uita la el, eventual ii fac si o poza si o pun aici. Ma gandesc ca ai vazut astfel de injectoare daca stii diferenta si probabil o sa stii tu sa imi spui de care este.

                  Comment


                  • #10
                    asa i .......

                    Comment


                    • #11
                      ok ne auzim (adic mai vb )

                      Comment


                      • #12
                        Nu stiu care este motivul pentru care moderatoii au ales sa nu imi afiseze postul, dar mai fac o incercare. Injectoarele mele au 6 gauri si atasez o poza. Va rog sa imi spunei daca sunt euro 3 sau 4.
                        Va multumesc.


                        e o protectie antispam .Nu poti posta linkuri pana ce nu faci un numar de posturi , din cauza aia nu a aparut linkul cu poza .
                        Attached Files
                        Last edited by Cristi_Xp; 7 October 2010, 14:12.

                        Comment


                        • #13
                          Intre timp am aflat care este problema: injectoarele sunt EURO 4 si am primit confirmarea ca 3 dintre ele sunt bune iar unul nu.
                          Acum eu as vrea sa dau la schimb 3 injectoare EURO 4 pe 3 injectoare EURO 3si sa il cumpar pe al patru-lea.
                          Daca aveti si cunteti dispusi careva sa faceti schimbul acesta cu mine, v-as fi recunoscator.

                          Comment


                          • #14
                            ce nu e bun la cel defect?
                            sigpic
                            Poate pentru lume ești o singură personă,dar
                            pentru o anumită persoană, ești întreaga lume!

                            Comment


                            • #15
                              Imi pare rau, dar nu stiu sa iti spun. Oricum, tipul a spus ca mi-l poate repara cu 600 RON, ceea ce este o prostie, pentru ca gasesc nou la banii astia. Este recunoscut tipul in tot Bihorul pentru doua chestii: 1. Este foarte priceput. 2. Jegmaneste pe cati poate de bani.
                              Ideea este ca sa poate repara, dar nu stiu la ce pret.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google